Data e postimit: 2016-12-15 20:48:45
Lexime: 4981 |
Autori:
xhensila kurani
·
Lloji:
Ese e krahasim-kontrastit
·
Tema:
cezari i plutarkut dhe i shekspirit
republikanet e udhehequr nga briti dhe kasi vrasin diktatorin e romes cezarin .me pas mark antoni dhe oktaviani derrmojn ushtrin e ture ne betejen e filipir .bruti dhe kasi vrasin veten njeri pas tjetrit qe te mos bien ne duart e armiqeve
|
Dashuria dhe Urrejtja !
Urrejtja dhe Dashuria dy ndnjenja te fuqishme jane pjese e pandashme te qenies njerzore .Kush me shume e kush me pak te gjithe urrejme dicka apo dike , sa me shume ta duam dicka aq me shume do e urrejme .Urrejtja nuk mund te zh...
|
Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur me gjera te mira sic jane; te qenit perfekt, unik, dhe te pasurit e shume kualiteteve.
Kjo eshte arsyeja qe koncepti I te shemtuares eshte treguar si e k...
|
mesuesja me shume dashuri na meson per te ardhmen dhe me dashurine dhe me vullnetin e saj merr persiper qe te na beje dikushin secilin prej nesh. dhe atehere kur ne mendojme se asgje nuk mund te na ndihmoje na vjen ndermend nje fjale e mencur e mesueses d...
|
Autori:
Xhemis Cekani
·
Lloji:
Ese e krahasim-kontrastit
·
Tema:
Ku Eshte Me Mire Ti Kalojme Pushimet?!
Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kalojne pushimet e tyre.Per ta bere me te lehte mjafton nje krahasim midis pushimeve ne mal dhe ne plazh!
Njerezit qe frekuentojne me se shumti zonat bregdet...
|
Dime qe tek secili prej nesh ekzistojne preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendeve ku na pelqen te pushojme, ne ato bregdetare apo ne ato malore. Por per ta bere edhe me te lehte kete perzgjedhje nevojitet nje krahasim midis tyre qe te ...
|
Autori:
Nia T
·
Lloji:
Ese e krahasim-kontrastit
·
Tema:
Rinia ne kohen e diktatures dhe ne kohen e sotme
Rinia ne kohen e diktatures ishin me te perqendruar tek vetja,nuk u tregonin gjithcka prinderve te tyre,ishin te mbyllur ne vetvete,mirpo perseri tregoheshin te sjellshem dhe te edukuar me te medhenjte .
Kur mbaronin gjimnazin mendonin per te ardhmen dhe...
|
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend.
Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat.
Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
|
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet dhe nga sa te afte jemi ne te pershtatemi.
E perbashketa midis jetes ne fshat dhe jetes ne qytet eshte se te dyja mund te sigurojne nje jetese te mire edh...
|
Te jesh individualiste do te thote te krijosh nje bote larg te tjereve. Kjo ndodh per arsye se ka nga ata qe nuk e kuptojne boten tende por te shikojne me nje sy tjeter. Bota ime eshte larg zhurmave dhe belbezimeve.une qendroj individualiste kur duhet sep...
|
Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj si dhe shoqeria disavantazhet!
Te jesh i "vetmuar" nuk do te thote qe gjithmon je vetem:jo.Vetmia eshte edhe ndonjehere e dobishme,ta jap nje raste:kur je...
|
Jeta reale e letersia……………………
Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...
|
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta...
|
Autori:
Madalena
·
Lloji:
Ese e krahasim-kontrastit
·
Tema:
Vendi i familjes dhe i shoqerise ne jeten tone
Gjendemi perpara dy gjerave me te rendesishme ne formimin dhe krijimin e personalitetit te cdo njeriu.dy gjera te cilat se bashku japin kuptimin themelor ne jete ton por po ti futemi me thell kesaj do te kuptojme se midis ketyre te dyjave ekzistojn ndrysh...
|