Data e postimit: 2018-05-11 17:41:23
Lexime: 39250
Shpresa na zbukuron jeten dhe jep guxim per te kapercyer te gjitha veshtiresite
Autori: Enea
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Shpresa
Shkolla: Sabahudin Gabrani 2
Klasa: 8D
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nganjehere jeta nuk shkon ashtu sic duhet. Veshtiresite jane gjithmone pjese e saj te cilat na bejne te ecim perpara. Te pakten keshtu mendoj une. Keto veshtiresi te medha qe perbejne jeten perballen gjithnje me shpresen, e cila na ben te besojme se di ia dalim mbane. Dhe keshtu eshte vertet. Asnjehere nuk mund te jetoj ne kete bote pa shprese, nje bote te zymte e te zhurmshme ku cdokush eshte individualist e pesimist. Ne kete bote ka gjithmone dite te veshtira ku te gjithe mendojne se si do t'ia bejne, si do te jetojne nje dite me shume. Por shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave dhe te keqijave ne kete jete. Ajo na orienton me optimizem drejt se mires sikurse nje busull drejt veriut. Ka shum endrra qe na duken te pamundura, por eshte shpresa qe na i mban gjalle. Duhet vetem pak shprese qe te arrish endrren dhe vetem pak enderr qe te prekesh realitetin. Shreso dhe jeto!

Vepra te ngjashme
Autori: Ismail · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Letersi 10
Beheni vete mos prisni nga une tua tregoj un e ju ta beni n fletore e car do mesoni keshtu ..bejini vet e do vij koha qe do shkoni lart r me lart e sdo dini te beni nje ese me 15 fjali e jo mo me 50 e 100...👍
Autori: Argjira Ajeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje pushim i padeshirueshem
Po filloj qe te flas per kete pandemi sepse jam merzitur vetem ne shtepi duke ndenjur ,me ka marr malli shum per shkollen per shoket dhe shoqet e mia . shpresoj qe te jenin te gjith mire me shendet,po filloj te tregoj nje ngjarje e cila lidhet me familje...
Autori: frenki hoxha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta jone
Ese per jeten A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes, dhe harrojme se po harxhojme dite e dite te tera qe njerezit luten me shpirt ti kene e tju r...
Autori: Kristina Kocibelli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet Pavaresi
Esse: “100 vjet Pavaresi” Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I mencur I. Qemali, ne emer te tij dhe te patrioteve te tjere deklaroi: “Prej sotit e shpallim Shqiperine te lire e te mosvarun!” 100 vite kur I mendon si...
Autori: Iris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per Alden
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te bere detyrat dhe nuk e ka hapur fare internetit??? Edhe une e kam bere kete gje. Nuk kam pse e mohoj. Ne momentin qe ulem per te bere detyrat hap kompjuetrin ...
Autori: Valentin Guri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per gjuhen tone
Gjuha jone este simbol I sakrifices se rilindasve tane,eshte ajo karte identiti qe na dallon nga kombet e tjera,gjuha jone ka shume vlera por ajo shpesh bie pre e sulmeve te gjuheve te tjera dhe shkurtimeve qe te rinjte i bejne asaj ne rrjete sociale duke...
Autori: Entela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Nje grimce pluhuri fshihet ne kornizat prej balte ten je pikture te fshehur ne dhomen e kujtimeve shumvjecare.Pikture ndoshta e bere me pasionin per te rrefyer gjithe historine e pashmangshme te jetes se saj,e trilluar por ndoshta me e vertete se realitet...
Autori: paola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: familja
familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja eshte gjithcka ,ajo na gjendet pran sa here qe kemi nevoj apo jemi ne nje problem .familja eshte vendi ku cdo gje duket bukur ,por te jesh pjese e nje famil...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi
Ditet kalojne ,oret ikin ,minutat ecin ,sekondat vrapojne . Por gjithcka mbetet e njejte. Realiteti eshte po i tille. Ju jeni po te njejte. Moskokecares , te pabindur , te harruar .E quani veten luftetar por para tyre jeni asgje sepse ata jane luftetaret ...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, filozofi, rendesia e filozofise
Filozofia na ka pajisur me disa nga idetë më të rëndësishme dhe me më shumë ndikim në histori. Idetë më të rëndësishme në historinë e filozofisë konsiderohen si një pikë kthese në sferën e mendimit. Ideja apo citati tregojnë shumë pa...
Autori: ona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta e njeriut
jeta eshte eshte si nje piano kurse pianisti i saj je ti ndaj mundohu te krijosh nje melodi sa me te bukur
Autori: Ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Soqeria
Kjo esht bota me e Cuditshme me nje milion befasira me qindra kilometra deshira ku kafshaten e bukes e ndaj me ty e kam kerkuar kahmos celsin ta cel kte bot.Jam shendrruar ne trendafil e rritur ne ate kopsht magjik, jam shendrruar ne zog e fluturuar ne a...
Autori: Florjan Imeri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mirese erdhe dallendyshe
Dallendyshe e shkrete je lodhur nga udhetimi i gjate ti gjithmon ndjek rugen e djellit dhe se haron kure vendlindjen ose folene
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shpirti
CFARE JANE LOTET? LOTET JANE GJERA TI SE KONTROLLON DOT. LOTET VIJNE NGA GJENDJA PSIKOLOGJIKE OSE EMOCIONALE : KUR JAMI TE TRISHTUAR TE LUMUTUR POR EDHE NGA PERPJEKJA JOTE PER TI NXJERRE.EDHE PSE NE NUK MENDOJME PER TO ATO DALIN NGA SYRI DHE RRESHQASIN D...




Komentet e fundit!

Emri: YUNA
Email: YUNA@GIMAIL.COM
Komenti:

Emri: me numra
Email: anonim@gimilm.com
Komenti: 7 me duket haahahhahahhaha

Emri: lll
Email: leonishysa4@gmail.com
Komenti:

Emri: lunna
Email: lunna@gmail.com
Komenti:

Emri: ardu
Email: ardu2345h@gmail.com
Komenti: kjo eshte pergjigje e sakte

Emri: Enesia
Email: Kullaj.europa@gmail.com
Komenti: Shume e bukur dhe plot kuptim👏🏻👏🏻.

Emri: tyuyk
Email: mataerdi56@gmail.com
Komenti:

Emri: kaltrina
Email: kaltrina@gotmail.it
Komenti: Shum shum e mrekullueshme vetem ju uroj suksese

Emri: daniela
Email: lelatoqi@gmail.com
Komenti:

Emri: daniela
Email: lelatoqi@gmail.com
Komenti: Shume mire me pelqen por kam dicka kur ti ne nje pjes te eses ke shkruajtur shume here shpresa dhe kjo behet dicka e padurueshme dhe kur thua psh shpresa na mban gjalle duket sikur po pershkruan nje njeri.kjo ishte keshilla ime kaq kisha Faleminderit?



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com