Data e postimit: 2013-10-23 18:44:51
Lexime: 22312
E verteta
Lloji: Ese argumentuese
Tema: E verteta
Autori: Une
Shkolla: 12
Klasa: 12
Qyteti: Ktu
E-mail: arsel1@live.com


E verteta eshte nje fakt e cila gjithmon dominon. Cdo gje ne jete bazohet mbi te verteten.
Cdo njeri edukohet qe ne moshe te vogel per te mos genjyer pasi “genjeshtra I ka kembet shume te shkurtra”. Shume libra ,filma vizatimore , emisione edukative per femije etj kane si qellim kete gje.
Genjeshtra nuk eshte gje tjeter vec se nje shtremberim I se vertetes. Ajo eshte nje ves dhe mund te themi me plot gojen se genjeshtra eshte vesi me I keq qe njeriu mund te kete.
Ne qofte se do te imagjinonim te verteten dhe genjeshtren perballe njera-tjetres do te shihnim qe e verteta gjithmon do te triumfonte. Ndoshta per nje kohe te gjate e verteta mund te mbulohet por, duam apo nuk duam ne , nje dite ajo do te dale sepse : “ E verteta zhytet por kurre nuk mbytet “ .

Vepra te ngjashme
Autori: franceska · Lloji: Ese krahasuese · Tema: E verteta dhe genjeshtra
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane te nje medaljeje. Kemi kriterin qe i pervecon keto te dyja, por edhe nderlidhjen m e njera-tjetren. E verteta eshte dicka shume e bukur atehere kur ne ...
Autori: franceska · Lloji: Ese krahasuese · Tema: E verteta dhe genjeshtra
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane te nje medaljeje. Kemi kriterin qe i pervecon keto te dyja, por edhe nderlidhjen m e njera-tjetren. E verteta eshte dicka shume e bukur atehere kur ne ...
Autori: ERVISA FUSHA · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E verteta vret por ama eshe ajo qe duhet " ....... !!!
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle jam por nuk po arrij t'i hap dot syte , nuk po arrij t'i hap dot syte nga genjeshtrat qe mi kane mbyllur ato . Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu...
Autori: Enki · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret der...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A ka jete ne planetet e tjera ?
Historia e kirjimit të Tokës daton rreth 4.5 miliard vjet më parë.Por gjate kesaj kohe ne nuk kishim ndermend te hidhnim pyetje :A ka jete ne planetet e tjera.Nga kjo gje ne hulumtojem per kete ceshtje.Shkencetaret kane bere hipoteza te prezences se q...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Libri
Te shkruash per librin eshte kenaqesi e madhe sepse ai eshte nje kopesht me lule te bukura.Dashuria me e madhe eshte per librin .Kur hyn ne boten e tij nuk mund te dalesh me sepse te frymezon , qdo kapitull te len mbres libri eshte sikur kaltersia e pafu...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Gjithmone e verteta mbizoteron!
Larguar kilometra larg pertej te zakonshmes,per tu perballur me nje realitet te deshiruar por te veshtire per ta bere pjese te rrugetimit tend.Milje larg ne hapesiren pa mbarim,arrij te shoh yje tek shndrisin cdo pjese te erret dhe ku gjithcka arrin te kt...
Autori: Rexhina Alleshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Padrejtesite e realitetit.
Eh, ç'realitet i hidhur ! Te shohesh e ta degjosh padrejtesine tek te perqesh ne fytyre, por te jesh i detyruar te mbyllesh syte e te besh sikur nuk degjon. Te te shoqerojne kudo njerez te paskrupullt e te mos kesh mundesi t'ia çjerresh masken. Te duas...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si jeni ne?
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjithmone eshte e lehte.Ndonjehere keto behen me te komplikuara se c'duken dhe duan kohe per t'u zgjidhur.Nje pyetje te mundon per brenda:"A do ta zgjidh valle ...
Autori: jurgen zharri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: libri
Ai esht miku me I mire I njeriut.Kur hyn ne boten e tij nuk mund te dalesh me sepse te frymezon , qdo kapitull te len mbres,eshte sikur kaltersia e pafundme , sikur oqeani i thelle dhe vetem ai qe deshiron mund te zhytet e ta gjej thesarin. Qdo faqe qe e ...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Deri para pak minutash... Mendoja se dashuria te sjell lendime,vuajtje,etj... e vertete! Por ato jane vetem prova,nese nuk arrin ti kalosh,do te kesh vuajtje lendime,etj ne hten tende Por nese arrin ti kalosh,gjithmon do te jetosh e lumtur... Kur ti ...
Autori: Laura çala · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Genjeshtra dhe e verteta
Cdokush thot Genjeshtra Cdokush thot Te verteta Ne raste te caktuara Ato duken me te lehta Mos fluturo ne qiell Mos lundro ne det Kthehu me kemb ne tok Duhet te thuash nje te vertet Cliroje mendjen Mos te te dridhen ato duar Sepse nje g...
Autori: Idris Sula · Lloji: Fjale te urta · Tema: Sinqeriteti
Kur te vendosni ta thoni te verteten pergatiteni veten per armiq.
Autori: xxx · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do te bejne kukull, do te thyejne zemren, do te kepusin shpirtin, do te rrezohesh nga ata, do te ngrihesh nga ata dhe kur ata duan ti do te rrezohesh prape. D...




Komentet e fundit!

Emri: kjara
Email: kjara5hoxha@gmail.com
Komenti: kjo ese per nje nxenes ne vit dyt eshte shume e dobet

Emri: irisa
Email: irisamehmetllari1234@gmail.com
Komenti:

Emri: ola
Email: irisamehmetllari1234@gmail.com
Komenti:

Emri: Naim
Email: NaimiF@gmail.com
Komenti: Pz daku sikur te ishe ndonje nxenes i fillores Je treguar me nard se vet nardi ktu Dhe nuk jam aspak dakord me komentin e kolegut me siper

Emri: Naim
Email: NaimiF@gmail.com
Komenti: Pz daku sikur te ishe ndonje nxenes i fillores Je treguar me nard se vet nardi ktu Dhe nuk jam aspak dakord me komentin e kolegut me siper

Emri: Une
Email: Une@hotmail.com
Komenti: O Arsel Aga. Nuk je per ese ti mor plak!

Emri: Dritero Agolli
Email: DriteroAgolli@yahoo.com
Komenti: Shume e goditur !!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com