Data e postimit: 2015-09-26 13:30:14
Lexime: 52881
perrallat jane pasqyre e jetes sone
Lloji: Ese pershkruese
Tema: perrallat
Autori: eda lumi
Shkolla: dritero agolli
Klasa: 8 d
Qyteti: korca
E-mail: edalumi@yahoo.com


Perrallat jane pasqyre e jetessone:
Sa here permendim fjaleni perralle kujtojm shume gjera duke nisur qe nga perrallat e bukura qe na thoshe gjyshja kur ishim te vogla dhe ne kohet e sotme na shoqerojne perrallat e Asdrenit. Tani jam ne nje mosh per te kuptuar se jam rritur dhe jam gati te heq dor nga perallat. Edhe pse i falenderoj qe me kan ber shoqeri per Shume vite me radhe. Ato ishin pasqyra e jetes sime me mesuan per shume vite cka esht e mira dhe e keqja. Me mesuan vesin dhe vyrtyti, me mesuan se cdo gje e keqe e ka nje te mir dhe ja pra ku jam sot duke i mbajtur te gjitha mend madje ia tregoj njezve me te vegjes se mua qe te mesojn dhe ata cfar kam mesuar una. Madje ato kan zgjeruar dhe fantazin tone. Per femije them vetem nje fjal lexoni se nuk ka gje me e mir se perrallat pasi perrallat simbolizojn veten ton ae qe duhet te bejm ne .

Vepra te ngjashme
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: ROSELA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: LUMTURIA
PERRALLAT JANE RREFIME TE VJETRA NGA POPULLI, TE CILAT SHPJEGOJNE NE MENYRE SIMBOLIKE FORMEN E LUMTURISE SE VERTETE.NE PERMBLEDHJEN E PERRALES NDERTHUREN ELEMENTE REALE ME ATO FANTASTIKE.NEPERMJET PERRALLAVE NJEREZIT SHPREHIN DESHIRAT E TYRE TE CILAT NUK ...
Autori: .... **.... · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat jane pasqyre e jetes tone
Kur permendim perrallat te gjitheve na shfaqen imazhet e femijerise,ne ato netet e rralla kur degjonim keto histori te treguara nga prinderit tone ne menyre qe te na argetonin neve.Ne u rritem ne kete monotoni ose rutine qe nuk donim qe te na mungonte asn...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "PERRALLAT JANE PASQYRA E JETES TONE"
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje grua e thjeshte pa shume arsim por perrallat i tregonte bukur me ze te ulet sikur donte te me krijonte kushtet qe te me zinte gjumi, por ne fakt rralle ndodht...
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria si nje perralle
Thone qe dashuria nxjerr ne pah anet me te mira te njeriut? genjeshter perrallat genjejne dashuria nuk nxjerr ne pah zemrat e arta te perbindeshave njeriu i dashuruar beht harraq harron se kush eshte harron per nje kohe perrallat genjej...
Autori: adelabano · Lloji: Fjale te urta · Tema: teme e pergjithshme
- Mos detyroni dike t'iu mbaje mend gjithe kohen. Vetem rrini te qete dhe lerini ata te verejne se si do te jete jeta e tyre pa ju. - Kurre mos debato me budallenjte , ata te terheqin ne nivelin e tyre , pastaj te mundin me pervojen e tyre. - Respektoji...
Autori: esmeralda toshi · Lloji: Poezi personale · Tema: flet per dashurine e gjyshes
Ishte sec na ishte ne nje kohe... Keshtu i niste perrallat gjyshja ime Dhe un me endje zhytesha ne to, E rendja bashke me ty neper rrefime Ti me tregoje e embla gjyshja ime, Plot historira trimash atdhetar Me magjepsje me kenge e shkrime, Pastaj p...
Autori: uljeta lahi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kohet e bukura qe kam kaluar me gjyshen time dhe nje shkrim autobiografik
Linda me 24 shtator te vitit 2003 , ne nje familje dibrane ne qytetin e Tiranes . Isha bekimi i pare i prinderve te mi , dy njerez te mire , te dashur e punetore , prandaj me dhuronin shume dashuri , gje kjo qe nuk me ka munguar asnjehere . Ne moshen dy ...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Poezi dashurie · Tema: PRINDERIT E MI
DASHURIA QE KAM PER PRINDERIT ESHTE SHUM DASHURI E ZJARRT ATA JAN JETA IME TA BEJN QDO GJE PER MUA PO ASHTU EDHE UNE BEJ PER ATA ATA ME MESUAN QDO GJE ATA ME TREGUAN PER GJERA TE MIRA DHE TE KEQIJA ATA ME KESHILLUAN TE MOS TE SHKOJ NGA RRUGA E KEQE TE MOS...
Autori: lirigzona bunjaku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: I dua prinderit
DASHURIA QE KAM PER PRINDERIT ESHTE SHUM DASHURI E ZJARRT ATA JAN JETA IME TA BEJN QDO GJE PER MUA PO ASHTU EDHE UNE BEJ PER ATA ATA ME MESUAN QDO GJE ATA ME TREGUAN PER GJERA TE MIRA DHE TE KEQIJA ATA ME KESHILLUAN TE MOS TE SHKOJ NGA RRUGA E KEQE TE MOS...
Autori: Krisula Bilo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nje vend aq i afert nga femijeria e larget
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujtimet me te bukura, me te vecanta, me mbrslenese ne jeten tone. Une kam shume kujtime nga femijeria ime. mosha e femijerise per mua do te mbetet tere jeten ...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E dua atdheun
Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per mua eshte jeta ime,ai per mua eshte gjithqka.Edhe nese shkoj ne nje vend tjeter te panjohur,nuk do ta dua si atdheun tim,ku linda e u rrita bashk me shoket...
Autori: Endri Demollari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perpara pasqyres
Nje pasqyre e vertete na nihmon ne qe te shohim veten tone ndersa ne nje pasqyre imagjinare ti mund te shikosh ate gje qe te mungon dhe do te doje ta kishe prane.Pasqyra e vertet mund te jap reflektimin tend dhe ndonjehere mund te kesh folur me te ndersa ...
Autori: Xhesika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mosha ideale
Per te jetuar sa me mire ne fillim duhet te njohim 5 fazat e saj te cilat jane:foshnje,femije,adoloshent,i rritur dhe i moshuar, faza e pare fillon menjeher sapo vijm ne jete,ne ate faze nuk dime asgje per jeten dhe kemi nevoj per prindrit ne cdo cast, nu...




