Data e postimit: 2019-08-31 16:41:32
Lexime: 18645
Racizmi
Autori: Orient Maha
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Racizmi sipas meje
Shkolla: Irfan Hajrullai
Klasa: 9a
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskriminim, segregacion dhe paragjykime ndaj njerëzve në bazë të racës apo përkatësisë etnike, kombëtare, fetare, etj. Sot, përdorimi i termit "racizëm", nuk ka të bëjë vetëm me një një përkufizim të vetëm.
Racizmi si ideologji shpesh përfshin ide dhe pikëpamje të tilla, sipas të cilave njerëzit mund të ndahen në grupe të ndryshme, për shkak se, sipas tyre, të ndryshme janë sjelljet e tyre shoqërore dhe aftësitë e tyre të lindura (gjenetike), prandaj për këtë arsye ato grupe të caktuara shoqërore, mund të renditen si grupe inferiore ose superiore.
Por ne duhet tejemi si nje familje..Por sa nga ne e besojme kete.ÇFARË mendon për njerëzit që e kanë ndryshe nga ti ngjyrën e lëkurës ose që i përkasin një grupi tjetër etnik? A i sheh si të barabartë? Mjerisht, shumë veta i konsiderojnë inferiore disa raca. Sipas një fjalori, racizmi mbështetet në pikëpamjen se «racat kanë dallime rrënjësore midis tyre, se ndahen në raca ‘të larta’ e ‘të ulëta’ dhe se raca ‘më e lartë’ ka të drejtë të shtypë e të shfrytëzojë racat e tjera».Por sipas shkences??Zbulimet në gjenetikë kanë vërtetuar sa i gabuar është racizmi. Shkencëtarët që po studiojnë njerëz nga kontinente të ndryshme kanë nxjerrë në pah se ndryshimet në ADN-në e çdo dy njerëzve të marrë rastësisht thuajse në çdo pjesë të botës ishin rreth 0,5 për qind.* Gjithashtu, 86 deri në 90 për qind e këtyre ndryshimeve ndodhnin brenda secilit grup racial. Prandaj, vetëm 14 për qind a më pak e ndryshimit prej 0,5 për qind ishte midis grupeve të ndryshme raciale.TE GJITHE JEMI TE BARABARTE. NE DUHET TI DUAM DHE T IRESPEKOJME ATO.

Vepra te ngjashme
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jini vetvetja
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rreth jush,përderisa një person e di se kush është asnjëherë nuk brengoset për fjalët e kota të njerëzve. Nëse ju nuk mund ta pranoni dhe ta kupton...
Autori: Daniela Toci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHENDETI
A eshte shendeti i rendesishem per ne? Shendeti eshte shume e rendesishme per ne. Ne duhet te ruhemi shume te paster te bejme analiza 1 here ne gjashte muaj,te ushqehemi shendetshem,te bejme aktivitete fizike dhe shendeti jin do te jete shume mire.Per t...
Autori: Melisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Uji
Uji eshte burimi i jetes ton.Ai edshte i domesdoshom per te gjith format e jetes ton.Pa te jeta eshte e pamundur.Uji eshte pjesa specifike e siperfaqes se tokes.Sasia e madhe e ujit eshte ajo qe na bene qa quajm token "PLANETI BLU".Meqense jemi perdorues...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Ismail · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Letersi 10
Beheni vete mos prisni nga une tua tregoj un e ju ta beni n fletore e car do mesoni keshtu ..bejini vet e do vij koha qe do shkoni lart r me lart e sdo dini te beni nje ese me 15 fjali e jo mo me 50 e 100...👍
Autori: erona bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per femijerin
na ishte nje her ...por tani nuk eshte me . kush nuk eshte me - femijerija jon ka humbur , nuk e gjejm duke u rritur ,aq me shum e humbasim :P ather kam qen e vogel e pa fajsheme ,,,, por tash .. tash jam e rritur dhe i kuptoj gjerat qe dikush mi shpjegon...
Autori: Erblin Cullhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vepra e Sabri Godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren e Sabri Godos . Ne kete veper autori na ben te kuptojme qe forca nuk eshte arritja me e madhe , por zgjuarsia dhe besnikeria . Fjalimi i Skenderbeut eshte shembulli i nje oratorie te persosur,ku bie ne sy...
Autori: Anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shqiponja
hape krahet fluturove fell ne kaltersi udhtove udhtove qerdhen ku do ta ndertosh ti ty as gje sta mbush syrin as kjo pem e as ky ...
Autori: lule · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e pranveres
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Kur zgjohem ne mengjes i shikoj zogjte dhe i ndigjoj cicerimat e tyre.Dallemdyshet thuajn"ERDH PRANVERA".Bariu laron arat dhe mb...
Autori: xhulianaleka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dhuna ndaj gruas
dhuna ndaj gruas permban imformacione me te duhura qe ne na interesojne .Permban statistikat e duhura te nevojshmet.Dhuna ndaj gruas eshte nje fenomen mjafte i njohur ne mbare Shqiperine dhe nga kjo preken me shume grate.
Autori: Erisa Janku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimi
Arsimimi,për mua është motorri i përparimit të një shoqërie. Është baza e karrierës dhe suksesit,por patjetër që nuk i garantojnë totalisht ato,pasi të mos harrojmë që ka dhe elementë të tjerë që plotësojnë tablonë e suksesit. Në...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Kledisa Kryeziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Interneti
Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e mire kjo ? Interneti eshte i dobishem ..ne aty mund qe te marrim informacione ,na ndihmon ne shkolle ,per projekte, etj. Ne anen tjeter kemi anet ne...
Autori: Flutura Azemi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kur rrojn prinderit nderoj kur vdesin kujtoj
Te fillosh te shkruash per prindrit thellsia e shpirtit esht e lumtur nuk do te mund te paguaja as me thesaret me te qmuar ato te mira qe mi kan bere prindrit e mi ne jemi femij dhe si kuptojm mire ata shumicen e rasteve ata na japin keshilla te cilat ne ...




Komentet e fundit!

Emri: fasek
Email: klj.k/iop/.i@hotmail.com
Komenti: hjl,

Emri: fasek
Email: klj.k/iop/.i@hotmail.com
Komenti: hjl,

Emri: fasek
Email: klj.k/iop/.i@hotmail.com
Komenti: hjl,

Emri: fasek
Email: klj.k/iop/.i@hotmail.com
Komenti: hjl,

Emri: fasek
Email: klj.k/iop/.i@hotmail.com
Komenti: hjl,



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com