Data e postimit: 2013-04-04 17:22:50
Lexime: 23998
Babi im
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Babi Im
Autori: xheni lama
Shkolla: Shkolla e Mesme e Bashkuar Thumane
Klasa: 8a
Qyteti: Kruje,Thumane
E-mail: ervinl@yahoo.com


E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai qe e urren te me shikoj te merzitur dhe qe ben gjithcka te me bej te buzeqesh..Eshte ai qe me kupton qe ne sy..E kupton jo vetem nese jam merzitur por kupton edhe arsyen..Eshte ai qe sa here e shikoj me fal nje energji pozitive me ata syte dhe buz
eqeshjen e tij...eshte ai njeriu qe shume shoqe te mia e kane zili..Eshte ai qe ka ♥ me te madhe,qe pavaresisht gjithckaje,pavaresisht vuajtjes qe nje njeri mund ti shkaktoje,ai gjen gjithmone nje ane te mire tek cdo njeri...Eshte ai per te cilin une cdo dite e me shume ndihem krenare..Eshte { Babi im }..!! Eshte ai qe une rralle e shpreh rendesine qe ka ne jeten time,por qe frika ime me e madhe eshte te humbas,pikerisht ate,ate qe deri tni eshte protagonisti ne ditarin e jetes sime...Ai eshte pika ime e forte dhe e dobet..Eshte ai qe me ben ta dua cdo dite e me shume...Cdo nate lutem per te,lutem qe gjithe miresia qe ai ka bere ne kte jete ti shperblehet si ai e meriton,lutem qe ai nje dite te ndihet po aq krenar sa ndihem une per te..!!

Te dua pafundesish shume,babi..!! ♥♥♥

Vepra te ngjashme
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Denisa Nisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Xhaxhi im
Te Kesh nje xhaxhi do te thote te Kesh te gjithe pasurine e botes😍😍...Une jam shume e lumtur qe kam xhaxhin me te mire ne bote 💖💖💖...💖💖💖,,Xhaxhi im eshte ai njeri qe gjithmone I pelqen te jete I thjeshte..dhe eshte I kenaqur me gje...
Autori: xhava mema · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une deshiroj tja mbush mendjen familjes time se shoqja ime nuk eshte ashtu sim mendojne ata
Une kam nje shoqe shume te mire,por familja ime nuk e pelqen aspak ate.Ato nuk e njohin fare ate,prandaj une do tu propozoj qe nje dite ata ta njohin ate dhe te shohin qe shoqja ime eshte shume ndryshe nga se ato mendojne.Ajo mua me mbron gjithmone nga n...
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Sejhan Shabani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: shoqeria
Shoqja Ime E Ngusht Kam nje shoqe shume te bukur dhe gjithmon qendron e lumtur, per te qeshur me ben gjithmon se keshtu eshte shoqeria jon. Pa DINEN nuk shtyhet dita pa njera-tjetren sna ecen rrita, ne shkoll nje dit kur ajo mungon rri ...
Autori: ira · Lloji: Poezi dashurie · Tema: je i vetmi per mua
po eshte e vertete te dua me shume se gjithcka ti je per mua t dua sa nuk e ke idene por se kupton se ti nje tjeter dashuron vetem ty te shoh me buzeqesjen tende te paharrueshme kur papritur zgjohem dhe shikoj qe gjithcka harrohet me vjen shume keq per ke...
Autori: Elvira · Lloji: Analize letrare · Tema: Rendesia e shkolles
çdo gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mesone shume gjera dashuria ndermjete njerzve, miresia e tyre, edukata ,morali gjdo gje eshte nga shkolla.Mua me pelqen shume shkolla sepse shume gjera qe nuk...
Autori: xhulia · Lloji: Pershkrim · Tema: si te pershkrush ne menyre subjektive
ne ketepershkrim une dote portretizoj kusheriren time me te afert qe e dua shume. ajo quhet I.ajo banon ne fier.eshte 16 vjece. pothuajse, ne jemi bashkemoshatare. nekete shkrim do te shpreh hapur gjithe pershtypjet e mia per te. eshte e bukur, nje brune...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese per nenen
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Muzika eshte feja ime
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush tho...




Komentet e fundit!

Emri: xhersiti
Email: xhesrsiti9gmail@gmail.com
Komenti: ke bere nje hyrje te bukur por nuk mund te quhet ese e plote gjithsesi ke treguar qe je nga ato vajza qe duan me shume babain me pak fjale mire

Emri: nuk te intereson
Email: bisha i kuksit@gmail.com
Komenti: Very nice♡♡♥♥:-@:-\:-/;-)B-):-\

Emri: arta
Email: aldindoda@hotmai.com
Komenti: shum interesant

Emri: ana
Email: ana@home.al
Komenti: shum e bukur.edhe une e dua shume babin tim edhe ai me do mua.

Emri: aaann
Email: an.fel@tre.net
Komenti: sh e bukur bravo kjo do te thote qe ti do me sh babin se mamin e? po per mamin do te shkruash ndonje ese eeeeeee??

Emri: Nika.Dita.Rina
Email: nika_ditaa@hotmail.com
Komenti: mirë

Emri: xheni lama
Email: ervin.lama@yahoo.com
Komenti: flm D

Emri: elaa
Email: ela.gjoka@live.com
Komenti: Bravooooooooooooo///e Mrekulleushmeeeeeeeeeee

Emri: Maria
Email: marku_maria@yahoo.com
Komenti: very nice i like it well done pse nuk vjen nje here nga klasa ime me te vertete na ndan nje mur

Emri: kristina
Email: kristinalari@ymail.com
Komenti: Super...


Emri: stelina qoku
Email: stelina qoku@ymail.com
Komenti: wow shume mire xheni perfect

Emri: enxhi
Email: enxhibalerina@yahoo.com
Komenti: e papare me plq shume te lumte

Emri: mira
Email: mirac@hotmail.com
Komenti: very nice

Emri: BETA
Email: beta@hotmail.com
Komenti: wow no coment me plq shume dhe menyra se si e ke then ....

Emri: Lorisa
Email: lori-lorisa@hotmail.com
Komenti: te lumte...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com