Data e postimit: 2013-04-16 15:26:54
Lexime: 21159
shoqja ime e ngushte
Lloji: Ese argumentuese
Tema: shoqja
Autori: elena.L
Shkolla: ISA BOLETINI
Klasa: 6
Qyteti: osek hylë
E-mail: loni_joni_letaj@hotmail.com


shoqja ose shoku eshte gjeja me e vlefshme qe ne kemi.Shoku i mire gjithnje te gjindet ne dite te veshtir.Po ashtu me ka ndodhur dhe mua,nje dite isha vetem dhe isha ne nje dite te veshtire nuk dija se si ti zgjidhja disa detyra por pastaj erdhi shoqja ime dhe me ndihmoi shume sepse te ndihmosh te tjeret eshte gjeja me e mire qe ne mund te bejme ne jete.Dhe veq nje gje ne duhet ta mbajme mend se nese mesojme shume dhe punojme aq sa mundemi ateher ne do ta kemi nje te ardhme shume te mire ,dhe nese mesojme ateher nuk punojme pune fizike por pume mendore.Kjo nuk ishte nje ese por ishte nje shembull mjaft i mire per ardhmerine tone,pra per ardhmerine e femijeve .

Vepra te ngjashme
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
Autori: Anonimi · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihme nga shoku
Ishte dite e merkure.Sapo kisha mbaruar detyrat dhe kisha dale per te luajtur me mikeshen time. Zhvilluam shume lojera te ndyshme por pas pak topi na rra nga ana tjeter e murit ku po luanim. Une kembengula qe ta merrja. me shume kujdes kalova nga ana tjet...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: xhava mema · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une deshiroj tja mbush mendjen familjes time se shoqja ime nuk eshte ashtu sim mendojne ata
Une kam nje shoqe shume te mire,por familja ime nuk e pelqen aspak ate.Ato nuk e njohin fare ate,prandaj une do tu propozoj qe nje dite ata ta njohin ate dhe te shohin qe shoqja ime eshte shume ndryshe nga se ato mendojne.Ajo mua me mbron gjithmone nga n...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: ENKELEJDA · Lloji: Poezi personale · Tema: Faleminderit ....
A KA NJERI ME TE MIRE SE TY , O NENE ? A KA FYTYRE ME TE QESHUR SE TI ? TI JE GJITHCKA PER MUA ... TI SE DI SE SA TE DUA ... TI GJITHMON THJESHT MBETESH ME E MIRA ... ME E BUKURA ... ME ZEMERGJERA , ME E DASHURA PER MUA ... SKAM FJALE TE TE PERSHKRUAJ T...
Autori: Andi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Ti deshiron t'i mbushesh mendjen nenes sate se shoku yt nuk eshte ashtu si mendon ajo
Mama e di qe ti mendon per te miren time qe te rritem ne nje shoqeri te mire dhe ke te drejte por ti nuk mund te fajsosh shokun tim vetem se babai i tij eshte i pire dhe disi i dhundshem.Ai u ndihe shume keq qe ti i the te mos te takohet me me mua....
Autori: Jasin Jakupi · Lloji: Hartim · Tema: Dita e alfabetit
Alfabeti yne ka filluar te krijohet me 14 nentor 1908 dhe ka mbaruar me 22 nentor 1908.Prej vitit e derri me sot jane 107 vjet qe ne e festojme diten e alfabetit.Te gjithe ato shkronja qe jane ne alfabet kane vleren e vet.Po te mos ishte krijuar alfabeti ...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: shoku
ne mengjes u zgjova dhe u vesha per te shkuar ne shkolle kur shkova mberrita ne shkolle me autobus hyra ne klase dhe u u la ne nje banke dhe ne e kishim nje shok shume te mire ai me tregoi se neser do te shkoje ne australi dhe une u merzita shume dhe ai m...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme gjerat me te bukura, gjera qe ne te ardhmen do na nevojiten shume, gjera qe nuk duhet ti harrojme kurre etj... Libri na meson edhe shume e shume gjera te t...
Autori: Olaaa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoku
Shoku im i ngushte i cili u dashurova me te. Ai per te cilin do te jepja jeten. Ai me te cilen kaloj diten.Ai me te cilin zihemi per disa dite dhe pajtohemi prap.Por une nuk do te jetoja pa shakate e tij .Nuk do e kaloja jjeten pa te.Une nuk mungoj asnjeh...
Autori: Idea Guda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Shkolla Shkolla nje vater diturie e mbushur plot xhevahir Kur shkojme ne shkolle na vije mire qe do mesojme gjera te reja mesuesja jone e dashur na jep detyra na shpjegon detyra dhe jep mesimin sipas orarit Me një Shtator eshte dita jone e shume pritu...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...




Komentet e fundit!

Emri: eda mehmeti
Email: eda_1@live.de
Komenti: shume e mir e ishe

Emri: eda mehmeti
Email: eda_1@live.de
Komenti: shume e mir e ishe

Emri: lejla
Email: lejla.ladi@hotmail.com
Komenti: e dua shum shoqen time elsa hajdari dhe e pergjafoj fortttttttttt/

Emri: eri
Email: ola33@yahoo.com
Komenti: kush me ndihmon me nje ese me teme" Nese do te isha" por te kete lidhje me mjedisin ju faleminderit shpejt ju lutem/

Emri: SS
Email: bukuroshe.bukuroshe@outlook.com
Komenti: Bukur

Emri: Sanije Bekteshi
Email: Bektesi 7@hotmail.com
Komenti: Kjo eshte nje teme shum e mire

Emri: miranda mehmeti
Email: miranda-mehmeti@live.com
Komenti:

Emri: anita
Email: leo.ana@hotmail.com
Komenti: mir

Emri: ana
Email: ana.marku@seznam.cz
Komenti: bukur shummmmmmmmmmmmm

Emri: taulanta
Email: landaaa_2013@hotmail.com
Komenti: e dua shoqen time bleona imeri


Emri: Krenare Bajrami
Email: mali_gesi@hotmail.com
Komenti: Shum bukurrr

Emri: medina
Email: diona_ahmeti@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: flutura
Email: flutura.liza@hotmail.de
Komenti: shume bukur eseja

Emri: Dorela Shala
Email: dorela.l@hotmail.com
Komenti:

Emri: nn
Email: nina_blerina@postribe.com
Komenti:

Emri: eneida
Email: princessmuza@hotmail.com
Komenti: un e plq i uroj suksese

Emri: fjida ibraimi
Email: Elida-ibraimi@live.com
Komenti: hahahahahahahahaha

Emri: elida ibraimi
Email: Elida-ibraimi@live.com
Komenti: hahahahahahahahaha

Emri: elida ibraimi
Email: Elida-ibraimi@live.com
Komenti: hahahahahahahahaha

Emri: elida ibraimi
Email: eelida-ibraimi@live.com
Komenti: gjithmone te kemi respekt ndaj shoqes



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com