Data e postimit: 2016-11-29 06:54:34
Lexime: 5418
Shpirti kritik
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Kritika
Autori: Gestjana
Shkolla: High school
Klasa: 11-4
Qyteti: Tirane
E-mail: gestjana_disha@yahoo.com


Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te krijoje dicka te perkryer dhe vetem ai mund te zbuloje misteret e detajeve te saj.
Te zbulosh dhe te analizosh detajet e veprave te artit nuk ka dyshim qe ai eshte nje shpirt artistik i lindur sepse vetem ai i analizon veprat ne anen artistike(ana me cilesore e tyre).Çdokush perpiqet te analizoje apo te ndertoje vepra por nese nuk kane nje shpirt artisti dihet qe puna e tyre do te jete e bukur por jo e perkryer.Kjo do te ndodhe sepse ata e realizojne kete veper me shpirt logjik dhe jo artistik.
Veprat e realizuara me shpirtin logjik jane teper te sakta per sa i perket gjeometrise,permasave sepse per nje shpirt logjik kjo eshte e perkryera.Por ne fakt per nje artist te lindur kjo veper do te te jete nje shterpe sado fuqi diskursive te kete sepse asaj i mungon shija nje element kyc i nje shpirti artistik(vepre artistike).
Shpirti kritik eshte i lidhur ngushte me shijen sepse shija do te bente dallimin midis vepres se bazuar ne nje shpirt logjik dhe asaj ne nje shpirt artistik. Nje shpirt kritik e ben nje veper te plotesuar ne detaje ndersa ai logjik vetem do ta profanoje ate.

Mbeshtetur ne shkrimin "Shpirti kritik" Artan Fuga

Vepra te ngjashme
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte kritika ne vetvete nje veper letrare?
C'eshte kritika? Kritika eshte nje gjykim,nje gjykim i vleres se librave,qe ne shume pikepamje mbeten mjaft afer me perkufizimet e sotme per kete problem,ku qenesisht kritika merret si vleresim.Ajo ka si qellim,qe sa me thellesisht t'a zbuloje kuptimin dh...
Autori: eri · Lloji: Analize letrare · Tema: lahuta e malcis
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...
Autori: xhoi · Lloji: Ese filozofike · Tema: dashuria
"Ti Dashuri je Liri, ti Dashuri je Roberi" Pa dyshim qe per njeriun, ndjenja me e bukur qe mund te provoje ne jete eshte dashuria. Ajo dashuri e cila eshte nje force madhore, te ngre peshe shpirtin, te ben me te mire, nje force universale dhe misterioz...
Autori: Nekie Qejvani · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Jeta qe rrethojme
Shpirtera Ne Shpirtera te humbur... Shpirtera te lekundur... Shpirtera egzistent... Nuk lene te rrish, Shperthejne ne dogma e brockullitje. Ndalim s'lejojne Dinamike kerkojne. Zera ne vesh qe parafrazojne. Ndjesi ushqyese qe te ngacmojne. S...
Autori: Eriona Bushi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Romeo dhe Zhulieta
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis njerezve.Ato mund te kene qene thjesht disa zenka momentale dhe te parendesishme,por nuk kane qene te rralla edhe rastet kur konflikte te ndryshme te kene ...
Autori: Semi Cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ku takohet dhe ku ndahet vepra e Fishtes me krijimtarine popullore.
Gjergj Fishta personalitet dhe vecanerisht autor i dalluar i botes shqiptare ne kohen qe jetoi por edhe me pas.Origjinaliteti i Fishtes por dhe menyra se si i krijonte dhe i trajtonte veprat e tij e ben ate nje personalitet te pavdekshem.Ne saje te krij...
Autori: Ina.Cr7 · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kuazimodo dhe Esmeralda
Esmeralda dhe Kuzimodo,dy personazhe te Hygo-s sa ne kontrast dhe sa ne ngjashmeri per sa i perket bukurise,fisnikerise,se shpirtit te tyre.Ne kontras si nata e erret dhe dita ne prani te drites,bukuria e Esmeraldes dhe shemtia e Kuazimodos na paraqitet k...
Autori: honest@yahoo.com · Lloji: Ese filozofike · Tema: vetmia
Bardh e zi ! pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon po me mungon dhe ndjehem shume bosh dhoma e zbrazet ashtu si dhe un , shpirti bosh dhe i venitur me nje shpirt t zbrazur , me barkun bosh dhe me syte e nxire shiu bie me terbim mbi ...
Autori: honest · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vetmia
Bardh e zi ! pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon po me mungon dhe ndjehem shume bosh dhoma e zbrazet ashtu si dhe un , shpirti bosh dhe i venitur me nje shpirt t zbrazur , me barkun bosh dhe me syte e nxire shiu bie me terbim mbi ...
Autori: Odeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Klitemnestra dhe Medea-dy nena dy bashkeshorte,ku ngjajne e ku dallojne ato.
Esse; Tema:Klitemnestra dhe Medea-dy nena dy bashkeshorte,ku ngjajne e ku dallojne ato. Maturantet 2010-2011 "Naim Frasherit" Vlore o mendje njerezore,njekohesisht e erret dhe e paparashikueshme,pjelle e veprave nga me tragjiket,nga me te dhimbshmet,si...
Autori: Rexhina Reci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte Cezari personazhi kryesor i vepres
Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte personazhi kryesor ne kete veper. Nje arsye qe deshmon se Shekspiri ka pasur te drejte qe i ka vene kete titull vepres,eshte se tragjedia e brutit varet tere...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i COVID-19 tek une
Mora letren serish dhe u futa ne boten time.E cfare te shkruaj valle?S'kam asgje te re vecse gjumit dhe mesimit online.E si mund te kete kur sheh kudo ne toke trupa te pafajshem te vdesin papritur.A e meritojme ne kete?Jam teper e pasigurt se cila teme ...
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: clirimi i shqiperise
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është...
Autori: andreina · Lloji: Poezi dashurie · Tema: per te gjithe ata qe kane ndjenja...
cdo gje te bukur e dua, te mirat i dua pamase, por rrob te behem nuk dua, se Shpirtin nuk dua ta vrase. S'desha dhe kurre se ngacmova, e kisha ne mbrojtje cdohere per Shpirtin nuk ish si mendova kur befas trokiti ne dere. Uh!Sa i rende ish q...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com