Data e postimit: 2021-10-18 21:43:37
Lexime: 1939
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Dashuria
Autori: To.mi. com
Shkolla: To.mi
Klasa: 9C
Qyteti: Tiran
E-mail: Tonighttomi2357@gmail.com


Nje vajze e re martohet ne moshen 15 vjecare mirpo nga kjo vin nje krijese e re nje vajze mirpo burri nuk e donte kete vajze. Vajza nuk e pranoi kete gje dhe e lindi fmin e vet. Kur lindi fmia babai nuk e mbajti asnjehere ne krah dhe e quajti kopile. Ai iku ne ushtri per gjashte vjet kurse gruaja e priste ne shtepi me me nje vajze te vogel. Gruaja vuajti aq shume per buke. Mirpo ai nuk donte ta conte vajzen ne shkolle dhe keshtu i prishte leket jashte shtetit. Kurse mamaja me ndihme ekonomike i bleu librat dhe nja dy rrecka. Koha kalonte dhe vajza sa rritej behej me e bukur.Nje dite ata vendosen te ikinin ne Germanic atje vajza u kenaq jashte mase pasi jetoi mire dhe me ushqime. Nje dite kur vajzes i ngeli kemba tek bicikleta asja iu thye saqe edhe mishi doli nga vendi. I ati nuk levizi nga vendi fare kurse vajza ecte e shtrire pertoke. Kur erdhen ne shqiperi. Gruaja kerkoi divorcin dhe u largua ne qytet tjeter. Atje ajo u lidh me nje burre tjeter mirpo ai e shikonte vajzen bukurine e saj. Mirpo ai e kecenonte vajzen se ne qofte se ajo nuk e puthte ate ne buze ai do ti vriste te emen por nje dite vajza e mbaroi shkollen heret por aty qelloi se ai erdhi dhe vajza nga frika nuk i hapi deren. Ai e hapi deren me force dhe e perdhunoi vajzen tak fuk. Vajza nga frika qante per nata.
Historia vazhdon. .....................
Nje histori nga jeta reale ka ndodhur ne te vertete.
Na beni like.😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😠😡😡😡😡😡😤

Vepra te ngjashme
Autori: To.mi. com · Lloji: Tregim · Tema: Dashuria
Nje vajze dashuron nje djale mirpo ai quhet t dhe ka nje supermarket te madh ata te dy jane ne klasen e nente Por nuk i dihet a e dashuron djali vajzen. Vajza mendon se ai e do pasi i duket se ai e shikon. Cdo dite qe kalon ajo rregullohet cdo dite ben ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Tregim · Tema: Letersia
Ne kete tregim behet fjale per nje vajze e cila ishte e pasionuar pas poezive , tegimeve ,enderave dhe aventurave.Ajo lexonte shume ngaqe mund te imagjinoje, por nje dite i ndodhi diqka qe me te verte qe ajo donte , nje Aventure. Pyessni: Cfare Aventure ...
Autori: anto · Lloji: Anekdota · Tema: tradhetia
djali mer ne telefon vajzen dhe i thot: - zemer c far po ben? vajza i thot: - ja, ri, po mendoj per ty po ti cfar po ben? - ja, kam filluar pun ne lokalin qe erdhe ti tani po meqenese ra llafi co pish???
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: Elisa Kastrioti · Lloji: Tregim · Tema: Braktisja
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia,atë e largoi babai nga shtëpia që ku ishte e vogël sepse nuk dëshironte që fëmijën ta ketë vajzë por djalë. Babai i Artës i kishte thënë nÃ...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: Aurora Rexhepi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ariu dhe masha
Një herë e një kohë na ishte një lepur ariu dhe qeni .Ata ishin shokë të ngushtë ,por një ditë shkuan në mal ata gjetn një vajzë të vogel.Ata u çuditën kur e panë lepuri dhe qeni shkuan në shtëpit e tyre dhe ariu bashk me vajzen e vogel...
Autori: Komentues · Lloji: Anekdota · Tema: Tragji-komedi
Vajza:Kqyrni,shoqe kam tablet ajpad Shoqja1:Sa i. Bukur,e gzofsh ! Shoqja 2 mendon:U bo kjo me ajpad.Iu theftë qaji tablet n'pllaka iu theft! Autori:Vajza ftoi 2 shoqet e saj dhe ua kallxoi tabletin. Po një shoqe ish te plas prej inati dhe qejf kish...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: Gentjola Mema · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Dashuria...
...Na ishte njeher e nje kohe.... Ishte viti 2017 . Data 29.04.2017. Duke qene se jemi ne shekullin 21 ne shekullin e teknologjise , ekzistojne shume rrjete sociale qe pothuajse e gjithe bota i perdore. Keto rrjete sociale po ashtu edhe interneti te ja...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com