Data e postimit: 2021-10-19 23:18:09
Lexime: 1902
Nêna
Foto
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Ese : Nêna
Autori: Lindita Zema
Shkolla: Mësuese e gjuhês dhe letërsisë shqipe
Klasa: 6,7,8
Qyteti: Kuçovê
E-mail: lindazema@hotmail.com


Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës jeta merr tjetêr kuptim , përkëdheljet e saj tê ëmbla , fjala e ngrohtê rrjedh si lum nê venat e mia dhe atëherê zemra bëhet më e ndjeshme dhe flet me gjuhën e shpirtit.
Ajo ështê oksigjen i jetês sime që vuan çdo sekondê e minutê humbjene saj dhe unë si e pêrhumbur né vetminê time sjell ndêrmend çdo kujtim qê lidh pérjetêsisht jetën time me qënien e saj.
Oqeani i lotêve mbush sytê e mi nga dhimbja e madhe dhe mê duket sikur do ta shoh përsëri te dera dhe unê si e marrê tê vrapoj drejt saj , ta pêrqafoj dhe t'i them : Sa shumê mê mungon !
Ta mbaj pranê vetes , tê ndiej zemrên që mê rreh dhe t'i them sa shumê e dua dhe sa shumê vuaj nga mungesa e saj e gjatê , mungesê qê do tê zgjasê përjetêsisht dhe qê pas mê la mallin dhe kujtimet e njê dhimbjeje tê madhe .
Nênê sa fjalë e artë , e mbushur me dritê rrezatuese , e mbushur me jetê dhe dashuri qê s'shuhet kurrê , edhe dielli fshihet nga drita jote , nga ngrohtêsia jote dhe dhe bêhet i ftohté akull , sepse ai s'e mund dot rrezatimin e njê drite qê i dha jetê jetês dhe dashuri njerêzore.

Vepra te ngjashme
Autori: Arisigena Gjongecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Malli per gjyshen time
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq të thellë ,saqë as lutjet e mia për t'u zgjuar nuk funksionuan dhe hyre në dhè por s'më more me vete të të shoqëroja edhe pse t'u luta . Të pyet...
Autori: ANONIM · Lloji: Poezi personale · Tema: Trëndafilat e zemrës sime
Në një kopsht të bukur, nëpër hije e dritë, Trëndafilat e zemrës sime rriteshin me kujtime. Ata bënin valë në errësirën time, Ngrinin lartë shpresën dhe dashurinë. Trëndafilat e zemrës sime, simbole e bukurisë, Ngjyrëzuar në hi...
Autori: Rediona Bregu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena, diamanti me i cmuar!
Nënë po filloj aty ku loti përkëdheli faqen tënde teksa dëgjoje të qarën time të parë, aty ku buzëqeshja mposhti dhimbjen dhe gjuha jote falenderoi krijuesin. Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën...
Autori: adela mullalli · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta
Erësirë e jetës Kur nata bie e pushton, Heshtja, erësira mbretëron, Kur drita e diellit tradhëton, Jeta për një cast mbaron. Çdo gjë e humb fillin e harron, Se në të vërtetë po jeton. Tr...
Autori: Muhamed Xhelili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mësuesja ime
Ah sa fjalë të ëmbla e shpirtërore kam për të të thëne ty e dashur. Vëtëm kur shqiptoj fjalën mësuese më bën të ndjej respekt e dashuri për ty.Gjithë ato të mira na dhurove nuk kanë shpërblim.Mësuese aq shumë të ndreoj saqë edhe n...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Nëna" - ♥
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua.♣♣♣ Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe...
Autori: Besarta Ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqes se ngushtt
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
Autori: ervehe bala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mesuesi im i pare
Më kujtohet mësuesi im i parë Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësohesha të shkruajë e të lexojë nga mësuesi. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesi im i parë. Si duket, ai? Është,...
Autori: Ambra Muça · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Zemra
Pa titull Nisi që ktu, në këtë pjesë të vogël e të padukshme, pikërisht këtu në zemrën time. Aty nisi të rritej dicka, më saktë të mbinte dicka, pa i hedhur një farë, pa i dhënë një arsye. Aty fillo...
Autori: nida · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: jetojme te dy ne nje qytet
Me lotët e zemrës e laga letrën e parë dhe të vetme për Ty! Gjatë, shumë gjatë e barta në xhepin tim të këmishës, aty afër zemrës e cila vuante për ty. Më dukej se ishe ti aty, brenda në letër, aty afër zemrës sime!! ...
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Babi
Heri im, Mbreti im, Ngrohja ime, mbeshtetja ime me e madhe eshte “Babi”. Sa herë që e shoh qe vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemrën time një ngrohtësi të madhe. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vet...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Armando Gega · Lloji: Leter · Tema: Ajo
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën. Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: !
Në mundsh të shikosh natën, Dhe kur je i zhytyr ,në errësirë Vendi është pa dritë dhe nuk, Ka as qirirë, edhe hëna lartë Në qiellë nuk është se po bjen, Shumë shi ngado ,që do të shikosh Ti vetëm shikonë errësirë se po,...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com