Data e postimit: 2017-12-01 16:44:53
Lexime: 59812
Gjuha jone
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Gjuha shqipe
Autori: Euripidi
Shkolla: Tomorr Sinani
Klasa: X
Qyteti: Elbasan
E-mail: Denisa.meta.yaho.com@gmail.com


Gjuha jone
Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shkoje. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle ne shpirte, dhe te mendosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre.Duajeni gjuhen tuaj sepse ate belbezuat sa erdhet ne jete , mos e ndrroni ose e harroni gjuhen tuaj cilido motiv qe te jete.
Gjuah shqipe eshte gjuha jone , gjuha e nenes , gjuha e gjysherve , stergjyreve , te rrenjeve te origjines tone.
Eshte me e embla,e pasura , e bukura dhe nje nga gjuhet me te lashta te Ballkanit. E mbi te gjitha identiteti i kombit tone.
Nqs dikush e ndrron gjuhen e tij ai nk eshte i afte te mesoj gjuhe tjeter kur nuk do gjuhen e memedheut te tij. Kurre nuk kemi te drejte te quhemi komb i qyteteruar , sado te mesojme gjuhe te huaja sepse kombi nuk qyteterohet vetem me mesimin e gjuheve te huaja , por me mesimin dhe mbrojtjen e gjuhes te tij. Nqs ju nenvleresoni gjuhen tuaj nuk jeni te ndricuar ne perparim te moralit. Gjuha eshte e fuqishshme dhe e bukur krenaria e folesve te saj dhe nje mjet i shenjt per zhvillimin kulturor dhe intelektual te kombit tone te vjeter shqiptare.
Themeli i diturise eshte dashuria per atdheun dhe nga identitetet e tij.Kultura e nje personi pasqyrohet qarte qe nga gjuha . Gjuha pasqyron nje kombesi, ajo eshte pasqyra me e qartee nje kombesie dhe e kultures se saj.Shkalla e pasurise se gjuhes eshte tregues i nivelit te kesaj kulture.
Gjuha eshte sendi me i cmueshem i nje populli dhe per popullin shqiptare eshte i vetmi thesar qe ka.

Vepra te ngjashme
Autori: Denisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha jone Te ben krenar te degjosh qe gjithesici nga ne flete shqip edhe sikur ne cdo cep te botes le te shkoje gjuhen e tij nuk e harron. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle brenda ne shpirte dhe temedosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre,'Duajeni gj...
Autori: aurora perquku · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
Siq thote edhe vet titulli se gjuha shqipe eshte thesar i dituris dhe atdhetarise.Gjuha shqipe eshte nje gjuhe shume e vjeter te cilen e kan perdorur paraardhesit tane.Une mendoj se gjuhen shqipe e duam te gjithe shqiptaret kudo qe ndodhemi.Gjuha shqipe k...
Autori: sindi idnis · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: gjuha indetitet i nje kombi
Gjuha eshte nje mjet komunikimi shume i rendesishem per nje komb pasi cdo komb ka flamurine e tij simbolet kombetare gjuha etj por gjuha eshte ajo qe nk harrohet kurre psh kombi shqipetar ka shume shqipetare qe jetojne ne troje te tjera si ne itali gre...
Autori: Marsela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Jone
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi. Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i sh...
Autori: A.N · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjuha shqipe
Sami Frasheri ka thene per gjuhen: “Shenja e kombesise eshte gjuha, cdo komb mbahet nga gjuha. Kur nje komb e humb gjuhen, humb edhe veten” Gjuha është zëri i shpirtit të një kombi. Gjuha jonë shqipe është një ndër gjuhet më të lashta të...
Autori: Fjori · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi. Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i ...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha jone
Gjithmone dhe kudo qofshim, te mesuarit na ndjek gjate gjithe jetes. Te mesuarit e gjuheve te huaja eshte nje pervoje e vecante dhe perciell tek cdo arsimdashes nje kulture te re. Ato pasurojne dijet, te japin mundesine e te komunikuarit lehte me te tjere...
Autori: Redon Tateshi klasa e VI - Struge · Lloji: Hartim · Tema: 22 Nentori - Dita e Alfabetit
Gjuha jone gjuhe bilbilash Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa vet jeta dhe e shtrenjte sa drita. Gjuha shqipe eshte si pranvera, me lule plot ngjyra, me rreze dielli, me cicerima zogjesh dhe me kenege te gezuara te fe...
Autori: JON NEZIRI and BLEND BRAHIMI · Lloji: Analize letrare · Tema: ESE
ghuha shqipe eshte gjuha me e vjeter.gjuha shqipe gjithashtu eshte gjuha me e bukur ne bote.ne kohen perpara nuk u lejohej njerve qe te mesonin ne gjuhen shqipe por vetem gjuhen turke.ghuha shqipe na jep knaqesin e te jetuarit,sepse kur flasim shqip esh...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuha
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te perbashket per te gjithe shqiptaret,kudo qe ndodhemi.Gjuha eshte ajo qe ne na bashkon,na ben te ndihemi nje popull shqiptar.Pavaresisht se jetojme te ndare ne...
Autori: Valentin Guri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per gjuhen tone
Gjuha jone este simbol I sakrifices se rilindasve tane,eshte ajo karte identiti qe na dallon nga kombet e tjera,gjuha jone ka shume vlera por ajo shpesh bie pre e sulmeve te gjuheve te tjera dhe shkurtimeve qe te rinjte i bejne asaj ne rrjete sociale duke...
Autori: Linda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Jone
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte dhe si e tilleduhet ruajtur e nuk duhet shtremberuar. Ajo nuk ehte vetem nje mjet komunikimi, ajo mban me vete vlera shume te medha ,shoqerore, kulturore dh...
Autori: albulena gegaj · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
siq eshte thene me heret ,siq thuheut edhe tani gjuha shqipe ka prejardhje nga nje popull i lasht populli ilir.Te cilet ishin paraardhesit ton.gjuha eshte simbol i nje kombi ashtu edhe gjuha shqipe eshte simbol i popullit shqipetar.Populli shqipetar kisht...
Autori: Ela Shehu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E dua gjuhen time
Jeta na sjell shume te papritura,ndonese fati eshte ai qe vendos per jeten tone. Ne jete kemi ardhur per tu perballuar me cfaredo lloj pengesash por secili nga ne nuk duhet te heqe dore ne ato se cfare kerkon . Varferia e madhe te ben te largohesh...




Komentet e fundit!

Emri: Efsun
Email: efsun kocovali@gmail.com
Komenti: Mrekulli

Emri: ema
Email: emabasani@brgmil.com
Komenti: ok

Emri: Ambra
Email: ambraavdulla@gmeil.com
Komenti: bravo

Emri: leonard
Email: denislezo@ymail.com
Komenti: une jam leo dhe jetoj ne qytetin Kucove

Emri: besa
Email: besa@gmail.com
Komenti: me gjeni nje ese per gjuhen shqipe qe nuk e kini shkruar ne internet nese ma gjeni me shkruani ne viber :+37744513816

Emri: besa
Email: besa@gmail.com
Komenti: me gjeni nje ese per gjuhen shqipe qe nuk e kini shkruar ne internet nese ma gjeni me shkruani ne viber :+37744513816

Emri: eni
Email: xhenisaejella@gmail.com
Komenti:

Emri: anna
Email: anna@gmail.com
Komenti: pika themelore eshte e dukshme,bravo!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com