Data e postimit: 2016-05-15 10:36:36
Lexime: 4326
lotet
Lloji: Ese argumentuese
Tema: shpirti
Autori: alesia aliu
Shkolla: 3 deshmoret
Klasa: 6a
Qyteti: kavaja
E-mail: alesia@gmail.com


CFARE JANE LOTET?
LOTET JANE GJERA TI SE KONTROLLON DOT. LOTET VIJNE NGA GJENDJA PSIKOLOGJIKE OSE EMOCIONALE : KUR JAMI TE TRISHTUAR TE LUMUTUR POR EDHE NGA PERPJEKJA JOTE PER TI NXJERRE.EDHE PSE NE NUK MENDOJME PER TO ATO DALIN NGA SYRI DHE RRESHQASIN DERI NE FAQE DHE NE ME PAS FISHIJME ATO. A MENDONI SE AKTORET NJERRIN LOT NGA SYT? JO ATA PERTORIN LOT FALLSO OSE SUBSTANCA PER NXJERRJE TE LOTIT.PRA LOTI ESHTE SHUME I VESHTIR PER TA KONTROLLUAR . SADO QE I FORT TE JESH EMOCIONALISHT LOTEVE NUK I FSHIHESH DOT.

Vepra te ngjashme
Autori: anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria,largimi,dhimbja e dashuris
Ajo u largua,mos fillo te qash Lotet e tua,kohen se kthjen mbas Shpirti yt,i brengosur eshte tani Prane e do,por ska me kthim Ajo te do,por shpirti i dhemb fort Ti e di por forcen se gjen dot Rruget u ndan,e pranvera iku Lotet e than,e je shpirt i ...
Autori: viona hasani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dita e trishtuar
Ishte dita me e trishtuar per mua ,dita kur babai u nis te shkonte ne nje shtet tjeter at dit me dukej se nuk do te me ndaleshin lotet perderisa te kthehet ai ishte keq te mendoja ashtu por dashuria me shtyente te beja kete kur u nis me ra nder mend se ai...
Autori: Ersi · Lloji: Te tjera · Tema: Mall
Dashuria ashtu sic lind ashtu edhe mund te humbase. Atehere mbetet i bukur kujtimi, nje mall per nje rikthim te pamundur. Ne kete poezi dashuria ka humbur pa u kuptuar.Pikat e shiut qe bien mbi qelq simbolizojne lotet mbi dashurine e ngrire mbi te cilen ...
Autori: Endri Vela · Lloji: Poezi kolone · Tema: cdo lloj
Tjerr me furke lotet Perse kllocka eshte e fryre? Sepse eshte e dashuruar dhe zemra i eshte kthyer ne trendafil
Autori: Lauresa · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Motra ime
Motra Ime Jetoja pa shpresa dikur e lenduar deri sa nuk kisha nje moter e vetmuar nuk kisha te kush te meshtetemm tek nje shoqe e cila qesh me lotet e mij A por ti erdhe Moter.Diten kur ti linde binte shii .Nuk po binte shii por ishinn lotet e mi nga ge...
Autori: Anarisa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DY PIKA LOTI
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane Thelle me tronditen, ne shpirte Shpejte, nga letra u thane. Mbi fjalen, ku qe shkruar "Te dua" Pikat e lotit tim, rane U treten me bojen e shkruar ...
Autori: avdullah xhemajlaj · Lloji: Analize letrare · Tema: vendim bukuria e natyres etj
Vendlindja ime kur njeher kujtova femijrin time me lotuan syt per vendlindjen time lotet nuk me ndaleshin zemra nuk me pushonte...
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Mesuesi
Mall I Pashuar Lotet mbi banke lotet e arte, ate dite mu derdhen sikur nje ujevare. Malli per mesues eshte mall i pashuar sa shume mesues ke per te me munguar Zeri yt jehon gjithkah, fyryra yte me pataqitet dit e nate.
Autori: Kleana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E ardhmja
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejme tonen,te jetojme cdo cast te saj me pasion e entuziazem,te ndiejm lumturine por edhe lotet.Cdo dite zgjohemi me nje enderr te re.Cdo mengjes,pa kuptuar,n...
Autori: jonilda jona · Lloji: Poezi personale · Tema: dashuria
Duke vuajtur dora i shkruan pasi loti cdo faqe i prek bashke dhimbja e therret mallkim apo fatkeqesi po perjeton kjo vajz tani ? Askend ska prane qe dhimbjen tja lehtesoj disi te gjithe iken ...iku dhe ai... qe cdo enderr e thurte tani nje ...
Autori: keisi kushi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pse kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin?
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin kafshe "shtepiake".keto kafshe jane te destinuara per te ndenjur prane njerzimit por ndoshta mendimi juaj eshte ndryshe ndoshta ju mendoni pse??? kafshet...
Autori: Endri Vela · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezi
Ve bigutinat ne lot kur kotesh Dredh lotet ne gjum me bigutina Heq bigutinat nga lotet lote te dredhur me bigutina
Autori: Anxhela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia,kthim ne vetvete
Je larg njerezve!Me ose pa deshire je "i braktisur".Ndoshta nga vetja qe u lodh duke u vrapuar kujtimeve ,duke iu shmangur emocionit qe ato shkaktojne,ose nga te tjeret qe ndoshta u lodhen duke te degjuar ty tek rrefen kujtimet e tua. Rendesia e arsyes z...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Leter · Tema: Dashuria per mesuesen
E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesuesja ime.Mezi i mbajta lotet.Shpresoj te jesh ndare e kenaqur me rezultatet tona per pothuajse nje vit shkollor. E dashur mesuese, faleminderit shume per bas...




Komentet e fundit!

Emri: alesia aliu
Email: alesia@gmail.com
Komenti: bemi like



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com