Data e postimit: 2014-11-13 10:31:13
Lexime: 33867
pershkrim i shokut tim
Lloji: Ese pershkruese
Tema: shoku im
Autori: xhejmon korca
Shkolla: GENC LEKA
Klasa: 3B
Qyteti: librazhd
E-mail: korca.xhejmon@hotmail.com


Emri im eshte XHejmon,shoku im me i ngushte e ka emrin Eri.
Une jam me i gjate se Eri.Eri eshte i qeshur. Ai ka floke te zinj dhe une kafe.Eri ka sy te zinj dhe une sy kafe. Une jam i shkathet kur vrapoj, Eri eshte pak ingathet kur vrapon.

Vepra te ngjashme
Autori: ana xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqja e ngushte
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuuuuume e bukur ka floke te zinj sterr e te drejte nuk jane shume te gjate por jane te perkryer ajo i ka floket me balluke e i shkojne shume ka nje fytyre ...
Autori: ROSELA BAJRAKTARI · Lloji: Poezi personale · Tema: vellai im ezeli
Esht' i vogel Me syt' e zinj Shum' i qeshur Vellai im Qe te gjith' e duam shume Por vecmas per te Kujdesem une Bashke me motren Pasi mesojme vellain mbajme Mamin ndihmojme E duam te shkathet Dhe jo dembel Vellai yne i dashur Ka emrin...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: ...................
Kusherinjte e mi Une kam shume kusherinj por ata me te afermit jane 5 Ergi,Medina,Erva,Ajla dhe Titi ERGI Ergi eshte moshatar me mua pra 11 vjec.Ai eshte nje djale i bkr dhe i zgjuar.Eshte elegant dhe i gjate,ka floke te zinj dhe kacurrela.Ka sy te me...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
. Pershkrimi objektiv. Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendron e ulur ne krahun tim te majte duke kryer veprimtarine e saj si nxenese. Ne pamjen e saj te bie ne sy nje gjatesi e mjaftueshme, rreth 167 cm. Eshte 15 v...
Autori: parid teuta naska · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DUHET te pershkruajme shokun e ngushte
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shendoshe.Andri eshte djale shume inteligjent,lexon shume libra.Atij i pelqen te degjoje muzike, dhe te luaj ne internet.Andri me ndihmon shpesh te zgjidh ushtr...
Autori: Gindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: duhet te pershkruajm shokun e ngushte
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shendoshe.Andri eshte djale shume inteligjent,lexon shume libra.Atij i pelqen te degjoje muzike, dhe te luaj ne internet.Andri me ndihmon shpesh te zgjidh ushtr...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dua Lipa
Dua Lipa eshte nje vajze 25-vjecare , kengetare, tekstshkruese, dhe modele me prejardhje shqiptare , qe jeton dhe vepron ne Londer,Angli. Eshte e gjate 1.73cm dhe peshon 63kg. Ka floke kafe , me te bardhe dhe baluket roze.Syte e saj jane ngjyre kafe . T...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
Autori: GISEL GORANI · Lloji: Analize letrare · Tema: REI
VELLAI IM QUHET REI.AI ESHTE 9 MUAJSH.KA TRUP TE MADH ME QINE TE BARDHE DHE KAFE.SYTE I KA NE NGJYRE KAFE.HUNDEN VESHET DHE SYTE I KA TE MEDHA.PUSHIN E VESHIT I KA ME RRICA.PUTRA E TIJ ESHTE SA DORA IME.REI ESHTE EMBELSIRA ME E EMBEL QE KAM PARE NDONJEHER...
Autori: Klara Noku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nenes
Tani qe shkruaj nje ndjenje e forte dashurie ngulet tentakulat e saj ne cdo rrahje te zemres time.E keni parasysh madheshtine e oqeanit ,oksigjenin e paster te natyres se virgjer,kupen e pafund qiellore apo lashtesine e shkrimeve ne arkivat miliarda vjeca...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Durham”. Ajo eshte pesembedhjete vjece. Eshte e gjate rreth 175 cm dhe eshte elegante. Ka floke te zinje dhe te gjate me onde. Syte e saj jane ne ngjyre ge...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri.
Libri eshte shoku im me i mire . E dua .e lexoj dhe ai me jep nje imagjinate dhe aventura tendryshme . Do i thoja se te kam shok te ngushte .
Autori: xhulia · Lloji: Pershkrim · Tema: si te pershkrush ne menyre subjektive
ne ketepershkrim une dote portretizoj kusheriren time me te afert qe e dua shume. ajo quhet I.ajo banon ne fier.eshte 16 vjece. pothuajse, ne jemi bashkemoshatare. nekete shkrim do te shpreh hapur gjithe pershtypjet e mia per te. eshte e bukur, nje brune...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv. Eshte nje vajze pesembedhjete vjecare. Me nje gjatesi mesatare prej 168 cm, ka floke te verdhe e sy bojeqelli. Vishet shume thjeshte, me xhinse e bluza te gjera. Adhuron futbollin, basketbollin dhe lojrat e ndryshme elektronike. ...




Komentet e fundit!

Emri: bini
Email: bini12@hotmail.com
Komenti: Shum mir

Emri: :P
Email: rfgjd.Sfgfds@yahoo.com
Komenti: eri esht kot mos u bej si eri

Emri: titi
Email: tika1@gmail.com
Komenti:

Emri: kevi
Email: kevi.raman@hootmail.com
Komenti: shuma e ketyreve numrave eshte 14



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com