Data e postimit: 2012-12-13 11:01:01
Lexime: 9522 |
“Pa pasion nuk është krijuar asnjë vepër e madhe dhe as që mund të krijohet” ~ Xhorxh Hegel
Pasioni është pjesë e jetës së çdo personi edhe unë si të gjithë e kam një pasion. Pasioni që unë kam është futbolli. Futbolli për mua ë...
|
The happiest day of my life !
|
Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe poetët në të gjitha kohërat. Nëpërmjet letërsisë, ata kanë shprehur ndjenjat më të thella të dashurisë, duke iu dhënë një dimension të ri...
|
Nje dite duke qendruar brenda ne shtepi,dikush po trokiste ne dere.Trokiti aq fort sa une fillova te friksohesha.Dola te hapja deren,po c`te shihjeishte nje ere e madhe dhe e fuqishme qe gati me mori edhe mua.
Mua me dridheshin kembet e duart nga fr...
|
shkolla ime e dashur kur te shoh ty me vjen baelldi dhe kur vi ne shkolle me vjen per te qare nga gezimi qe po ari te vije ne shkolle
|
Autori:
E.C
·
Lloji:
Ese pershkruese
·
Tema:
Ndikimi i largimit shpirteror ne boten e brendshme te personit
Ese pershkruese “”Mergimi shpirteror”
Mergimi ka qene dhe do te jete gjithmone nje dukuri mjaft e zakonshme ne boten njerezore, dukuri qe vjen si pasoje e deshires apo detyrimit per t’u larguar drejt nje vendi tjeter, ne dukje me i mire. Por cf...
|
EHH si eshte jeta plot me te papritura .... rrethohemi nga e mira e keqja ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor..kemi shume raste qe ne nuk jemi te perg...
|
A eshte enderrimi shkas i gjerave qe ne krijojme dhe bejme?Ne qender te enderrimit eshte perjetimi paraprak i nje realiteti te mundshem,ose perjetimi i nje ngjarjeje te pritshme te trilluar prej vete individit.Disa prej enderrimeve ndihmojne qe cdo indivi...
|
Jeta nuk eshte e leht per tu jetuar po ti besoj qe ke disa qellime per te ardhmen tende, mbaj fort qellimet e tua asnjeher mos i lesho deri sa ato të ndodhin.Ne jet gjithon do ket nje fillim te mir per nje jet te bukur. Jeta te ul posht por ti perqendroh...
|
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re ate dite te akullt dimri.Mora cdo ngjyre, flete e penel dhe nisa te pikturoj.Ndoshta duket qesharake por ja qe fillova te pikturoj se si jeta ime do te isht...
|
Eskurzioni ishte nje dite e mrekullueshme,e paharruar ne jeten time.U nisem nga oborri i shkolles me dy autobuse ne ora 07:30.Shkuam neper disa vende te bukura te Kosoves si Prizren.Istog,Gjakove dhe Drenas.Kjo ishe nje ndjenje e paharruar sepse edhe pak ...
|
Ligji eshte nje koncept sa abstrakt dhe i prekshem. Eshte ligji ai i cili drejton menyren si ne jetojme, por dhe si mendojme. Vete fakti qe shoqeria ka krijuar rregulla e ligje, mund te interpretohet se ligji eshte dashur si nje mekanizem rregullues i sho...
|
Vendlindja ime eshte Kukesi. Nje vend me karakteristika natyrore te mrekullueshme.Aty ajri ky te freskon dhe per pak sa ste se gjumi nga qetesia.
Pemet e lata ku gjethet i bien ...kumbullat,manaferrat qe gjenden kudo...
aty ka shume pak shtepi porshume ...
|
Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk eshte perfekte ,por ama ky eshte justifikimi jone qe gjithmone themi fajin e ka ky e ka ajoetj, por ne duhet te rregullojme ne fillim paqen ne vetvete se...
|