Data e postimit: 2015-04-26 14:39:08
Lexime: 5742 |
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk jemi vetem ne, disa familje kane edhe nje pjesetar,ne vatren e tyre te quajtur dhune. Dhuna eshte nje forme e ushtrimit te ndjenjave qe aktivizohen nga a...
|
70-vjetori i clirimit te shqiperise
Dielli mengjesor depertonte me fasha te shndritshme dhe reflektonte drite mbi cdo qytet.Ne keto vite te lavdishme pavaresie qytetet u veshen me pelhuren e ngrohte dhe me lirine mbi supe,shqiponjen dykrenare.Vlora,qy...
|
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren me forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre. Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te p...
|
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman historik dhe Skenderbeu eshte personazhi kryesor ,ku perfaqeson nje histori te tere. Sabri Godo na ben te kuptojme qe nuk eshte forca arritja me ë madhe,por z...
|
babi im esht nje engjell babaiim esht me i miri ne bot babai esht e gjith jeta ime ...
|
Kur u zgjova ne mengjesin e arte i cili shkelqente nga rrezet e arta dhe te ngrohta te diellit , ndjeja aromen e fresket te pranveres pashë disa zogj te lumtur dhe te lire ata cicronin ëmbel . Une po rrija ne dritare duke i degjuar deri sa erdhi motra i...
|
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...
|
Kjo dite nisi is nje nga ditet me te shemtuara te Jetes time.une jam zene me shoqen time te ngushte dhe doja ti thoja asaj se e dua shume.dua ti them se nuk kam dashur kurre qe te zihem me te.por prape se prape,une nuk do ti them asaj “me fal”sepse ...
|
Arsimimi eshte baza e cdo shkalle qe ne do te ngjisim ne jete. Duke qene kaq i rendesishem,ai fillon qe ne nje moshe shume te vogel,ku meren hapat e pare te mesimit.
Por,perse eshte kaq me vlere arsimi?
Shume studiues,kane vene re se njerezit e arsimua...
|
Je larg njerezve!Me ose pa deshire je "i braktisur".Ndoshta nga vetja qe u lodh duke u vrapuar kujtimeve ,duke iu shmangur emocionit qe ato shkaktojne,ose nga te tjeret qe ndoshta u lodhen duke te degjuar ty tek rrefen kujtimet e tua.
Rendesia e arsyes z...
|
Kur jeton mjaftueshem sa per te dale nga ajo bote endrrash ideale ku te gjithe jetojne te lumtur dore per dore plot dashuri, nje hije e rende qe quhet realitet do te te perndjeke ne pjesen tjeter te botes. Per ta bere veten te qarte qe ne fillim, absoluti...
|
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cil eshte veshtire te shkeputesh.
Librat dhe leximi te mesojne te perballesh me jeten , ta sfidosh te dhe te fitosh dyluftimin me...
|
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...
|
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...
|