Data e postimit: 2012-10-14 09:18:12
Lexime: 10649
kosova dhe shqiperia
Autori: Xhulio
Lloji: Ese argumentuese
Tema: bashkimi kosove-shqiperi
Shkolla: Faik Konica
Klasa: 10
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por eshte dicka shume e veshtire per tu realizuar per shkak te faktorit nderkombetar qe e refuzon nje bashkim te tille per momentin.
Situata politike ne te cilen ndodhet Kosova me Serbine, ka bere shume here qe kryeministri i Kosoves te sfidoje Beogradin duke thene se nese nuk heq dore nga Mitrovica, do te bashkohet me Shqiperine, por edhe kjo nuk mund te ndodhe sepse po prape faktori nderkombetar nuk mund te lejoje qe Beogradi te realizoje ato qe thote sepse do te sillte qe ne Ballkan te niste lufte, gje qe eshte shume e kollajte te ndodhe pasi sic njihet "Ballkani eshte ende nje fuci baruti qe pret t'i ndizet fitili!"
Per momentin, nje zgjidhje e mire eshte qe Kosova te lidhet me Shqiperine duke forcuar tregtine me njera-tjetren, duke e bere procesin e kalimit ne kufi thjesht sa per tu dukur, duke ndertuar rruge qe te lidhin 2 shtetet ne nje kohe sa me te shkurter, etj.
Keto jane zgjidhjet me te mira dhe me te mundshme ne ditet e sotme, ndersa per te ardhmen, askush nuk e di se cfare rezervon... Mund te ndodhe qe e gjithe Europa te mos kete kufi!

Vepra te ngjashme
Autori: Lina koka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Identitet
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem emer mbiemer eshte me e thelle se kaq .Eshte karakteri temperamenti dhe personaliteti te cilin mendoj qe po e humbim cdo dite.A e keni vene re qe ne nuk jeto...
Autori: elda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te duam atdheun
dashuria per atdheun eshte e shume e madhe saqe nuk mund te shkruhet neper letra . sado larg te jesh te merr malli per vendin ku je rritur ,ku ke ecur per here te pare . mund te jetosh ne mergim por malli dhe zemra qendrojne ketu.
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I semuri per mend
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruar...
Autori: Leonita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 28 Nentori
Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashkimit dhe formimit te nje shteti Shqiptar edhe pse te coptuar por prap se prap nje shtet i krijuar ku do te mund te jetojne shqiptaret te lire por jo te bash...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: endri lami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Libri është një nga shpikjet më të mrekullueshme të njerëzimit. Njerëzit e lashtë I shkruanin mendimet e tyre, këngët apo folklorin në pllaka guri e në pergamenë. Me shpikjen e letreës nga kinezët e sidomos me shtypjen e shtypshkronjës ...
Autori: Lorena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigranti
Nje njeri qe largohet nga vendi i tij per nje jete me te mire. Nje njeri qe veshtirsite e jetes e detyrojne te largohet nga atdheu i tij Nje njeri qe detyrohet ti thote atdheut te tij 'Lamtumire'. Nje njeri qe largohet per te hapur nje faqe te re ne je...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia...
Kush jeton i vetmuar e qe here pas here e merr malli per te qene ne nje shoqeri, kush ndjek nderrimin e motit, zevendesimin e stineve, nderrimin e diteve apo ndryshimin e sherbimeve apo lloj lloj gjerash te tjera enderron vetem te shikoje nje dore tek e c...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I vote for myself ...
ESE Reflection : I vote for himself ... We live in a country which is under development and the biggest challenge for our country is developing rapidly becoming a developed country . Must affirm that to achieve this status must overcome many " obstacles ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: ronaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flitet per nje det
kam deshir ta gjejj kete liber sa me shpejttt perrall valeve te jetes
Autori: I.R · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet Verore ...
Une pushimet Verore i kam kaluar shume bukur kam qene te halla , te tezja , te daja etj... Poashtu dhe kam dal per te luajtur me shoket dhe shoqet e mi. Dhe 1-nje dit fillova ti lexoja disa lektyra qe me pelqenin shum. Dhe kur mberritem ne klas u gezova s...
Autori: Sabina D ona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Si ndikojne familja,shoqeria e shkolla tek ne
Jeta eshte si nje lloj tregu i pafund ku ne te mund te gjesh lloj lloj produkti apo njerzish.Aty ku pa dashur perplasesh me njerz te panjohur ku ne te ardhmen behen te rendesishem per jeten tende.Po njerzit me te rendesishem per ne jane prinderit.Dhe nese...
Autori: Diana B · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHOQJA IME
Kjo dite nisi is nje nga ditet me te shemtuara te Jetes time.une jam zene me shoqen time te ngushte dhe doja ti thoja asaj se e dua shume.dua ti them se nuk kam dashur kurre qe te zihem me te.por prape se prape,une nuk do ti them asaj “me fal”sepse ...




Komentet e fundit!

Emri: ska rendesi
Email: klea@yahoo.com
Komenti: ok shtyhet eseja esht namm

Emri: ska rendesi
Email: klea@yahoo.com
Komenti: ese idiote ....

Emri: zymbyl
Email: zymbylhajdari@hotmail.com
Komenti: bukur fare

Emri: kamela sinanaj
Email: enerild@live.com
Komenti: s'gjetet 1 me te veshtire

Emri: locka
Email: locka96@hotmail.iy
Komenti: sa i trash qe je o zot debil

Emri: asd
Email: aysxdc@yahoo.com
Komenti:

Emri: Klevist
Email: Klevist_tinaj@yahoo.com
Komenti: Nje dite do bashkohet shqiperia me trevat e saja dhe do behet nje shqiperi e vetme

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: beatifule pls/

Emri: donjeta nishi
Email: donjeta-nishi@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: te dua
Email: tedua96@hotmail.it
Komenti: me ver8 shume dmth po nuk gjetet ndonje teme me te mire me shtjellu prsh.Pakicat Kombetare.... po nejse bukur edhe keshtu



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com