Data e postimit: 2022-05-03 18:39:40
Lexime: 2606
Vera( Stinë)e ëndërrave
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Stina e ëndrrave
Autori: Aaaa
Shkolla: Aaa
Klasa: 8
Qyteti: Tiranë
E-mail: Aaa@gmail.com


Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm.
Mua si person më pëlqen stina e verës plazhi, ajo nxehtësia që të jep dielli që kur sa zgjohesh në mëngjes.Unë pushimet e mia verore zakonisht i kaloj nga qyteti i Sarandës dhe në mëngjes çohem ne oren 6:20 dhe bëhem gati avash-avash për 10 minuta,dal për një xhiro nga gjithë qëndra e Sarandës e më pas me mamin dhe tezen ulemi për kafe në lokal, pas kafes ora ka shkuar diku 7:10 cohemi dhe në 7:20 jemi në shtëpi.Unë ha mëngjes bashkë me vëllain tim dhe teksa unë ha mëngjes mami bën gjërat gati për në plazh.Vishemi dhe shkojmë …. Atje deti ëshë i kulluar, pastërtia bukuria apo cdo gje tjeter te lene pa fjalë une gjithe kohen jam ne det duke bere not ose zhytje. Më pëlqen pra vera më pëlqen shumë sidomos kur rrime deri natën vonë duke shijuar detin.🌊😘

Vepra te ngjashme
Autori: Ensar Gashi · Lloji: Pershkrim · Tema: Ese:Stina e Vjeshtës(E shkurtë)
Për dallim nga stina e verës ne kemi hyrë në një stinë tjetër,që është stina e vjeshtës.Mua nuk më pëlqen stina e vjeshtës por secila stinë e ka bukurinë e vet.Vjeshta na sjell shumë pemë të mira dhe të shëndetshme siq janë:mollat,rr...
Autori: Besa Tina · Lloji: Hartim · Tema: Vera
O sa e bukur është vera, stina më e preferuar nga të gjithë. Vera është stinë e ngrohtë dhe me plot dashuri, gjatë verës çdokush viziton vende të bukura turistike. Disa vizitojnë Shqipërinë dhe Malin e Zi, por ka disa që shkojnë edhe në...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Vera Stinë e bukur Dhe e nxehtë Stinë e rrezeve E diellit të ngrohtë Në det mësyejnë njerëzit Dhe në pishina Në vende të frskëta Ku ka hije të blerta Kalohet...
Autori: Paulina Ziu · Lloji: Poezi kolone · Tema: Stina e Verës
Erdhi vera porsi era , dhe kudo bën vapë. Mollës iu ka tharë fyti, për një godë ujë, dielli e mbyti. Në verë shkojnë femijët, për pushime bëhen gati, saqë gëzon i gjithë fshati. I pari kopshtari, zgjohet që me natë, pemë...
Autori: KALTRINA · Lloji: Hartim · Tema: VJESHTA
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Për pushime te gjyshërit
Për pushime te gjyshërit Është mëngjes, por bën shumë nxehtë. Era që trazon detin është erë shiroku, vjen nga Afrika. Pas një dushi të freskues, jemi ulur nën portik dhe po hamë mëngjes. Mbi tryezë ka gjizë të freskët, qumësht me...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkruaj veten time
AUTOBIOGRAFIA Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku edhe jetoj për momentin në lagjien 14. Origjina nga babai është nga Kukësi ,ndërsa nga nëna Skrapari. Jam 1,58 m e gjatë dhe rreth 52 kg. Flokët ...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: Vera
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dhe bujqit dalin e punojn ne ara. Ne pushimet verore shume njerze dhe femije shkojn ne vende te shumta zbavitesa , argetuese. Ne vere ditet zgjasin dhe netet...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Të udhëtoj Më pëlqen të udhëtoj Vende të bukura të vizitoj Përreth botës të lundroj Të vizitoj Amerikë ,Gjermani Austri e Suedi Më pëlqen të udhëtoj me aeroplan Vendet nga lartë unë ti shikoj Gjër...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stina ime e preferuar
Dimri është stina më e mrekullueshme që kam parë.Bora bie me flokët e saj të bardhë duke mbuluar rrugët,çatitë,pemët dhe të gjithë qytetin tim të bukur.Netët me borë,unë rri brenda shtëpisë time,pranë oxhakut të ngorhtë dhe duke ngr...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Pushimet Verore Pushimet verore Shumë shpejt kaluan Kaluan bukur Për mrekulli Vizituam vende të ndryshme me kërshëri Në Ulqin bregdetit Kalonte Jani S'ka si Durrësi thoshte Agroni Jo mor cfarë S'ka...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com