Komentet e fundit!

Emri: HB
Email: HB@yahoo.com
Komenti: Kuptimi i fjalës reformë ... Në të gjitha vendet fqinje të Francës, popullata dukej shumë më e varfër dhe më e shtypur. ... 7. term në gjuhësi; trajta e një fjale; mënyra e ndërtimit të një fjale, të një ...

Emri: Renis
Email: RenisBytyci@yahoo.com
Komenti: shm bukur zmr

Emri: Renis
Email: RenisBytyci@yahoo.com
Komenti: shum kar akteristike

Emri: maria
Email: maria@yahoo.com
Komenti: bravooo

Emri: maria
Email: maria@yahoo.com
Komenti:

Emri: persona.
Email: persona07@gmail.com
Komenti: perallat nuk jane vetem per femijet. morali i tyre i percillet te gjithe njerezimit sidomos femijeve per te vepruar ne menyren e duhur.

Emri: ERTI
Email: ERTI@HOTMAIL.COM
Komenti: nice JENI ME TE MIRET

Emri: ELA
Email: ela_kraja@HOTMAIL.COM
Komenti: SHUME BKR SPR

Emri: Fjore
Email: Fjore@gmail.com
Komenti: Pse ese e quan ti kete ?! Hajde hajde idiote je komplet pse ese quhet kjo ???? Ca po na thua ese apo tregim A je n vete te ka rene ndonje suvatim ne koke. Hahahahha

Emri: nardi
Email: nardilandi@gmail.com
Komenti: kottt fareeeeeee nese ti e quan ese kete un jam mbreti i botes:


Emri: Gojart Hoti
Email: gojarthoti@gmail.com
Komenti: kot prz me kyt ese me i dal para zyshes

Emri: Dea
Email: dea.deww@icloud.com
Komenti: iii o zot sa kott pzz

Emri: on recort
Email: ana@email.com
Komenti: shum pershkrim i zgjuar mund ta beni edhe nje pershkrim me kete titull

Emri: Jona
Email: Jona.jon@hotmail.com
Komenti: Spr👏🏻👏🏻

Emri: Jona
Email: Jona.jon@hotmail.com
Komenti: Spr👏🏻👏🏻

Emri: sajde byjyktstyn
Email: ketjonalepuri@gmail.com
Komenti: une po kerkoj ese me teme perrallat jane pasqyra e jetes sone dhe jo cfare na tregonte gjyshja kur ishim te vegjel.cfare ti jap zyshes une ese ne internet nuk gjej gjekundi

Emri: Emi
Email: Emi@yahoo.com
Komenti: BRAVO 👍🏼Te lumte me pelqeu shum ishte shum interesante te uroj shum suksese 😉😉

Emri: rona
Email: rona@gmail.com
Komenti: uaaa sa bukur te lumte

Emri: otr
Email: otr@yahoo.com
Komenti: me fal zemer po kjo squhet ese sepse eshte shume e shkurter ta kishe bere me te gjate do ishte me bukur po nejse ty te lumshin duart e mendja pacim nga une

Emri: miranda
Email: anda@yahoo.com
Komenti: po ik moj zelie se ti qenke si linda morina kjo e ka shkruar shume bukur te lumshin duart


Emri: zelie
Email: zelie@gmail.com
Komenti: ca esht ku pershkrim moj pupupuu ku hajku ne brezi sëtçëm kan ngel fmijt neper pllejstejshna e neper baste e nuk i japin hall ma shkolles SHKONİ MER FEMİJ NE SHKOLL SHKONİİİ ME NİGJONİ MU SE SJU DEL KEÇ

Emri: linda
Email: linda@yahoo.com
Komenti: te drejte ke keshtu them dhe une

Emri: mira
Email: mira@gmail.com
Komenti: pfff kot fare dy fjal ka thene si per klas tpar hahahha shkoni mer brez kotiiiii

Emri: panda
Email: panda@yahoo.com
Komenti: e bukur

Emri: eldi
Email: eldi @yahoo.com
Komenti: e mire aaaaaaaa

Emri: anisa
Email: anisa@yahool.comn
Komenti: me pelqeu jashte mase

Emri: lupi
Email: luw@hotmail.com
Komenti: haha]

Emri: klasira
Email: klara@yahoo.com
Komenti: le cthot ajo idjotja eda je the best zmr

Emri: eda
Email: edalumi@yahoo.com
Komenti: me fal zmr ku e ke gjet tjeter kte ese ti

Emri: anisa
Email: anisa@yahoo.com
Komenti: nuk gjetet ese tjeter por kte keni shkrujt ne te gjitha faqet... nejse e bukur


Emri: anisa
Email: anisa@yahoo.com
Komenti: sh e bukur me plq shkrimtare e ardhshme



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com