Data e postimit: 2017-02-03 11:01:04
Lexime: 2802
LART NE HORIZONTIN BLU
Lloji: Ese pershkruese
Tema: imagjinate
Autori: klea
Shkolla: Kongresi i Manastirit
Klasa: 5a
Qyteti: Tirane
E-mail: telidalilo14@gmail.com


Tashme pallati im duket si nje mize dheu qe ketu lart.Jam aq afer me rete sa i prek ato.Me vjen t'i ha se me duken si pambuk sheqeri i bardhe.Sapo hedh veshtrimin tim poshte,dridhem e tera.Shkolla duket si nje pike ne oqen ne relievin e gjelbert e ngjyre kaf.Ndihem e lire,larg rutines se perditshme,ne horizontin ngjyre blu.por shpejt frika me kaplon shpirtin dhe i lutem mikut tim patok te me zbrese poshte,prane familjes time te dashur,nje realitet i magjishem,me njerezit e mi me te afert.

Vepra te ngjashme
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim imagjinar
Ne fillim ishte vetem nje kujtim dhe pastaj nje realitet ne te cilin u ktheva. Elakturus, nje planet i bukur, i lavdishem qe perqafon buzen e ekzistences. Kur per nje moment te merr gjumi dhe qetesohesh, lumenj te argjendte lundrojne afer teje si fije te ...
Autori: Elma>Albina · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Bora ne qytetin Tim
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: ENKELEDA PAPA · Lloji: Poezi lirike · Tema: "E lire"
E lire nen driten e henes frymoj, Nje gonxhe te celur prek, Aromen e saj me endje ndjek. E lire une po kendoj, Nje tingull zvarrites me ngacmon, Ngulcimet qe digjen terr me largon. E lire nga ajo drite qe po me pjek, une jam. Si nje cigare e sh...
Autori: Dior dervishllari · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Per racizmin
Racizmi eshte nje sjellje e keqe ndaj njerezve me ngjyre, ndaj fese te nje njeriu dhe ndaj vendlindjes qe ka nje njeri. Racizmi mund te duket normale por ne te vertete eshte shume ofenduese. Te gjithe njerezit lindin te barabarte. Askush nuk lind raci...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
. Pershkrimi objektiv. Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendron e ulur ne krahun tim te majte duke kryer veprimtarine e saj si nxenese. Ne pamjen e saj te bie ne sy nje gjatesi e mjaftueshme, rreth 167 cm. Eshte 15 v...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i COVID-19 tek une
Mora letren serish dhe u futa ne boten time.E cfare te shkruaj valle?S'kam asgje te re vecse gjumit dhe mesimit online.E si mund te kete kur sheh kudo ne toke trupa te pafajshem te vdesin papritur.A e meritojme ne kete?Jam teper e pasigurt se cila teme ...
Autori: Kledja ^^ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Domethenia e saj
Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa u menduar 2 here. Dhe vizaton nje pike te zeze. Sado e bardhe ajo flete ishte,te gjitheve na shkon syri tek ajo pike e vogel e zeze. Kalimtaret e shikonin ...
Autori: xxx · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do te bejne kukull, do te thyejne zemren, do te kepusin shpirtin, do te rrezohesh nga ata, do te ngrihesh nga ata dhe kur ata duan ti do te rrezohesh prape. D...
Autori: POPULLI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: BABAI IM I SHTRENJTE
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZISTOJ ,ARSYEJA PSE MARR FRYME DHE PSE JETOJ.JE MASHKULLI ME I RENDESISHEM NE JETEN TIME.EDHE PSE NDONJEHERE BEJ GABIME TE LUTEM ME FAL SEPSE JAM AKOMA E VO...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Dielli doli ne horizont me rrezet e tij te arta, duke ngrohur tere siperfaqen e tokes,duke ngrohur tere siperfaqen e tokes, e cila kishte marre nje pamje mahnitse me ngjyre ari e bronzi . Athua ku mbeti ai petku i gjelbert ? Ku mbeten kenget e dallendys...
Autori: REMI HASANI · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: I Dashur Ditar !
E merkure,14 janar Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time s...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Tregim · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri.... Kur shoh pemen plot me ngjyra,me zgjon mrekulli,ndjenja te lumtura,te dashura....Me kthen pas...ne femijerine time...kur prisja me padurim babagjyshin e vitit te ri te me sillte dhuratat...mezi prisja mengjesin e 1 Janarit te vitit te ri pe...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Perendimi
Kur shikon perendimin e diellit te duket sikur je ne enderr. E pra,edhe me mua keshtu ndodh. Cdo fundjave ngjitem ne tarrace bashke me tim vella e shohim perendimin e diellit. E teksa perpiqem te shkruaj vargje shoh bukurite e natyres,perendimin e diellit...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com