Data e postimit: 2012-02-26 08:34:52
Lexime: 9092
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??...
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Adoleshenca
Autori: Elda J. Pere
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: jessicamira21@yahoo.com


ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??...
Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te mbaje pergjegjesi mbi to, sepse keshtu eshte krijuar njeriu dhe e ve ate mbi kafshe te tjera. Si cdo njeri, eshte i vetedijshem se c’po ben, c’ka bere dhe c’do te beje.
Ndryshimi eshte se disa cilesi te reja qe vijne bashke me moshen ndikojne ne veprimet qe ai ben, por kjo ndodh ne cdo grupmoshe:
Dihet se femijet bejne nganjehere veprime te pamatura, pasi jane femije dhe nuk e dine se cfare i pret.
Te rriturit mendohen dhe veprojne, sepse i kane kaluar fazat e tjera dhe mosha i detyron te bejne ate qe eshte me e pershtatshme duke pare ato qe kane kaluar.
E njejta gje ndodh edhe me adoleshentet. Ata marrin mendime dhe karakteristika te reja ne kete moshe, ne baze te te cilave vendosin te bejne dicka. Cdo adoleshent merr pikepamje dhe vecori te ndryshme nga shoqeria, prinderit, mesuesit, mediat, etj. E rendesishme eshte se cilat nga keto ai do t’i vecoje nga te tjerat per te krijuar nje menyre te tijen te te menduarit dhe te vepruarit. Ne kete rast ai gjendet vetem dhe do te beje ate qe do ose ate qe duhet (ne rast se keto te dyja nuk jane nje e vetme). Askush tjeter nuk e merr dot kete vendim per te. edhe vullneti duhet per kete. Eshte mjaft e thjesht te zgjedhe rrugen me te shkurter dhe te veproje sipas asaj qe ka pare, po vullneti hyn aty ku duhet zgjedhur rruga e veshtire, por e drejte e vazhdimit te tij.
Kjo ndodh vetem njehere dhe kur ndodh, njerezit perreth adoleshentit duhet te kene kujdes me ato qe bejne. Nuk eshte fare e thjesht te ndryshosh menyren e te vepruarit krejtesisht, por kur kjo menyre zgjidhet ne fillim, gjithcka ka te beje me ate qe ndjen adoleshenti dhe me vullnetin qe ka per t’I hyre sforcimit qe te vazhdoje sic duhet.
Pra, ne lidhje me kete teme, une mendoj se adoleshenti eshte zot I vetvetes, por ne te ndikon edhe mosha e tij

Vepra te ngjashme
Autori: leon lera · Lloji: Ese krahasuese · Tema: marrdheniet
Karakteristika kryesore e fazes se adoleshences eshte kalimi nga femije ne nje te rritur. Papritmas gjithcka filon te ndryshoje pak nga pak dhe keto ndryshime shoqerohen me luhatje humori qe ndihmon shume ne marredhenien me te tjeret. kur permendet fjala ...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshenca
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adoleshenca eshte njje teme ku preket ne cdo diskutim mbi femijet.te jesh adoleshent do te thote te jesh nje person qe mendon se jeta eshte nje bahce me lule.gjit...
Autori: Edmond Reci · Lloji: Ese informuese · Tema: Si te ndalojme klonizimin e shoqerise
Shoqeria eshte nje grup njerezish te cilet kane karakteristika te perbashketa.Ato manifestojne se bashku keto karakteristika per nje unifikim te vetem.Fenomeni i klonizimit ndodh kur shoqeri te ndryshme perpiqen te shkojne drejt nje te perbashkete te vetm...
Autori: Fabiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te lejohet ekspeimentimi ne kafshe?
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ndryshme.Shumica e ketyre ekspeimeneve behet nga universitetet,kompanite farmaceutike dhe shkollat mjekesore. Keto eksperimente behen per te studiuar sjel...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Adoleshenca
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.) Te jesh adoleshent ...
Autori: Flavia Biba · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Lufta midis brezave
Bashke me vitet kane ndryshuar edhe mendimet e mentaliteti I njerezve. Ne ditet e sotme, ata te cilet deshirojne te jetojne ne familje te madhe jane te pakte. Per te jetuar kete pervoje duhet te zhdukesh zakonet e jetes dhe te pershtatesh me disa te tje...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Adoleshenca ne Shqiperi
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...
Autori: armira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tte gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi njerez dhe jemi qenie njerezore,por ndryshojme shume nga njeri-tjetri.Njerezit ndryshoje ne mendimet e tyre,ne sjellje,ne veprime,ka njerez qe genjejne dhe...
Autori: Aleks Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i Politikes ne Arsim
Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte nje rast shume i shpeshte qe ndodh ne shoqerine tone. Sidomos kur vjen fjala tek mesuesit te cilet shpesh jane viktima ne kete mes. Ata per vite e vite st...
Autori: Dorina, D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: E Bukura dhe e Shemtuara
Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur me gjera te mira sic jane; te qenit perfekt, unik, dhe te pasurit e shume kualiteteve. Kjo eshte arsyeja qe koncepti I te shemtuares eshte treguar si e k...
Autori: Artiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh. Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone. ...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoqeria
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Klarita Doci · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Skandalet e te famshmeve
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume rreth kengetarit apo kengetares,aktorit apo aktores se tij te preferuar.Por,problem eshte se shpesh here mediat i ekzagjerojne faktet.Ata I shprehin mendime...




Komentet e fundit!

Emri: lytfi
Email: lytfi_ferra@hotmail.com
Komenti: sa me kalu rradhen

Emri: ana
Email: anatdsh@email.com
Komenti: Your Eyes is very beautiful please I live in canada would like to see you. where you are girl????

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: :) thnXx..

Emri: erald martini
Email: eraldmartini@hotmail.com
Komenti: eshte nje ese shum e bukur.

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: lol ^__^

Emri: -
Email: sekret@sekret.com
Komenti: Ne menyre qe ai te marri nje dhjete prandaj pyet. :P

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: un...10. pse??? :)

Emri: sibion
Email: sibion.vlore@yahoo.com
Komenti: ca note ke marre me kte ti ??????

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: haha ty ta kisht bere t. donalda :Ppp

Emri: klaudia
Email: klaudi_harizi@yahoo.com
Komenti: xP shebertor i jetes ne ket mosh



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com