Data e postimit: 2014-11-26 23:59:06
Lexime: 10799
forca e retorikes
Lloji: Ese argumentuese
Tema: ese:forca e retorikes ne vepren e sabri godos
Autori: keisi
Shkolla: jusuf puka
Klasa: 9a
Qyteti: durres
E-mail: keisi-citoz@outlook.com


Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman historik dhe Skenderbeu eshte personazhi kryesor ,ku perfaqeson nje histori te tere. Sabri Godo na ben te kuptojme qe nuk eshte forca arritja me ë madhe,por zgjuarsia e mendjes ,besnikeria dhe fjala.
Skenderbeu ia dinte mjaft mire vleren e peshes fjales. Skenderbeu tashme nuk do te luftonte vetem per shqiptaret ,por edhe per fjalen ë tij te dhene per hakmarrje per jeten e dy vellezerve te vrare dhe ajo e te atit qe i therte ne shpirt. Skenderbeu :” Dhimbjet i kemi te barabarta”1. Me kete thenie Skenderbeu kishte goditur ne mendjen ë gjithesecilit dhe tanime shqiptaret ishin perqendruar ne fjalet qe do te percaktonin te ardhmen e kuvendit dhe nje populi te tere. Nje vlere mjaft te madhe te fjales vereme dhe ne fjalet ë Arianitit: “Kaq pak burra dhe kaq teper fjale. Le te jape secili ate qe mundet e te shohim c’behet.”2 Arianit vetem me pak fjale arriti te godase sedren e shqiptarit. Duke u mjaftuar ne keto fjale arriti te nxise kedo te jape me shume per te arritur qellimin ë synuar , sepse e dinte mjaft mire natyren e shqiptarit.
Nuk mund te leme pa permendur dhe fjalet e plakut Nikete:”Babai yt me thoshte se,ti Nikete,i di te gjitha,ti nuk di asgje.”3Dhe heshtja e Skenderbeut lane per te kuptuar shume per njerzit qe iken nga Berati per te shpetuar kokat ë tyre.Gjithashtu nuk mund leme pa permendur dhe fjalet ë Niketes per Skenderbeun,te cilat qene mjaft optimiste per dike qe pothuajse kishte rene ne gjendje depresioni.Qene fjale te cilat ë bene Skenderbeun te kuptojne qe duhet te vazhdoje perpara sepse ka shume per te bere dhe per te dhene.
Retorika i jep rendesi Skenderbeut dhe vepres se sabri Godos.

Vepra te ngjashme
Autori: Erblin Cullhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vepra e Sabri Godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren e Sabri Godos . Ne kete veper autori na ben te kuptojme qe forca nuk eshte arritja me e madhe , por zgjuarsia dhe besnikeria . Fjalimi i Skenderbeut eshte shembulli i nje oratorie te persosur,ku bie ne sy...
Autori: xhuliana mema · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese informuese · Tema: skenderbeu
Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer sintetizon nje epoke te tere historike qe mori emrin e tij;luften nje shekullore kunder pushtuesit osman.Ky emer perfaqeson nje dyluftim per liri dhe mbrojt...
Autori: megi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: skenderbeu
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetar...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i shpates se Skenderbeut
Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmone mbante me vete shpaten e tij, te cilen e quante si pjese e gjymtyreve te tij. Skenderbeu nuk jeton me, por ai eshte i meshiruar pikerisht te shpata qe...
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Madheshtia e figures se Skenderbeut.
Me kerkuan te krijoja nje ese per Gjergj Kastriot Skenderbeun. Nuk mund ta pershkruaj me fjale emocionin qe ndjeva ne ato momente. Ndihesha e privilegjuar qe do te kishe mundesine te shkruaja per simbolin dhe krenarine e kombit shqiptar. Ndersa tani hesh...
Autori: Megi.B😊 · Lloji: Analize letrare · Tema: Heroic kombetar
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje person qe na larteson ne nivelin historik dhe ai eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu .Jemi njohur me te qe ne hapat ne vogeli kemi degjuar per historine dhe l...
Autori: Kliti Cabej · Lloji: Ese pershkruese · Tema: heroi kombetar
Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimit. Dhe nese kombi yne e ka ndjere te natyrshme te lartesoje dike ne nivel heroik , padyshim ky njeri eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu. Cdokush prej nesh ...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Liria
Liri… eshte kuptim te cilen mendojme se e njohim mjaft dhe sikur ngre peshe a nje fare krenarie ne ndergjegjen e ne shpirt, por qe ndoshta nuk kemi te drejte te na shfaqet. Sa e njohim lirine ne te vertete? Sa mire njohim historite e sklleverve afrikane...
Autori: rrumzi leshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SKENDERBEU
Figura e skenderbeut ne kete roman del me teper si figure reale.Kronologjia e jetes,te dhena te mbi peripecite e ndryshme te heroit para kthimit ne shqiperi,ardhja si sundimtar i territoreve shqiptare,lufterat dhe betejat e fituara dhe te humbura,jane te ...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria fjala me e bukur e fjalorit tim
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerezore. kur e permend kete fjal shum gjera me bredhin ne mendime.me se miri e din shqiptaret se cfare do te thot kjo fjal.skenderbeu luftoi tere jeten e tij ...
Autori: Paola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vlera e Nenes
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne ket...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Skenderbeu
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta...
Autori: Enejda Llupi · Lloji: Hartim · Tema: Lufta
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,dhimnje,gjak,lot.Eshte mjaft e lehte per ta filluar nje lufte,por mjaft e veshtire per ta dhmangur dhe per t'i dhene fund asaj mjaft e veshtire.Pse duhet t...




Komentet e fundit!

Emri: bledi
Email: bledibajrami11@gmail.com
Komenti: Esete te gjithe cunat njesoj sot e kishi.n mare ktu hahaha :p

Emri: angella
Email: admhunci@hotmail.com
Komenti: Esea shume e bukur

Emri: aqif
Email: arsindeda@gmail.com
Komenti: Nsr n msim flm m shpetove

Emri: Marsilda
Email: sildaukdashi@gmail.com
Komenti: Nje poezi fantastike .

Emri: xhesika
Email: paris6285@gmail.com
Komenti: looooool you are amazing this is the good esay

Emri: alba
Email: albalol567@hotmail.com
Komenti: me pelqen dhe e ka punuar mire

Emri: Ilir Bera
Email: ilir.bera@live.com
Komenti:

Emri: anxhela
Email: anxhelaperri@hotmail.com
Komenti: nje ese shum ua

Emri: floggert
Email: boomb2323@gmail.com
Komenti: nsr gjith naçut ket ese kan per pun me shkrim



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com