Data e postimit: 2015-03-09 18:54:09
Lexime: 12834
Perrallat
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Perrallat jane pasqyre e jetes tone
Autori: .... **....
Shkolla: Vasil Shanto
Klasa: Vlll-B
Qyteti: Shkoder Vrake
E-mail: lindacenaj@gmail.com


Kur permendim perrallat te gjitheve na shfaqen imazhet e femijerise,ne ato netet e rralla kur degjonim keto histori te treguara nga prinderit tone ne menyre qe te na argetonin neve.Ne u rritem ne kete monotoni ose rutine qe nuk donim qe te na mungonte asnje dite .Duke i perjetuar keto cdo nate e mos me teper per te thene se u bene pjese e jetes tone feminore.Te gjithe te rriturit kane perdorur pothuajse te njejten formule per te qetesuar femijet ne monete tensionuara,ato kane gjetur mbeshtetje tek perrallat duke u bere nje nga argetimet me te medha femijore.Kur ishim me te vegjel,secili nga ne ka enderruar per nje personazh ne ato perrallat e shumta qe kemi degjuar ose te gjith ne kemi pasur perrallen ton te preferuar qe nuk lodheshim duke e degjuar per te disaten here e ndoshta kjo eshte nje nga gjerat me te bukura . Perrallat mund te mos kene kohezgjatjen e dmadhe tek nje individ,pasi ajo perjetohet vetem ne moshe te vogel ,por per aq ohe sa jane te besueshme jane dhe shume te bukura dhe ashtu sic enderron secili nga ne me nje fund te lumtur .......

Vepra te ngjashme
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: eda lumi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: perrallat
Perrallat jane pasqyre e jetessone: Sa here permendim fjaleni perralle kujtojm shume gjera duke nisur qe nga perrallat e bukura qe na thoshe gjyshja kur ishim te vogla dhe ne kohet e sotme na shoqerojne perrallat e Asdrenit. Tani jam ne nje mosh per te k...
Autori: ROSELA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: LUMTURIA
PERRALLAT JANE RREFIME TE VJETRA NGA POPULLI, TE CILAT SHPJEGOJNE NE MENYRE SIMBOLIKE FORMEN E LUMTURISE SE VERTETE.NE PERMBLEDHJEN E PERRALES NDERTHUREN ELEMENTE REALE ME ATO FANTASTIKE.NEPERMJET PERRALLAVE NJEREZIT SHPREHIN DESHIRAT E TYRE TE CILAT NUK ...
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese vleresuese · Tema: marredhenia mesues-nxenes
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nj...
Autori: Krisula Bilo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nje vend aq i afert nga femijeria e larget
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujtimet me te bukura, me te vecanta, me mbrslenese ne jeten tone. Une kam shume kujtime nga femijeria ime. mosha e femijerise per mua do te mbetet tere jeten ...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "PERRALLAT JANE PASQYRA E JETES TONE"
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje grua e thjeshte pa shume arsim por perrallat i tregonte bukur me ze te ulet sikur donte te me krijonte kushtet qe te me zinte gjumi, por ne fakt rralle ndodht...
Autori: Bela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme ne jeten tone.cdo kush prej nesh e di se cfare eshte femijeria,eshte ajo qe ne jemi te gatshem qe ta perjetojme perseri,lojrat e bukura qe kemi luajtur,mb...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: Vera
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dhe bujqit dalin e punojn ne ara. Ne pushimet verore shume njerze dhe femije shkojn ne vende te shumta zbavitesa , argetuese. Ne vere ditet zgjasin dhe netet...
Autori: Anonim · Lloji: Ese informuese · Tema: Si dueht te na ndihmoje familja,shkolla,rrethi shoqeror per tu perballuar me realitetin dhe veshtiresite qe ekzistojne ne te ?!
Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo vend perreth nesh,por nuk eshte dicka e thjeshte,e lehte per tu perballuar.Kjo eshte menyra e te jetuarit.Te jetuarit nepermjet parapergatitjeve te shumta...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria si nje perralle
Thone qe dashuria nxjerr ne pah anet me te mira te njeriut? genjeshter perrallat genjejne dashuria nuk nxjerr ne pah zemrat e arta te perbindeshave njeriu i dashuruar beht harraq harron se kush eshte harron per nje kohe perrallat genjej...
Autori: ina irina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...




Komentet e fundit!

Emri: skam emr
Email: ikgrisu@yahoo.com
Komenti: nuk mund te them se ishte shume keq

Emri: se di
Email: dontknow@gmail.com
Komenti:

Emri: dont know
Email: dontknow@gmail.com
Komenti: jo shume e kendeshme mund te ishte dhe me e bukur nqs do te mundoheshe

Emri: .........
Email: kleahasa@yahoo.com
Komenti: kjo ese ishte nder me te bukurat qe kam lexuar ne kete faqe pra per kete teme. nga kjo ese mora nje good mark . hahahhahah

Emri: Angela
Email: djaldo2@yahoo.com
Komenti: kjo eshte eseja me kot qe kam pare

Emri: bleona
Email: bleona@yahoo.com
Komenti: aq sa e bukur aq dhe e çpifur ik mojjj andej sdike tboke kurgjo kot fare qenke

Emri: g
Email: ggg_fff@hotmial.com
Komenti: omggg bene shaka ti me keto gjera te shpifuraaaaaa je munudar por te ka dal e kote zemer te keshiloj te messosh kjo nuk eshte faqe e kote ashtu siq je tii..../

Emri: ronaldo
Email: ronaldoirina@yahho.com
Komenti: eshte shume eeeeeeeeee shpifur

Emri: ska rendesi
Email: s@gmail.com
Komenti:

Emri: inatenaenxhiornelablertanildaemanuela
Email: iteobne@gmail.com
Komenti: son amigos y queremos dar las gracias por este ensayo


Emri: teenaaanilddaa
Email: tn@gmail.com
Komenti: esta es moui belisima tuuuuuuuuuuuu es moui grande

Emri: artiola
Email: artiola@hotmail.com
Komenti: sa yll kjo eseja mi shm e bukur urime

Emri: po sigurisht
Email: jojo@yahoo.com
Komenti: kot fare eseja me kot qe kam lexu.Si ky .....

Emri: hahahaha
Email: haha@yahoo.com
Komenti: lalala nk me pelqen i dont like no

Emri: nk e di
Email: nkedi@yahoo.com
Komenti: sa e bukuk por edhe shm kot

Emri: anxhela
Email: anikola30@gmail.com
Komenti: Eshte nje ESE shume e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com