Data e postimit: 2013-04-15 01:37:03
Lexime: 8957
Nje vend i quajtur Bote
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Nje vend i quajtur Bote
Autori: Dorina.D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 Year
Qyteti: Philadelphia
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com


Oqeanet tkurren, shtrihen. Detet praktikisht nuk ekzistojne. Ajri nuk eshte vetem autostrada e zogjve dhe e kafsheve te ndryshme te veshur me pupla dhe te pajisur me krahe, me krahe nga ato te vertetat jo nga ato te endrrave.
Kontinentet vrapojne vetem me nje klikim. Vendet fshijne kufijte e tyre, ose nese jo, I turbullojne.
Gjuhet studjohen, njihen, nuk jane problem; dhe koha,...Koha tani me shume se kurre eshte e parendesishme.

Tani mund te kthesh globin ne dhomen e jeteses, ta ndalosh me gishtin tregues dhe brenda disa oreve mund te jesh ne vendin e zgjedhur. Ne me pak se sekonda mund te kerkosh informacion ne lidhje me ate shtet, ne lidhje me fshatin me te fshehur, zakonet e tij, traditat, gjuha qe flitet, vendet e tij turistike dhe klimen...Dhe vetem me nje telefonate organizon nje largim idilik dhe te paharrueshem qe te meson format e jetes, persona dhe vende qe asnjehere nuk mendoje qe do ti shikoje, ose ndoshta I ke pare ne internet.

Kjo eshte bota jone aktuale, ne dispozicion me vetem nje klik, gjithnje e me shume e globalizuar, e nderkombetarizuar dhe gjithnje e me pak e cuditshme. Tani eshte kur jemi me afer per te qene "Qytetaret e Botes" sic theshte edhe Sokrati. Dhe kjo eshte dicka e bukur, qe te emocionon, te habit...Tani bota jone nuk eshte me e madhe se nje kokerr bizele, jo me shume se nje koker ulliri ose "oliva" sic do thonin ne Itali.
Ky eshte nje realitet tjeter, shume poetik. Eshte nje realitet qe duhet te na bashkoje sa me shume dhe te na beje qe ne te vertete te ndjejme se cfare sot jemi, "qytetaret e botes".

Kjo situate e re na ben qe te jemi me shume empatike per te kuptuar me mire kulturat qe na rrethojne, qe te jemi me afer tyre, qe te jemi me te ndikuar ose thjesht me te informuar. Duhet te njohim, te mesojme, te marrim informacione, imazhe, muzike... Te gjitha keto bejne qe te hapim mendjen, ta leme te fluturoje dhe te jemi te vetedijshem qe jo vetem ekziston realiteti jone, por cdo person, cdo shtet dhe kulture.

E gjitha kjo duhet te na beje persona me te mire dhe me te ndergjegjshem..., por akoma ekziston ndarja, akoma ekzistojne kufijte per disa dhe te tjere perpiqen te imponojne kulturen e tyre. Dhe te gjithe keta nuk kuptojne qe jane nje, dhe tani me shume se kurre jane nje e vetme.
Eshte politike. Eshte ekonomi. Eshte marrezi njerezore dhe si gjithmone, poezia eshte e injoruar pavaresisht bukurise se saj te padiskutueshme.

Vepra te ngjashme
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: Paula · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush eshte per gjerat e veta, te beje ate qe do me shume, ndokush per te jetuar apo per cfaredolloj gjeje tjeter. Une, per veten time, jam ne toke per shume gj...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota e Ideve
Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexonte. Ne vend qe te kerkonte shoke dhe shoqe; nuk I donte. Historite e librave gjithmone ju duken me interesante se sa realiteti. I ofronin shume gjera qe asn...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nuk ka nevoje per nje pirun argjendi perte ngrene ushqim te mire...
Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jetes qe vazhdon ne secilen qelize te trupit tone.Ushqimi ka nje efekt te madh ne shendetin tone dhe nje diete e varfer ne lende ushqyese ne cdo aspekt do te ...
Autori: Stefania Mita · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtimet
Me ka marre malli per te qeshurat e lumtura.Mbidheshim se bashku dhe ishim te hareshem ,po tani ku ndodhen te qeshurat dhe gezimi .Te gjithe u larguan larg per diçka me shume .Tani ato quhen thjesht kujtime .Kujtime shume te bukura .Sa nostagji kur beje ...
Autori: Ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta shpetuar.Jo se vetem eshte detyrimi jone,por ne shumicen e rasteve jemi ne ata qe e rrisim kete rrezik. Ndonjerit nuk i behet vone fare per kete shtepi t...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Hartim · Tema: Filozofi
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...
Autori: Enrik Hoxha · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Nje faqe nga ditari im !
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo per...
Autori: Dorina, D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: E Bukura dhe e Shemtuara
Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur me gjera te mira sic jane; te qenit perfekt, unik, dhe te pasurit e shume kualiteteve. Kjo eshte arsyeja qe koncepti I te shemtuares eshte treguar si e k...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Faqe ditari
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo p...




Komentet e fundit!

Emri: elona xara
Email: elonaxara@yahoo.com
Komenti:

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Flm Donika. Eshte gje e bukur qe merresh me shkrime te tilla :)

Emri: Donika
Email: pati_anto@live.com
Komenti: Epo ,Me le pa fjale edhe une merrem me shkrime te njelloja si ti bravoo te qofte

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Fatkeqesisht...Flm Elda :))

Emri: Elda JP
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: njerezit duan ate qe nuk kane, ndersa poezine me gjithe bukurine e vet e kane para syve dhe e injorojne.. shume e bukur dorina



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com