Data e postimit: 2015-05-25 19:56:38
Lexime: 26819
toka
Autori: Elsa Golemi
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Toka
Shkolla: Ismail Qemali
Klasa: 7 E
Qyteti: Shkodra
E-mail: Email eshte i fshehur!


ckemi une qe po ju flas jam elsa dhe jam 13 vjece me pelqen te shkruaj tekste te ndryeshme dhe shume te gjata siq mund ta pyrfytyroni ju,tani mendoni se cfare eshte kjo e marre qe shkruan keshtu marrinash por ju lutem mos mendoni ashtu sepse une jam nje njeri teper i mire dhe i sjellshem tani une do tju tregoj per token:Toka ashtu si planetet e tjere eshte pjese e sistemit diellor qe ka si yll diellin.Toka eshte nje gje shume e cmuar per ne njerezit dhe shume e dobishme sepse ke shume gjera qe ne pa to nuk do te ishim gjalle.Toka eshte nje planet i vogel ne krahasim me planetet e tjera te sistemit tone diellor.Toka eshte e treta ne rralle me afer Diellit.Nje vit ne toke eshte i barabarte me 365-366 dite dhe ka 12 muaj.Toka mendohet se eshte i vetmi planet qe ka jete ne sistemin tone diellor.Toka ka gjithsej 4 oqeane:i Ngrire i Veriut,Antlantik,Paqsor,Indian dhe 7 kontinente:Azia,Europa,Amerika e Veriut,Amerika e Jugut,Australia,Afrika dhe Antartika.Ky eshte informacioni qe doje t'ju jepja per Token.Dhe pak kuriozitete:Dielli ze rreth 100.000 Toka!Mirupafshim dhe shpresoj qe ky informacion t'ju bej pune ! :)

Vepra te ngjashme
Autori: ANONIM · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NATA:Mund te jepni mendimet tuaja ?
Nata ka gjithcka. Henat kane tendencen qe te sjellin pergjigje dhe mesime. Drita e dites terheq vendimet. Realiteti dhe trillimi shkrihen ne erresire dhe poshte yjeve, si ne nje roman surreal te pikturuar nga tingujt, ngjyrat, aromat, shijet dashurite dh...
Autori: Kevin Dodaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshira
Te gjithe kemi deshira, nga me te ndryshmet. Qe kur fillojme te kuptojme nga kjo bote na lindin edhe deshirat, te cilat si femije kerkojme te na i realizojne. Kur isha ne kopesht dhe shikoja ndonje femije me nje loder qe se kisha, me lindte deshira qe ta ...
Autori: Filani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqësia
MIQËSIA Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kjo fjalë kaq e domosdoshme dhe e përdorshme në jetën tonë?” Për këtë pyetje që i’a kisha shtruar vetes për kaq kohë më erdhën në mendje d...
Autori: danieli dhe silva · Lloji: Ese pershkruese · Tema: HIV SIDA
Virusi vdekjeprures HIV/AIDS, po perhapet me nje shpejtesi te frikshme. Specialistet e Institutit te Shendetit Publik kane verejtur te shqetesuar se rastet e reja jane dyfishuar, ne krahasim me te njejten periudhe te vitit te kaluar. “Nga 25 raste te...
Autori: Lion Braka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 8 marsi dita e nënës ose dita e gruas.
Marsi njihet si "Dita e Gruas", në të gjithë botën. Madje në shtete të ndryshme kjo ditë festohet si festë kombëtare. Kjo ditë shërben jo vetëm për bashkimin e grave pa dallim feje, race, kulture, gjuhe dhe prejardhjeje, por edhe për të kuj...
Autori: Danjela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vleresimi i vetes
Si mund te shkaterohet njeriu kaq ngadale . . Qetesisht ashtu si format e henes cdo muaj cdo kohe nuk mbeten njelloj ? A thua te mos i ket mbetur gje tjeter per te ber ? A thua te jet kaq i heshtur dhe te pajtohet me fatin e henes .. gjithmone te njejtat ...
Autori: K... · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Prinderit,gjeja me shtrenjt ne bote!
Ku ka njeri me te mire se prindi? Ku ka me mire se buzeqeshja e perkrahja qe ata te japin cdo dite? te mbrojne dhe te japin dashuri cdo ore ,minute e cdo sekond qe kalon. Perkedheljet qe na japin ,te bejne t'i adhurosh me shume e me shume. Nuk e imagjinon...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukurite e veres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar veren?Nga ngjyrat e saj karakterizuese?Nga blu-ja e qete e qiellit e cila bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri.Apo kur krejt papritur zbukurohet grija blu-ja dhe e kaltra e qiellit nga tufat e dallën...
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOHa !!
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe dhe me fut friken, Nuk shikoja dot asgje. Mendja ime ishte e bllokuar. Ishte vetem erresire e pa...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: megi hasrama · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyrat
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shikon shembellimin tend ndersa pasqyra magjike ti shikon ate qe te mungon.psh.rejsi nje djal 8 vjecar e kishte humbur familjen gjate luftes ne kosov dhe kish m...
Autori: Elsa Idrizaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: varferia njerezore
Nje dite te bukur filloi te binte nje shi shume i madh.nje djal i vogel shikonte qiellin duke qare,ai ishte i varfer dhe qendronte ne rruge.Dikush qe po kalonte e shikoi dhe i jepi para por djali i vogel nuk i pranonte nga turpi,shpirti i digjej por ngada...
Autori: Bulëzza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Viti i ri
Viti i Ri eshte nje feste e kendshme dhe plot hare. Kjo feste gezon te gjithë fëmijët anembanë botës te cilët presin se babagjyshi do t’iu sjelle dhurata.Familjet behen se bashku e festojne kete feste me gezim e lumturi. Deshira ime do te ishte q...
Autori: ardit · Lloji: Ese pershkruese · Tema: as
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...




Komentet e fundit!

Emri: amamamamammmmm
Email: benan@gmail.com
Komenti: e kukeja

Emri: abdyl
Email: dssasadfggdsdf00@gmail.com
Komenti: eshte vari karin

Emri: hhhhhh
Email: hhhhhhhhh@yahoo.com
Komenti:

Emri: elsa murati
Email: elsamurati@gmail.com
Komenti: kjo ishte nje ese shume e bukur te pergezoj. do te doja te krijoje nje ese per sistemin diellor.

Emri: ermela
Email: ermela.koni@gmail.com
Komenti: mire

Emri: jola jola
Email: pezae09@gmail.com
Komenti: pse mi nk te plq ty kjo njs as mu nk me plq

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: mire mora nje ide nga kjo ese gjithsesi flm shpresoj te shkruash serish nga ema



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com