Data e postimit: 2016-01-05 17:31:04
Lexime: 82079
Skenderbeu ne syte e mi
Lloji: Ese pershkruese
Tema: heroi kombetar
Autori: Kliti Cabej
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 10A
Qyteti: Erseke
E-mail: oltacabej@yahoo.com


Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimit. Dhe nese kombi yne e ka ndjere te natyrshme te lartesoje dike ne nivel heroik , padyshim ky njeri eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu.
Cdokush prej nesh eshte njohur me kete figure heroike qe ne vogeli , ne hapat e pare te edukimit me histori shekullore perpjekjesh luftarake per te mbrojtur trojet tona. Shume njerez te thjeshte kane pasur nje deshire te madhe per te qene te lire dhe jo te roberuar. E tille ishte dhe deshira e Gjergj Kastriotit por mendimet , strategjia , oratoria , inteligjenca dhe stili I tij I drejtimit do te krijonin bindshem profilin e nje heroi kombetar.
Gjithmone me ka bere pershtypje pershkrimi I profilit fizik te tij. Hundeshkabe , sypetrit , me mjeker te gjate e te derdhur.. Keto jane disa epiteti qe jane gdhendur ne memorien time sa here flitet per Skenderbeun. Mjaftojne vetem keto fjale per te imagjinuar nje burre me tipare te theksuara dhe te ashpra , tipare tipike te nje njeriu luftarak shqiptar, I rrahur me veshtriresi dhe I mbuluar me urtesi.
Nje njeri qe te imponon respekt qe ne pamjen vizuale duhet te ta imponoje kete te fundit edhe ne veprimet dhe fjalimet e tij. Nje njeri si ai luftoi me trup dhe me mendje ndaj nje ushtrie te tmerrshme qe po I kallte daten Europes me mobilizimin dhe taktikat luftuese. Ushtria osmane praktikisht mund ta mposhte shume lehte Shqiperine , ne fakt e roberoi ate per 500 vjet , por nuk mundi asnjehere te ulte figuren e komandantit heroik te ushtrise shqiptare. Ishte Skenderbeu ai qe imponoi dhe injektoi thelle ne gjakun e cdo shqiptari lirine dhe deshiren per te luftuar. Oratoria e tij , menyra sesi mbante fjalim para syve te cdo shqiptari te lodhur nga vuajtjet , veshtiresite dhe hidherimet e luftes , e bente turmen te ngazellyer dhe te sigurt. Tashme ata kishin nje pike referimi qe mund ti drejtonte diku , drejt nje ideali , drejt nje zgjidhjeje , drejt nje misioni dhe drejt nje fitoreje.
Skenderbeu u mesoi shqiptareve se asnjehere nuk mund te humbasesh nese lufton me zemer. Dhe Skenderbeu luftonte me zemer. Ai e donte vendin e tij dhe cka ishte me e rendesihme e njihte dhe I perdorte me shume zgjuarsi labirintet qe vendi I ofronte. Ushtria osmane gjate betejave ushtarake humbiste dhe binte pre e dredhimeve ne shtigjet ku vet Gjergji I conte me strategjite inteligjente te tij. Skenderbeu u mesoi shqiptareve te ishin muri I gjalle I keshtjellave ku jetonin , per te krijuar nje barriere te pathyeshme sa here qe osmanet perpiqeshin shumeformash te hynin brenda.
Por mbi te gjitha Skenderbeu u mesoi shqiptareve se vetem bashkimi bente fuqine. Nje ushtri e bashkuar ka me teper rendesi se nje ushtri e pajisur mire , nje ushtri e pasur dhe nje ushtri e madhe. Ky mesazh kaq I forte krijonte siguri dhe largonte friken per deshtim. Nje natyre luftarake si Skenderbeu qe dha kete mesazh kaq domethenes dhe u siguroi suksese te nje jehone boterore nje vendi te vogel si Shqiperia ,meriton te zere ne zemrat e cdo bashkekombasi vendin e heroit.

