Data e postimit: 2019-11-23 22:40:41
Lexime: 2558
28-29 nentori
Lloji: Ese pershkruese
Tema: 28-29 nentori
Autori: El.K
Shkolla: 9 vjecare B
Klasa: 9a
Qyteti: Tirane
E-mail: Adadomamin2@gmail.com


Gjendemi ne kete dite te madhe ku memedheu Jone u clirua.Kaluam shume vuajtje,brenga po ne fund ne fituam
Fituam nga varesia e armikut e u beme te pavarur.Fituam nga mbeshtetja une sepse ne kurre nuk u ndame. Fituam nga guximi yne sepse syri yne kurre nuk u dridh.Fituam nga gjakderdhja e njeri tjetrit se dhame dhe jeten per kete dite..Beme nje udhe te gjate qe sot e kujtojne vetem si dite,jetuam me frike e me ndrojtje qe nuk do te mund dot te arrijme..Dheu I Atdheut vetem po ulej poshte sepse nuk mundi ta trete dot gjakun tone!Si shperblim te punes tone ndizni muziken e kerceni e me te larte te bertisni rrofte memedheu!

Vepra te ngjashme
Autori: Rina Mustafa · Lloji: Analize letrare · Tema: per atdheun
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat tona.Agimii diellit kete mengjes e simbolizon qlirimin ton.Flladi i eres esht per mesherimi liris.Lirin tashm e fituam ,Kosovaeshte e pavarur.Keto qe i kemi...
Autori: Blendi Bajraktari · Lloji: Hartim · Tema: Atdheu
Fjala atdhe fjale kaq e mire e shenjte e paharrueshme.Ketu u lind memedheu ne atdhe beme gjithqka u lindem u rritem vetem e vetem per herote tone.SKENDERBE,ISMAIL,ketu na bete vendin te shenjte te cmueshem.Atdheu im vend qe s'shitet kurre s'vendesohet.ATD...
Autori: blenda berisha · Lloji: Analize letrare · Tema: lufta
Armiku oj kosova ime nena ime shum gjera perjetove gjithmon u lendove shkau na masakroi shum njerz te pafajshem i vrau pse o shka i vrave ata shqiptare nuk kishe buken e gojes per kete arsy vall ...
Autori: Edona Elshani · Lloji: Analize letrare · Tema: kombi
Jemi Nje Komb Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal Plot 5 Shekuj Me rradh , Ahh Sikur Do mundeshim Ti Harronim Keto Vuajtje qe U ben Koh me par . Un si Nje Nxense Qe Jam jam Krenare qe kam Nje Gjuh te Embel...
Autori: Hysa Dritan · Lloji: Ese argumentuese · Tema: KURbeti
kurbeti si gjithe gjerate e veshtira si fillim duket si nje loje , per te fituar te ardhura sa me shume dhe . per te bere enderren reale ty duhet thjeshte nje pashaporte per te ber nje udhetime ,, te gjithe te rinjet keshtu vepruan . Lane studimet pergjys...
Autori: Eleni Loli · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Pavarësia e Kosovës
Gëzuar Kosova unike sepse tani padrejtesite , torturat vuajtjet kane marre fund,jeto ne liri jeten tende plote drite! Shkurti ky muaj kaq historik e me sakte data 17 shkurt, date kjo qe la shenje ne te gjithe zemrat e shqiptareve anambane. Date histori...
Autori: florida bufati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: do te doja ta ktheja kohen pas
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ne klase te 6 une nuk e njihja dhe nuk i flisja.Ne klasen e shtate fati deshi qe ne te beheshim shoke.U beme shume shoke kur nje dite shoqja ime me rrefeu ...
Autori: Donika Beqiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Trimeria
Dëshmori Ali Ajeti Ali Ajeti trim kosovar, Luftoi me shokë për liri të saj, Luftoi pa frikë e me burrëri, Nuk duhet ta harrojmë trimërin e tij. Ne jemi të lumtur por duksh vajton, Nëna dëshmorin kurr nuk e harron, U...
Autori: Erika Ciku · Lloji: Ese filozofike · Tema: Frike...
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... Frike per te folur sepse mund te thuash dicka gabim ... Frike per te menduar sepse mund te veprosh gabim ... Frike per te dashuruar sepse jeta ishte e mbush...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ku jeni o trima!?
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e dini qe sot shqiperia ka ditelindjen? A nuk keni deshire te kenaqeni sic po kenaqemi ne? Phhhh... c'po them dhe une, ju luftuat me mish e shpirt per kete dite...
Autori: Xhenisa Vargu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Deshmoret e atdheut, frymezues te endrres per liri.
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,eshte dita e Qemal Stafes kur ra deshmor. Me siguri do te thuash cfare me duhet historia e nje te vdekuri🤦‍♀️. Por nuk duhet te harrojme qe sot ne j...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Armando Gega · Lloji: Analize letrare · Tema: kurre mos thuaj kurre
Kurre mos thuaj kurre. Nje fjali e thjeshte por me nje kuptim te madh. Shpesh ne njerezit e perdorim fjalen kurre por gjithmone e thyejme kete fjale. Sa here kemi nje sekrek themi qe kurre nuk do t'ia tregojme ndonjerit por sa here e ndiejme qe duhet ta n...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com