Data e postimit: 2014-10-15 19:26:43
Lexime: 12689
ceshte e bukura
Lloji: Ese argumentuese
Tema: ceshte e bukura
Autori: kledi sina
Shkolla: sami frasheri
Klasa: 10
Qyteti: tirane
E-mail: kledisina@hotmail.com


ceshte e bukura
Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur me gjera te mira sic jane; te qenit perfekt, unik, dhe te pasurit e shume kualiteteve.Ne te njejten menyre, e shemtuara mund te shikohet me pikepamje te ndryshme. Zakonisht, e shemtuara eshte e lidhur me temat e erreta si; merzitja, tmerri, deformimet dhe te gjitha gjerat qe njerezimi mund te stepen.
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jane edhe shume persona te tjere.
Njerezit me pozite nuk e shohin kete por mendojn si ta kenaqin veten sikur populli te mos egzistonte , sikur e gjithe kjo te ishte thjeshte nje enderr e keqe qe atyre ju kalon para syve pa e pare.Ah, sikur te ishte thjeshte nje enderr e keqe!Por jeta eshte e bukur nese ti e sheh me sy te bukur kurse eshte e veshtire,nese ti e ben te pamundur,nese ti dorezohesh qe ne furtunen e pare.

Vepra te ngjashme
Autori: Dorina, D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: E Bukura dhe e Shemtuara
Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur me gjera te mira sic jane; te qenit perfekt, unik, dhe te pasurit e shume kualiteteve. Kjo eshte arsyeja qe koncepti I te shemtuares eshte treguar si e k...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasim
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta eshte e bukur !
Jeta eshte nje enigme e shtruar ne menyra te ndryshme por me zgjedhje te pakta.Ajo eshte nje udhetim i mundimshem,plot befasira dhe qudira.Ky udhetim percillet me dashuri dhe lumturi por disa njerez e percjellin ate me urrejtje dhe egoizem.Me njerez te ti...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: epo, femijeria :P
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe pse ne brendesi akoma ndjejne disa plagete vjetra feminore. Dhimbje te tilla si : `Nuk me bleu mami karamele`apo `Pse sme lejoi te rrija zgjuar edhe pak`ak...
Autori: Fabiana Nika · Lloji: Poezi kolone · Tema: DHIMBJA
Se di pse,por ndihem e paplotesuar, Sikur dicka po ma gerryen shpirtin nga brenda. C'eshte valle?! Pse kaq e humbur ndihem? Pse nuk e di me se kush jam? Mos valle dikush me ka lenduar,e, ma ka bere zemren te digjet ne zjarr? Pse me duket sikur ne ...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: kiara · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te jetosh ne paqe
Te jetosh ne paqe Paqa eshte si je rreze drite e cila sa me shume perhapet ne bote aq me shume ndricon. Edhe sot ka shume vende te cilet jane te perfshire ne lufte dhe fjala paqe per ta eshte si nje mrekulli e cila eshte e pamundur te realizohet. Paq...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si jeni ne?
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjithmone eshte e lehte.Ndonjehere keto behen me te komplikuara se c'duken dhe duan kohe per t'u zgjidhur.Nje pyetje te mundon per brenda:"A do ta zgjidh valle ...
Autori: Arbjona Doçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej atyre qe ti do nuk te duan,shume prej atyre qe respekton te ulin dhe ata qe mundohesh ti ndihmosh te shtypin,te bejne te ndihesh i padukshem.Eshte shume e v...
Autori: Ana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Arti
Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjere ai duket fiks si nje labirit,ku qe te dalesh eshte pak e veshtir ose le te themi duhet ti dish rruget qe te cojne ne dalje.Ndoshta qe te vizatosh ose te ...




Komentet e fundit!

Emri: Dreni Gjugja
Email: dreni.gjugja@hotmail.com
Komenti: ski lidhje per hartime

Emri: Dreni Gjugja
Email: dreni.gjugja@hotmail.com
Komenti: ski lidhje per hartime

Emri: Tropojanjaa
Email: Tropojanja@hotmail.com
Komenti:

Emri: selda
Email: joriselda@hotmail.com
Komenti:

Emri: emi
Email: emiencaqalliu@live.com
Komenti: a ka ese tjeter per bukurine

Emri: emi
Email: emiencaqalliu@live.com
Komenti:

Emri: alba
Email: w12fga521@hotmail.com
Komenti: shume e bukur per realitetin e sotem.

Emri: vxxf
Email: fdfdfsgsdfdfsd_Fdfd@live.com
Komenti: fvfdfdfddffsddsssssssssssfertgsgdghhghahsfdfsfdssfpo qeshtu e ashtu e kshtu e ashtu kshtu ashtu qeshtu kshtu ashtu ashtku kshtu kshtu ashtu ashtu kshtu kshtu qeshtu qashtu e kshtu e ashtu kshtu se dii une po qashtu dhe te gjith jetuan te lumtur pergjithmon



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com