Data e postimit: 2016-04-06 19:28:56
Lexime: 3463
A eshte Cezari personazhi kryesor i vepses
Lloji: Ese argumentuese
Tema: A eshte Cezari personazhi kryesor i vepres
Autori: Rexhina Reci
Shkolla: Qemal Stafa
Klasa: 10-13
Qyteti: Tirane
E-mail: rexhina.reci99@gmail.com


Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte personazhi kryesor ne kete veper.
Nje arsye qe deshmon se Shekspiri ka pasur te drejte qe i ka vene kete titull vepres,eshte se tragjedia e brutit varet teresisht nga ajo e Cezarit.Vdekja e Cezari sherben si pike kthese ne drame.
Ne veper figura e Jul Cezari ka ligjeruar me pak nga te gjithe.Por ka te dhena qe na tregojne me tepersesa rreth'njeriut' Cezarit,drama sillet mitit te tij (shpirtit te tij).
Te gjithe personazhet mendojne,flasin i referohen Cezarit me shume pas vdekjes sesa perpara saj. Bruti thjesht ka vrare njeriun( trupin),kurse shpirti i Cezarit,ironikisht, shperndan me shume fuqi se c'kishte para se te vritej.
Si perfundim,figura e Jul CEZARIT ka nje influence te madhe ne veper.E gjithe drama sillet rreth tij.

Vepra te ngjashme
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mungesa e misticizmit tek zhanri historik ne letersi
Misteri, ai element qe i jep jete letersise ne parim, eshte gjithashtu pothuajse inekzistent ne disa rryma te ketij arti. Shkrimet e tipit romance, fantazi, triller e horror e kane mistiken baze te tyren. Sidoqofte nje rryme e ka kete tipar krejtesisht te...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jul Cezari
Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar nje paraqitje te jashtme sa me te mire, ka aftesine per te folur ne publik dhe nje maredhenie te shkelqyer me njerezit. Personazhi kryesor ne vepren e ...
Autori: klaudia · Lloji: Ese krahasuese · Tema: shkoll
iliada eshte kryeveper boterore eshte zanafilla e letersise e cila sherben si themel i letersise kombetare ajo rrefen per heronjte veprimet qe behen ne veper jane me permasa te medha ne qender eshte lufta e trojes etj lahuta e malesis cilesohet si eposi ...
Autori: esti es · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri romantik i vepres “Romeo & Zhuljeta”
Romeo dhe Zhuljeta eshte veper e shkrimtarit humanist te shekullit te kaluar “William Shekspeare”, qe mbahet si mbretereshe e veprave romantike. Saktesisht eshte nje drame tragjike , ne te cilen gershetohen me nje harmoni te cuditshme ndjenja e dashur...
Autori: Gestjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kritika
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te krijoje dicka te perkryer dhe vetem ai mund te zbuloje misteret e detajeve te saj. Te zbulosh dhe te analizosh detajet e veprave te artit nuk ka dyshim qe a...
Autori: Eriona Bushi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Romeo dhe Zhulieta
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis njerezve.Ato mund te kene qene thjesht disa zenka momentale dhe te parendesishme,por nuk kane qene te rralla edhe rastet kur konflikte te ndryshme te kene ...
Autori: Erblin Cullhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vepra e Sabri Godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren e Sabri Godos . Ne kete veper autori na ben te kuptojme qe forca nuk eshte arritja me e madhe , por zgjuarsia dhe besnikeria . Fjalimi i Skenderbeut eshte shembulli i nje oratorie te persosur,ku bie ne sy...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte kritika ne vetvete nje veper letrare?
C'eshte kritika? Kritika eshte nje gjykim,nje gjykim i vleres se librave,qe ne shume pikepamje mbeten mjaft afer me perkufizimet e sotme per kete problem,ku qenesisht kritika merret si vleresim.Ajo ka si qellim,qe sa me thellesisht t'a zbuloje kuptimin dh...
Autori: eri · Lloji: Analize letrare · Tema: lahuta e malcis
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...
Autori: Fabiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te lejohet ekspeimentimi ne kafshe?
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ndryshme.Shumica e ketyre ekspeimeneve behet nga universitetet,kompanite farmaceutike dhe shkollat mjekesore. Keto eksperimente behen per te studiuar sjel...
Autori: Rina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qe vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic shpaguhen flijimet per hire te idealit.
Vdekja… C’eshte vdekja? Mbarimi I jetes, apo fillimi I nje jete te re? Cdo gje e ka nje fillim dhe nje fund. Asnje nuk eshte pergjegjes per menyren e fillimit te jetes, por te gjithe jemi pergjegjes per menyen se si e e vazhdojme deri ne diten e fun...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I semuri per mend
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruar...
Autori: Sibora Doçi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vdekja
Vdekja eshte fundi i veprave te tua dhe fillimi i gjykimit te tyre.Vdekja eshte si nje pike e zeze ne trurin tone.Eshet gjithmone aty me ne ,as nuk fshihet,as nuk zhduket per sa kohe ne marrim fryme.Ajo eshte nje vrasese e pashpirt qe vret cdo dite ndjenj...
Autori: samanta myka · Lloji: Thirrje · Tema: te mbrojme pa kushte
Nje here e nje kohe ne nje fshat te vogel ndodhej nje plak i cili nk sillej mire me askend sepse ishte me kryelarte se te tjeret.Te gjithe e urrenin dhe nje dite nje vajze e fshatit mori nje mesazh ku thuhej:"nese nuk e ben plakun qe te sillet mire me te ...




Komentet e fundit!

Emri: anxhela
Email: anxhela_anxhi@gmail.com
Komenti: ms ja fusni kot



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com