Data e postimit: 2012-07-10 05:57:13
Lexime: 12573
Njeriu ne jete ka nje apo me shume dashuri. Per ke ia vlen te sakrifikojme?
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Dashuria
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane keto dashuri qe na bejne te zgjohemi cdo mengjes dhe na japin nje motiv te mire per te jetua, duke qene se jeta eshte nje dashuri me vete e cila na ben te duam gjithcka tjeter. Ekziston nje larmi dhe shumellojshmeri dashurish: per nenen dhe babane, per motren, per shokun, dashuri per nje profesion, per muziken, per historine, per baletin, per famen, etj, etj. Por kur kemi nje dashuri te caktuar (madje edhe dashuri partneriteti) duam te arrijme dicka ne lidhje me te prandaj mendoj se ato na japin dashuri per te jetuar. Ne thelb une kam pershtypjen se dashuria eshte egoiste sepse ti kerkon te pervetesosh me cdo kusht ate qe do. ky eshte nje qellim ne vetvete qe ka cilido prej nesh. Por me kalimin e kohes keto qellime (dashuri) edhe ndryshojne dhe zevendesohen. Por une besoj se ne jete ekzistojne dashuri dhe qellime aq te medha per te cilat do te donim te thonim kur te plakeshim: “E pra une e mora ate qe desha!” Duam apo s’duam ne jeta do te na fusi ne rruge te tilla kur ne duhet te zgjedhim patjeter mes atyre qe duam me shume. Dhe ne kete pike do te dali dashuria me e madhe qe mund te kemi dhe per te cilen duhet te sakrifikojme. Me hir apo me pahir, logjikisht apo instiktivisht, vete apo i influencuar nga te tjeret ti do te zgjedhesh dicka dhe ne kete cast do te dali instikti jone i brenshem dhe egoja qe sado bujar te jete personi, do i siguroje atij luften dhe perpjekjen per te rrembyer ate qe do. s’ka rendesi nese me vone pendohemi per zgjedhjen tone, fundja ne ate cast kjo ishte ajo cka deshem, kjo ishte ajo cka morem. Por mendohu mire kur te zgjedhesh sepse dicka do e mendosh kur te plakesh dhe eshte mire te mos pendohesh.

Vepra te ngjashme
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: samina · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte nje ndjenje jashtezakonisht e fuqishme qe lind papritur brenda nesh e cila te lidh ngushte me dike apo dicka.Dashuria eshte nje koncept aq i gjere dhe i cmuar saqe do ishte shume e veshtire ta perkufizonim . Dashuria , gjuha e shpirti...
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: K... · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Prinderit,gjeja me shtrenjt ne bote!
Ku ka njeri me te mire se prindi? Ku ka me mire se buzeqeshja e perkrahja qe ata te japin cdo dite? te mbrojne dhe te japin dashuri cdo ore ,minute e cdo sekond qe kalon. Perkedheljet qe na japin ,te bejne t'i adhurosh me shume e me shume. Nuk e imagjinon...
Autori: xhoi · Lloji: Ese filozofike · Tema: dashuria
"Ti Dashuri je Liri, ti Dashuri je Roberi" Pa dyshim qe per njeriun, ndjenja me e bukur qe mund te provoje ne jete eshte dashuria. Ajo dashuri e cila eshte nje force madhore, te ngre peshe shpirtin, te ben me te mire, nje force universale dhe misterioz...
Autori: romina elezi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Formimi i dashurise ne bazen e arsyes
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e ben njeriun te jetoje ne qiellin e 8-te duke perjetuar lumturine e te pasurit per krah personin ideal per ty duke e dashur ate pa intriga ,pa mashtrime por ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jete ka shume dashuri. Mudn te permendim dashurine per familjen, per miqte, per profesionin, per njeriun e jetes e per shume te tjera, por vetem per nje je i ...
Autori: Dionis Mullalli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per njerezit.
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen shume njerez kane nevoje. Pak dashuri. Esht kjo fjala qe perkufizon cdo shqetesim dhe problem qe shohim Brenda shpirtit te njerezve apo qofte dhe ne syte e...
Autori: Juxhino · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte dashuria per ju?
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter. Ajo mendohet zakonisht si e pamundur te perkufizohet, prandaj, sa here perpiqemi ta perkufizojme, perfundojme duke i vene kufizime. Dashuria nuk e ka nje...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Miq dhe vellezer, Hidhni nje sy anembane botes e vrojtoni! Cdo vend karakterizohet nga dicka. Po ne? Nuk kemi dicka ndryshe nga te tjeret? Patjeter qe po! Kemi visaret e pacmueshem te kombit tone! Kemi nje folklor teper te pasur e te bukur qe kushdo do ...
Autori: Ledia Linfaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjaftojne gjerat e vogla te bera me gjithe zemer,per te ndryshuar boten.
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment te jetes sime?A mund t’i zgjidh une problemet dhe konfliktet me te cilat perballem cdo dite? E nese mundem, si duhet te veproj? Mos valle duhet te rebelo...
Autori: Erina-Emini · Lloji: Leter · Tema: Te jemi miq me njeri tjetrin
Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka eshte miqesia?Thjeshte nje fjale qe shum pak njerez ia dine vleren.Miqesia eshte ''Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt ''.Ne miqesi je...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kthimi i Perjetshem
Nje fund, ne vije te drejte, ku ndodhin vdekje te panumerta dhe lindje te panumerta te cilat ndricojne te njejtat ngjarje. Shume mire, atehere… Dhe cfare kuptimi kemi ne, ne ate vajte dhe ardhje te fillimeve dhe fundeve, dhe te kohes, dhe te...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja dhe une
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrah...




Komentet e fundit!

Emri: hamut
Email: mahmut@hotmail.com
Komenti:

Emri: Irisa Gjoka
Email: gjoka.risa@hotmail.com
Komenti: Me pelqen menyra e krijimit , se si shprehesh Bravo

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: me pelqen menyra si e ke prsh kete ese per dashurin bravo

Emri: xhoi
Email: xhoiskenderaj@rocketmail.com
Komenti: Ti nuk di gjithcka per dashurin . :/ Sepse une po te them, kjo eshte nje dashuri e paster... Gjoni 3:16 Sepse Perendia e deshi aq boten,sa dha Birin e tij te vetmelindurin,qe,kushdo qe beson ne te,te mos humbase,por te kete jeten e perjetshme. ;)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com