Vepra te ngjashme
Autori: Megi.B😊 · Lloji: Analize letrare · Tema: Heroic kombetar
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje person qe na larteson ne nivelin historik dhe ai eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu .Jemi njohur me te qe ne hapat ne vogeli kemi degjuar per historine dhe l...
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Madheshtia e figures se Skenderbeut.
Me kerkuan te krijoja nje ese per Gjergj Kastriot Skenderbeun. Nuk mund ta pershkruaj me fjale emocionin qe ndjeva ne ato momente. Ndihesha e privilegjuar qe do te kishe mundesine te shkruaja per simbolin dhe krenarine e kombit shqiptar. Ndersa tani hesh...
Autori: xhuliana mema · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk...
Autori: megi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: skenderbeu
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetar...
Autori: sfr · Lloji: Ese argumentuese · Tema: heroi yne kombetar
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe dikush,i cili kalon kufirin e egoizmit te njerezve.Dhe i tille eshte edhe heroi yne kombetar. Ai shquhej per bukuerine e tij fizke,por jo vetem kaq.Ai kar...
Autori: Kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kombi
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke rezistuar nder vite kundrejt te pabeseve dhe asnjehere nuk jemi ulur ne nivelin e tyre. Nese flasim per h...
Autori: polina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jam krenar/e qe jam Shipetar
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krenar qe jam shqiptar.eshte nje vend i vogel por me shume vlera.shqiperia ka nje histori shume te madhe duke filluar qe nga fisi pellazget e duke vazhduar de...
Autori: keisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese:forca e retorikes ne vepren e sabri godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman historik dhe Skenderbeu eshte personazhi kryesor ,ku perfaqeson nje histori te tere. Sabri Godo na ben te kuptojme qe nuk eshte forca arritja me ë madhe,por z...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese informuese · Tema: skenderbeu
Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer sintetizon nje epoke te tere historike qe mori emrin e tij;luften nje shekullore kunder pushtuesit osman.Ky emer perfaqeson nje dyluftim per liri dhe mbrojt...
Autori: melina · Lloji: Analize letrare · Tema: Skenderbeu
Skenderbeu legjendar o heroi yne kombetar shume armiq ti ke vrare je nje luftetar i rralle Me turqit ti ke luftuar Shqiperine e ke nderuar se prej teje kemi sot Shqiperine atdheun tone Luftove me qindra vjet qe sot ne kemi nje shtet sh...
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Poezi lirike · Tema: bujari,burreri,besnikeri
Nje trim qe gjithkush e permend Nje trim qe qoi Shqiperine vend. O Skenderbeu trim ti ti qe zgjove Shqiperine, Ne ty gjithmone do te kujtojme Kurr nuk do te harrojme Asnjehere nuk do te poshterojme.
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria fjala me e bukur e fjalorit tim
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerezore. kur e permend kete fjal shum gjera me bredhin ne mendime.me se miri e din shqiptaret se cfare do te thot kjo fjal.skenderbeu luftoi tere jeten e tij ...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: 28 nentori dita e pavarsise se Shqiperise
Do xhonturq ogurzi deshen ta merrnin nje shqiperi por ca labeate atdhetare se lane ta merrnin shqiperine me shume shqipetare Sot u ngrita me shume gezim se eshte 28 nentori dite pa mbarim Zemra me rreh me shume dashuri ta festojme kete dite...




Komentet e fundit!

Emri: Redjon meta
Email: Rrdjon24a@hotmail.com
Komenti: Nuk lë aq përshtypje

Emri: KLEA
Email: KLEA@hotmail.com
Komenti: /wi

Emri: Egla Hasula
Email: hasula_e@yahoo.com
Komenti: Wow sh.bukur

Emri: asaa
Email: kleidis45@gmail.com
Komenti:

Emri: sara
Email: bleona12a@hotmail.com
Komenti: shum koy

Emri: TREISI
Email: treisik@gmail.com
Komenti: shummm bukur ...... BRAVOOOOOOOOO

Emri: TREISI
Email: treisik@gmail.com
Komenti: shummm bukur ...... BRAVOOOOOOOOO

Emri: kristiano
Email: kristiano123@outlook.com
Komenti: Do te maresh cmimin nobel me ket ese

Emri: cuo
Email: ssjkkq@gmail.com
Komenti: wawawawawawawawa sa kot

Emri: kiara
Email: kiara@gmail.com
Komenti: shume e bkr bravo


Emri: Besart
Email: gosturanibesart1@gmail.com
Komenti: bravo

Emri: Besart
Email: gosturanibesart1@gmail.com
Komenti: bravo

Emri: Francii
Email: pajafranceska152@gmail.com
Komenti: Te lumte!

Emri: xhoii
Email: xhoiii@yahoo.com
Komenti: super e arrire,,,,,,,,bravo

Emri: Ardit
Email: Ardit@gmail.com
Komenti: E keni knaq

Emri: mami
Email: babi@yahoo.com
Komenti: tqr...................

Emri: Denisa
Email: denisameta3@gmail.com
Komenti: Shume e bukur eseja e dashur . Bravo !!!

Emri: Lumena Velkaj
Email: lumenavelkaj@gmail.com
Komenti: Me pelqeu shume eseja jote , teper e arrire ..

Emri: eulul
Email: eulul@gmail.com
Komenti: Cooook guzelmis braaavo seni cok yardim ettin beni cok tesekurederim #afferinsana Skender bey gercekten bir kahraman dir :-);-):-P

Emri: anesa
Email: edonisAA_MAMUSHA@HOTMAL.COM
Komenti: hhhhgm bnmb n k, ' ; ;'\ ; \\\\;'l'


Emri: MEGVINA HASANLLARI
Email: al.megvina@gmail.com
Komenti: a mund te behem pjese e kesaj faqeje dmth te hedh ne kete faqe nje krijim, ese timen me teme atdheu??

Emri: arsea
Email: arsea@gmail.com
Komenti: Me pelqeu ju lumte

Emri: arsea
Email: arsea@gmail.com
Komenti: Me pelqeu ju lumte

Emri: Alek Ahmeti
Email: ahmetialek@gmail.com
Komenti: .DO I BEJ NJE COPY PASTE

Emri: Matei
Email: Mateihorgan@gmil.com
Komenti: Me pelqen bravo♥♡

Emri: Matei
Email: Mateihorgan@gmil.com
Komenti: Me pelqen bravo♥♡

Emri: llesh
Email: denisahasani2004@hotmail.com
Komenti: / kot fare

Emri: ajo
Email: ajo@gmail.com
Komenti: te lumte re qenke i zgjuar ti

Emri: bleona
Email: bleona12a@hotmail.com
Komenti: tani

Emri: bleona
Email: bleona12a@hotmail.com
Komenti: kjo


Emri: bleona
Email: bleona12a@hotmail.com
Komenti: kjo

Emri: bleona
Email: bleona12a@hotmail.com
Komenti: kjo eshte shuma



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com