Data e postimit: 2013-10-17 14:26:42
Lexime: 6602
Shpesh here
Lloji: Ese argumentuese
Tema: mendimet
Autori: Arbenita Gecaj
Shkolla: "Halit Geci"
Klasa: VII 2
Qyteti: Fshati Llaush
E-mail: arbenita17@live.com


Shpesh here mendoj e mendoj kur qaj them kur do behem e lumtur pstaj ndryshoj mendim . Shpesh here them se pa te verteten s'kemi jete .Shpesh here mendoj per vetmin .Shpesh here e shpesh here , ndonjeher them se paraja nuk te ben njeri dhe them se me e rendesishmja esht familja edukata dhe sjellja jote ...

Vepra te ngjashme
Autori: Aurora Qato · Lloji: Poezi personale · Tema: nje arsye per te buzeqeshur
Buzeqeshja Edi se ti fshihesh, shpesh here ke dhe frike ne ditet me diell te shndrisnin syte. Mundohesh te ikesh e kur te mos kthehesh avash pa nxitim qe te mos ndihesh. Natyra e qete nuk eshte pa ty deshiron te kete ne zemer dhe tek...
Autori: Anonimous · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vetmia
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe arsyetoj ne keto rrethana.Por kjo qetesi,kjo vetmi me mbeshjell me frike.Me ben te mendoj gjera te paqena,me fut ne nje bote ku shof c'ka nuk mund te shof....
Autori: anto · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka disa gjera qe na bejn te pavendosur, shpesh e dime se nje gje eshte e gabuar por perseri vazhdojme ta bejme. rembehemi nga momentet e ndryshme dhe shpesh p...
Autori: mela · Lloji: Poezi personale · Tema: per hallen
Halla ime Mu mbushen syte me lot Me ty po qaj o Zot Ti e di qe e dua me gjithe shpirt Ne enderr tani e shoh shpesh, aq shpesh sa me duket e vertet, per mbetet vec kujtim Kujtimi yt dhe zemra ime jan nje.. Se ishe aq e re Mungesen tende ...
Autori: Armando Gega · Lloji: Hartim · Tema: Si ikin ...
A e keni vene re, se shpesh e humbim sensin e kohes? Shpesh, harrojme se sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes. Harrojme se po harxhojme dite e dite te tera... qe njerezit luten te kthehen. Jeta eshte e bukur kur pret dicka, s...
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi kolone · Tema: bota nje iluzjon
Iluzjon shpesh rri dhe mendoj ceshte kjo bote qe jetojme gjithcka eshte nje iluzjon i madh dhe mashtrues eshte si nje enderr e gjate cdo gje qe ke nuk te perket ty cdo gje ke fituar nuk esht e jotja ashtu si e more do e lesh Nuk ka rendesi...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Me mire femije apo i rritur..."
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen e femijerise, dhe te parashikojme te ardhmen, me te papriturat dhe pengesat qe na ofon.Shpesh here mundohemi tu japim kuptim pyetjeve te cilat jo rastesish...
Autori: greta asllani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: shkrimtari dhe politika
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin. ...
Autori: XHULI · Lloji: Poezi kolone · Tema: NENA
NËNË TI SHKOVE N'TJETËR BOTË E KËTU MË LE MUA MË SUN TA DËGJOI NGA TI FJALËN BIJË TË DUA TË MORRI ZOTI TY MOJ NËNË E MË LA MUA PA TY MËRZITEM SHUMË MOJ NËNË QË MË S'MUND TË SHOH ME SY SHPESH MENDOJ PËR TY NËNË E KUJTO...
Autori: emanuela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: a mendon kompjuteri
shpesh here pyesim veten se deri ku mund te arrije 'zgjuarsia' e nje kompjuteri .kompjuterin ne e perkufizojme si nje makine llogaritese e pakrahasueshme me asgje tjeter .aftesia per te ruajtur dhe per te kryer veprime e ben ate te vacante.lind pyetja 'a ...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Hartim · Tema: Shoqja e ngushte
Mendoj se e dini se si eshte te kesh nje shoqe si moter. Te ndash lumturin e gezimet me te, te jesh me te edhe ne momentet me te veshtira gjat gjithe jetes. Te ndash edhe sekretin me te vogel. Shume njerez mendoj se po te ken fame kan arritur gjithqka, ...
Autori: enxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: babai
I dashur baba Ti je i pari qe me mbajte ne krah kur linda.Ti je i pari qe me mesoi bicikleten.Ti me ndihmon te ngrihem kur rrezohem dhe te ulem kur ngrihem.Ti je gjithnje aty per mua.ti je gjeja me e shtrenjte per mua.E di qe ndonjehere gaboj apo nuk sil...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rendesia e librit
Libret jane cituar dhe si miqte me te afert te njeriutsepse njriu qe lexon gjen gjithcka :dijetarin,rrefyesin;degjimtarin. Shpesh ne faqet e librave gjejme personazhe qe na ngjasojne,ngjarje qe na ndodhin dhe shpesh gjejme edhe zgjidhje qe na mundojne. ...
Autori: kristi merkaj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: SHKRIMTARI DHE POLITIKA
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin. Politika ke te beje me problemet e njerezve dhe te partive . por shpesh kam degjuar se poli...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com