Data e postimit: 2016-05-14 20:17:48
Lexime: 5723
miqsi apo dashuri
Lloji: Ese argumentuese
Tema: e verteta e jetes
Autori: alesia aliu
Shkolla: '3 deshmoret'
Klasa: 6a
Qyteti: kavaje
E-mail: alesia@GMAIL.COM


Te kesh shok apo te dashur kjo eshte ceshtja,
I dashuri eshte nje person qe ti e don me gjith shpirt por ajo ndjenje mund te zbehet nga cast ne cast.A mendoni vertet qe ai nuk do i shkoj mbas nje vajze tjeter ? Nese po athere ju gaboheni rende.Atij mund tju mos tju doj ne nje moment qe ju se prisni kurre .Cdo djale dhe vajze eshte i till.Nga ana tjeter miqesia eshte si nje 4fletsh ''VESHTIR PER TU GJETUR ME FAT QE TA KESH''Ndonjhere ne mund te zihemi me ate mik por asekeni venere qe ndien qe je gati te qash edhe pse e urren .POR EDHE PSE NE kete tekst vleresohet miqesia duhet ta dini se gjeja me rendesishe eshte familja

Vepra te ngjashme
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi personale · Tema: Miqesia
MIQESIA Miqesia eshte gjeja me e bukur ne bote dhe asnjehere e kote duhet te kesh pak dashuri qe te zesh shume miqesi. Eshte nje ndjenje qe te prek dhe zemren ta vret Me SHOQEN duhet te keni dashuri per me shume lumturi. Per shoqerine te...
Autori: Bajame Kullafi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijojne miqesi.Mua me ka rastisur te degjoj njerez te cilet thone se mund te arrish gjithcka vete dhe nuk te duhet asp...
Autori: Samanta · Lloji: Analize letrare · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijoje miqesi. Por une mendoj se na nevoitet nje mik i vertet dhe them se te gjithe duhet te perpiqen t'a kuptojm...
Autori: lea · Lloji: Ese krahasuese · Tema: dashuria
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike afer qe e do dhe ti thuash cdo here fjalen 'TE DUA' te kesh afer personin qe do ta kapesh per dore ta puthesh ta perqafosh ... nje person qe te cilin edhe n...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: Erina-Emini · Lloji: Leter · Tema: Te jemi miq me njeri tjetrin
Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka eshte miqesia?Thjeshte nje fjale qe shum pak njerez ia dine vleren.Miqesia eshte ''Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt ''.Ne miqesi je...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e bukur qe pushton shpirtin. Dashuria eshte nje ndjenje qe mund te shkruash aq shume,por ne mendje te vijne aq fjale sa nuk di cilen te shkruash me perpara. Dash...
Autori: korabi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria qe kam per ty
DASHURIA❤ Dashuria qe kam per ty eshte nje ndjenje e mrekullueshme,askush se di ate ndjenje nese nuk dashuron me te vertet.Dashuria nuk shikohet nga bukuria e jashtme dmth e fytyres apo trupit por dashuria shikohet nga bukuria e zemres nga karakteri ...
Autori: Elvana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqëria qe kalojm veshtirsit se bashku dhe ndajm momentet e bukura dhe te kqija së bashku
Shoqërn e vertetë eshte shumë e veshtir të gjesh. Të kesh nje shoqeri te vertet do te thot te kesh qdo gjë ne jet. Shoqeria te perkrah ne qdo hap te jetes tende. Ne kete qe po shkruaj un dua te jem falenderuese per gjith keto vite me radh shoqerin t...
Autori: Natalia Llupo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqesia e pafund
Miqesia nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave .Lind pyetja çeshte miqesia?Thjesht nje fjale qe shume pak veta ja dine vleren.Miqesia perkufizohet "Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt .Ne miqesi j...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: miqesia
Ese :Miqesia A ka me te flefshme se miqesia.Miqesia ka nje vler shum te madhe e cila te ndriqon jeten , ku qen mbeshtetje etj.Sikur nje zog qe e vlerson kengen e vet familjen e vet ashtu edhe njeriu.Askush nuk mund ta prish miqesin e askujt sepse do te p...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ngushte, nje njeri me cilin na pelqen te kalojme kohen, nje njeri ku gjithmone mund te mbeshtetemi. Miqesia e ngushte fillon qe ne femijeri, ku nje femij...
Autori: miri hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miq e shoke
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ngushte, nje njeri me cilin na pelqen te kalojme kohen, nje njeri ku gjithmone mund te mbeshtetemi. Miqesia e ngushte fillon qe ne femijeri, ku nje femije pe...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Ai qe te do vertet
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tjeter,nje person qe te do ty vertet do ti dhimbte zemra kur ti lendoheshe...dhe do ti rrifte aq fort kur ti ishe i lumtur...Ai eshte personi qe te do vertet...




Komentet e fundit!

Emri: alesia aliu
Email: alesia@gmail.com
Komenti: ju lutem beni like

Emri: alesia aliu
Email: alesia@gmail.com
Komenti: shpresoj qe ky tekst tia ket vlejturper ata qe jane ne dileme flm per leeximin



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com