Data e postimit: 2013-04-01 14:59:35
Lexime: 17935
Jeta dhe Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jeta dhe Vdekja
Autori: Kozeta Hito
Shkolla: Eftali Koci
Klasa: 8
Qyteti: Durres
E-mail: kozetahito@hotmail.com


Jeta:
Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme ne jete sipas nje rendi sepse çifti eshte ai i cili i percakton gjeneratat. Prej momentit te pare ne fillojme ta shijojme jeten por ne te njejten kohe edhe ta hulumtojme ashtu qe te marrim sa me shume nga ajo. Te gjithe nuk arrijme njesoj ta gezojme dhe shijojme ate sepse jeta ka edhe rregullat e veta. Faktore te shumte ndikojne qe shoqeria te ndahet ne klasa dhe secili ta shijoje jeten ne menyren e vet. Jeta te jep te gjitha mundesite dhe ne jemi ata qe formojme konceptet dhe mundohemi qe sa me shume ta kuptojme filozofine e jetes ne menyre qe te pozicionohemi sa me mire gjate rrugetimit tone. Kjo lufte e jona per jeten sikur nuk na jep kohe te mendojme se kur perfundon ky rrugetim.

Vdekja:
Secili nga ne ka edhe fundin e ketij rrugetimi. Vdekja, mister qe na vjen pa paralajmerim dhe pa rend eshte sa e ftohte aq edhe e frikshme dhe e trishtuar. Ajo eshte e njejte per te gjithe, per dallim nga jeta. Te gjithe jemi te barabarte dhe nga kjo jete ikim lakuriq ashtu edhe siç erdhem ne te. Çdo fillim gjithmone ka nje fund. Duke mos e njohur kete mister, besimi ne Zot sikur na lehteson qe me te te perballemi me lehte. Eh sikur nje here ne dite, per vetem nje çast te mendonim per vdekjen, sigurisht se do te ishim me te arsyeshem, me bujar, me solidar, me te meshirshem.

Vepra te ngjashme
Autori: BENARD SULA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: JETA DHE VDEKJA
Jeta dhe Vdekja ... dy ane te se njejtes monedhe.Vdekja,mister qe na vjen ne menyre te pa parashikueshme.Te gjithe jemi te barabarte dhe do te ikim ashtu sic erdhem.Jeta ... sa e bukur aq edhe e vyer per cdo njeri.Ajo eshte nje udhetim i pa provuar ndonje...
Autori: valentina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Misteri I vdekjes eshte ai qe na fut ne panik, padituria
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume, vdekjes tone, apo vdekjes te njerezve tane me te dashur? Cfare eshte me e dhimbshme te mendosh, qe diteve tona do I vije fundi, apo qe ne ditet tona nuk ...
Autori: Madalena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria e jetes
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
Autori: Anonim · Lloji: Ese informuese · Tema: Si dueht te na ndihmoje familja,shkolla,rrethi shoqeror per tu perballuar me realitetin dhe veshtiresite qe ekzistojne ne te ?!
Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo vend perreth nesh,por nuk eshte dicka e thjeshte,e lehte per tu perballuar.Kjo eshte menyra e te jetuarit.Te jetuarit nepermjet parapergatitjeve te shumta...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: Fiona Ajrullaj · Lloji: Hartim · Tema: Nente vjet kaluam bashke
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
Autori: Erisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke pare se cfare ndodh ne ditet e sotme ne mendojme se te jetosh do te thote ti plotesosh te gjitha deshirat qe ne kemi. Jeta ka shum veshtiresi por me ndihmen e...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: sndi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjithe jeten rendim te realizojme endrrat tona
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shk...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Liza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Hamleti
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, te jetosh te hidhuren dhe te emblen e gjithckaje,te jetosh me perbuzjen e njerzve...Valle a mund ta duroj? Shpeshhere kur ndodhesh ne kete dieleme hedhim sy...
Autori: Jolie · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosh a te mos rrosh...
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise boterore, dhe nje nga dilemat me dramatike me jeten njerezore. Te zgjedhesh mes jetes dhe vdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati , te shijosh te hidhuren...




Komentet e fundit!

Emri: IzyPizyALB
Email: leagueoflegends705@gmail.com
Komenti: Shum Faleminderit, Spr Ese IzyPizy-(offical)

Emri: bslim
Email: bslimshady@hotmail.com
Komenti:

Emri: JoNa_MeTi
Email: Jona@hotmail.com
Komenti: shume shkurt po NICE

Emri: nnnk
Email: hjhjh@gmail.com
Komenti: shum bkr

Emri: fbgb
Email: wfhggh@hotmail.com
Komenti:

Emri: HENRI
Email: HENRI SADIKAJ 89@YAHOO.COM
Komenti: I LIKE IT GOOD JOB / win/

Emri: ela
Email: ela-ela@live.com
Komenti:

Emri: inis
Email: inis-mirjeta@outlook.com
Komenti: pa kuptim e para e dyta super sipas meje

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Shum bukur :))

Emri: kozeta hito
Email: kozetahito@hotmail.com
Komenti: SH flm te dyjave...


Emri: besa
Email: besa7890@yahoo.com
Komenti: marshalla

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: shum bukur si i ke pershkruar dy botet e ndryshme

Emri: kozeta hito
Email: kozetahito@hotmail.com
Komenti: Flm Mateo

Emri: mateo bossi
Email: mateobossi27@yahoo.com
Komenti: shm shm e bukur,,,,, urime ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com