Data e postimit: 2014-01-22 16:33:15
Lexime: 7938
Perdorimi i celularit ne shkollen fillore
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Perdorimi celularit ne shkollen fillore
Autori: Ersi
Shkolla: ---
Klasa: VI-4
Qyteti: Tirane
E-mail: ersiljagjoni@hotmail.com


Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femijet e vegjel e deri te te moshuarit. Cdo gje ka kohen e vet, dhe nje veprim i tille mund te jete i demshem per femijet.
Une personalisht jam e mendimit qe femijet te mos perdorin celular. Oret e mesimit apo te gjumit po shpenzohen me tekste apo mesazhe duke lene pasoja. Prania e celularit tek femijet shkakton probleme me shperqendrimin apo mund te vere femijet ne rrezik nga persona te huaj. Por edhe ne qofte se leme pas te gjitha keto probleme, rrezet qe leshojne celularet shkaktojne shume demtime ne trurin e femijeve sidomos sepse trur i tyre nuk eshte plotesisht i zhvilluar. Nga ana tjeter duke mbajtur celular i jep siguri prindit. Per cdo problem qe mund te kete femija ai mund ta informoje prindin ne pak sekonda.
Por pavarsisht ketyre aneve pozitive une i qendroj mendimit qe femijet nuk duhet te mbajne celular sepse eshte i demshem.

Vepra te ngjashme
Autori: Ersi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi celularit ne shkollen fillore
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femijet e vegjel e deri te te moshuarit. Cdo gje ka kohen e vet, dhe nje veprim i tille mund te jete i demshem per femijet. Une personalisht jam e mendimit qe ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telefoni
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar stilin e tyre te jeteses. Por perpos ketyre avantazheve ka edhe ane negative te cilat jane te shumta. Nje nga paisjet me te shitura she me te perdorur es...
Autori: Lavi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telfoni
Vitet e fundit kane ndodhur zhvillime te Medha ne teknologji.Zhvillimi me I madh eshte telefoni.Qe perdoret nga te gjitha moshat por vecanterisht nga femijet.Per mendimin Tim femijet nuk duhet te jene aq te apasionuar pas tij sepse ka pasoja negative.Tele...
Autori: kuti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te mbrojme te drejtat e femije
Femija eshte krijesa me e shtrenjte e cdo prindi .Femija te jep buzeqeshjen te jep gjithcka.femijet kane shume te drejta dhe te drejtat e tyre duhet te zbatohen.mendimi i femijes duhet te mbeshtet gjithmone nga prinderit por dihet ne qoftese mendimi i fe...
Autori: Engerilda Ukperaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Femijet
Femijet jane shembelltyra e nje shoqerie. Aksidentalisht femijet po i "vret" dashuria me superficit. Prinderit shqipetare nuk dine te duan femijet. Ata mendojne qe te duash femijen do te thote te jene nje lloj "xhindi" qe ploteson cdo deshire te tyre. Mja...
Autori: Izet Mata · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Blerja e celularit
Te dashur mami dhe babi , Une qe me perpara ju kam kerkuar qe te me blinit nje celular , por tani une po e kujtoj qe edhe po te ma kishit blere , do te ishte nje budallallek i madh . Per kete gje une ju falenderoj . Tani une jam nje adoleshent . ...
Autori: Florian Skurta · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Kush jemi ne ?
Femijet jane bota per cdo prinder. Syte e tyre ndricojne si xixellonja kur marrin per here te pare ne krahe femijen e tyre. Sado qe femijet te bejne gabime ata perseri jane tri fjale per cdo prinder : jete , engjell , drite qe ndricon rruget e erreta te j...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Thirrje · Tema: Te drejtat e femijeve
Pse mendon se mund te besh qfare do qe deshiron me mua ? Edhe une kam te drejta edhe une jam qenie njerezore.Nuk eshte e drejte te me trajtosh si kafshe.Nuk eshte e drejte qe ti te me perdoresh per qellimet e tua.Mbase jam e vogel,por mos harro se edhe te...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: Viola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bora
Stina e dimrit i gezon gjith femijet sepse bie bor.Femijet gezohen shum kur shaqsin me skijat e tyre dhe jan shum te lumtur.Por stina e dimrit jo veq qe i gezon femijet por i gezon edhe gjith njerzit. Dita me madheshtore eshte nata e vitit te ri dhe zbuku...
Autori: Bleron Seferi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Femijet e Braktizur!!
Femijet e braktisur Mes dhimbjes e lotit e shkruajta kete poezi per t’ua dedikuar bashkemoshatareve te mi, ...
Autori: Shkolla "Qemal Mici" · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te drejtat
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
Autori: frenki · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Gjakmarrja
Gjakmarrja nje fenomen shume negativ qe vazhdon te ekzistoje akoma ne zonat e thella te vendit tone.Gjakmarrja eshte vetegjyqesi e cila bazohet ne disa rregulla qe jane te shkruara ne Kanunin e Lek Dukagjinit.Ky kanun ne kohet e meparshme eshte perdorur s...
Autori: Adela hushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: perparesite dhe rreziqet e perdorimit te internetit
Teknologjia cdo dite edhe me shume po behet pjese e pandalshme e jeteve tona,duke i ndikuar ato.Avancimi teknologjik ka rritur perdorimin e saj ne mase,madje edhe nga femijet.Teknologjia ka perparesite e saj te zhvillimit te disa aftesive te njeriut.Te fe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com