Data e postimit: 2013-11-06 18:15:44
Lexime: 20993
PERRALLAT JANE PASQYRA E JETES
Lloji: Ese argumentuese
Tema: LUMTURIA
Autori: ROSELA BAJRAKTARI
Shkolla: ISMAIL QEMALI
Klasa: 8
Qyteti: korce
E-mail: r.bajraktari@hotmail.com


PERRALLAT JANE RREFIME TE VJETRA NGA POPULLI, TE CILAT SHPJEGOJNE NE MENYRE SIMBOLIKE FORMEN E LUMTURISE SE VERTETE.NE PERMBLEDHJEN E PERRALES NDERTHUREN ELEMENTE REALE ME ATO FANTASTIKE.NEPERMJET PERRALLAVE NJEREZIT SHPREHIN DESHIRAT E TYRE TE CILAT NUK MUND TE PLOTESOHEN NE JETEN REALE.NE KETE MENYRE PERRALLAT JANE MJAFT TE BUKURA DHE E TERHEQIN LEXUESIN MENJEHERE.PERRALLAT GOJORE NUK DUHET TE SHNDERROHEN NE PERRALLA ARTISTIKE ME ELEMENTE TE REJA DHE MODERNE PASI NE KETE MENYRE PERRALLAT GOJORE E HEUMBASIN KUPTIMIN E TYRE ORIGJINAL.UNE MENDOJ SE PERRALLAT GOJORE NUK DUHET TA HUMBASIN FORMEN DHE ORIGJINALITETIN E TYRE.NE KETE MENYRE ATO DO TE MBETEN PO AQ TERHEQESE DHE TE VECANTA EDHE SIKUR TE KALOJNE VITE E VITE ME RRADHE.

Vepra te ngjashme
Autori: eda lumi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: perrallat
Perrallat jane pasqyre e jetessone: Sa here permendim fjaleni perralle kujtojm shume gjera duke nisur qe nga perrallat e bukura qe na thoshe gjyshja kur ishim te vogla dhe ne kohet e sotme na shoqerojne perrallat e Asdrenit. Tani jam ne nje mosh per te k...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: .... **.... · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat jane pasqyre e jetes tone
Kur permendim perrallat te gjitheve na shfaqen imazhet e femijerise,ne ato netet e rralla kur degjonim keto histori te treguara nga prinderit tone ne menyre qe te na argetonin neve.Ne u rritem ne kete monotoni ose rutine qe nuk donim qe te na mungonte asn...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "PERRALLAT JANE PASQYRA E JETES TONE"
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje grua e thjeshte pa shume arsim por perrallat i tregonte bukur me ze te ulet sikur donte te me krijonte kushtet qe te me zinte gjumi, por ne fakt rralle ndodht...
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria si nje perralle
Thone qe dashuria nxjerr ne pah anet me te mira te njeriut? genjeshter perrallat genjejne dashuria nuk nxjerr ne pah zemrat e arta te perbindeshave njeriu i dashuruar beht harraq harron se kush eshte harron per nje kohe perrallat genjej...
Autori: adelabano · Lloji: Fjale te urta · Tema: teme e pergjithshme
- Mos detyroni dike t'iu mbaje mend gjithe kohen. Vetem rrini te qete dhe lerini ata te verejne se si do te jete jeta e tyre pa ju. - Kurre mos debato me budallenjte , ata te terheqin ne nivelin e tyre , pastaj te mundin me pervojen e tyre. - Respektoji...
Autori: Samuel Osmani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Legjendat
Dikur njerezit nuk dinin te flisnin apo te shkruanin. Ata shpreheshin me vizatime e figura ne mur. Me kalimin e kohes njerezit kuptuan si t e merreshin vesh dhe ky ishte hapi i pare drejt nje te ardhme plot letersi e fantazi Kur njerezit filluan te k...
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese vleresuese · Tema: marredhenia mesues-nxenes
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nj...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I semuri per mend
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruar...
Autori: Dorina, D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: E Bukura dhe e Shemtuara
Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur me gjera te mira sic jane; te qenit perfekt, unik, dhe te pasurit e shume kualiteteve. Kjo eshte arsyeja qe koncepti I te shemtuares eshte treguar si e k...
Autori: Iris Nuri · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Lojerat
Lojerat jane te rendesishme pasi ato zhvillojne imagjinaten,mendimet,aftesite fizike e mendore dhe te mesojne te perballosh humbjen e fitoren.Ato tregojne femijeve qe fitorja do gjithmone pune e seriozitet.Lojerat i njohin femijet me rregullat te cilat ja...
Autori: Klarita Doci · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Skandalet e te famshmeve
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume rreth kengetarit apo kengetares,aktorit apo aktores se tij te preferuar.Por,problem eshte se shpesh here mediat i ekzagjerojne faktet.Ata I shprehin mendime...
Autori: enada · Lloji: Analize letrare · Tema: te futesh ne mendime
Cdo njeri ka nje te kaluar edhe nje tashme.Kur bie ber te fjetur syte me mbushen me lot, kujtoj me lot nder sy kujtimet e bukura qe kalova me babane kur ai ishte me mua.Me kujtohen fjalet e bukura qe ai me thoshte,tregimet qe vetem ai mund t'i tregonte ...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...




Komentet e fundit!

Emri: Angela
Email: djaldo2@yahoo.com
Komenti: kjo nk eshte ese kjo eshte shpjegimi i perralles

Emri: ela
Email: gynelagokovi@gmail.com
Komenti: :)

Emri: MESUESI
Email: MESUESI.meso@HOTMAIL.COM
Komenti: MIRE PO NUK KA SHUME LIDHJE ME TEMEN

Emri: Edra
Email: Edra@yahoo.com
Komenti: E bukur por jo ajo që më duhej mua

Emri: albert
Email: bertiballmi@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com