Data e postimit: 2015-01-29 17:02:58
Lexime: 6143
Fjala ben pune me mire dhe me shpejt se shpata
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Fjala,rendesia e saj
Autori: Lea
Shkolla: Ismailqemali
Klasa: XI
Qyteti: Tirane
E-mail: Erae142@gmail.com


Fjala eshte nje aspekt shume i rendesishem i jetes sone te perditshme.
Le ta marim ne nje kendveshtrim ne ate te heroit tone kombetari cili e perdori fjalen me se miri duke nxjerre ne pah shum cilesi te tij

Vepra te ngjashme
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: Nena
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nje f...
Autori: Vjollca Krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: Fjal e dashur, fjala nene
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nj...
Autori: kiara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jata pa teknologji
teknologjia ka ndikuar shume ne jeten tone te perditshme dhe eshte bere nje gje e cila eshte e veshtire per tu ndare nga ne. me kalimin e viteve ajo ka perparuar dhe eshte bere me e rendesishme per jeten tone. teknologjia ka ndihmuar njerezimin ne shume f...
Autori: Antika Elshani · Lloji: Analize letrare · Tema: Atdheu
Eshte vendi ku llinda dhe dua te jetoj ku hodha hapat e pare dhe u nisa duke iu drejtuar rruges te jetes. Nje vend aq i bukur sa nuk dua ta leshoj,edhe po te behem mergerimtare vendin tim te mrekullueshen nuk e harroj. Nje vend shum i rendesishem pe...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: koronavirusi
NE ZEMRA JETON FJALA SHPRESE Boshlleku,vdekja dhe semundja pushtuan vendin. Vdekja po na kalon para sysh dhe semundja eshte bere mbreteresha e vendit,ka vendosur kuroren. Ngado ka rene nje qetesi e madhe. Valle ps...
Autori: Iocelli27 · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Tirana
Klima e Tiranes eshte shume e pershtatshme per zhvillimin e ekonomive te ndryshme.Relievi i Tiranes eshte reliev fushor i perbere nga male dhe kodra.Tirana ka shume liqene si :liqeni artificial ,liqeni i farkes etj.Tirana ka lumin Lana i cili eshte i ndot...
Autori: Kledia · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Rendesia e librit
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate...
Autori: Artiola pg · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une dhe televizioni
Jetojme ne shekullin XXI dhe zhvillimi teknologjik bere bume te medha duke shpikur telefona,kompjutera e televizore te dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi,edhe une jam futur brenda kesaj bote zhvillimi,ku per prinderit tane ...
Autori: Armando Gega · Lloji: Analize letrare · Tema: kurre mos thuaj kurre
Kurre mos thuaj kurre. Nje fjali e thjeshte por me nje kuptim te madh. Shpesh ne njerezit e perdorim fjalen kurre por gjithmone e thyejme kete fjale. Sa here kemi nje sekrek themi qe kurre nuk do t'ia tregojme ndonjerit por sa here e ndiejme qe duhet ta n...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Vepra e një politikani është fjala ! E bukura më së miri kuptohet nga shpirti i pastër ! Fjala e rëndë pëlcet dhe gurin !
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: Mitsuki Nemura · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: KULTURA
KULTURA eshte pjese e rendesishme e jetes sone. Pa te ne nuk mundemi te quhemi pjese e shoqerise pa ditur asgje qe ka nevoje shoqeria per tu bere e zhvilluar ne shume aspekte te saj. Njeriu i ndergjegjshem eshte i kulturuar sepse ai ka informacionet e n...
Autori: Erdona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 Vjetorii i Shqiperise
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto vite , te tregosh per 100 vjet pavarsi , 100 vjet krenari, 100 vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gji...




Komentet e fundit!

Emri: ahst
Email: eleftheriastavro@hotmail.com
Komenti: /

Emri: beje
Email: bejeplaka@fier.com
Komenti:

Emri: besa
Email: besa_besa@hotmail.com
Komenti:

Emri: luela
Email: luelaxhyma@yahoo.com
Komenti: U kepute mi aman. Ca behet kshu, goca n vit par s di t bej nje ese t thjesht...... Ehh ku po vete kjo rinia sotme

Emri: erla
Email: erla_metuku@yahoo.com
Komenti: Kjo faqe nuk eshte per t`u tallur!!!! U kepute.

Emri: Ornela
Email: ornela.H@hotmail.com
Komenti: ***** gjeneraten ,, je keput

Emri: jessie
Email: xhesika.truka@hotmail.com
Komenti: u lodhe per kete idene koti???????

Emri: madalena
Email: anxhela_leshi@yahoo.com
Komenti: U kepute fare.u lodhe kur e shkruajte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com