Data e postimit: 2016-11-29 15:05:00
Lexime: 15961
Te duam dhe te mbrojme natyren
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Natyra
Autori: Stikjano
Shkolla: 1-Maj
Klasa: 9
Qyteti: Berat
E-mail: stiljanor.56@gmail.com


Krijimi i nje eseje me kete teme mendoje se eshte ese e lehte sepse ne me natyren takohemi cdo dite gjendemi prane saj cdo minute.'Natyra' ky term kaq i rendesishem per ne i cili mban brenda tij shume te mira per ne . Lind pyetja a dim ne ti vleresojme keto te mira qe na jep natyra. Mendoje se jo sepse ne cdo min mendojme se si ne ta shkaterojme dhe jo te kujdesemi per te . Pse e bejme ne kete pse nuk jemi pak optimist per natyren? Mezi po pres qe te vij ajo dite ku ne te kujdesemi per te dhe jo te.mendojme si ta shkaterojme ate duke menduar se ajo eshte dhurat nga zoti.po ne qofte se dikush na pret ne gjymtyret a do na vinte mire? 100% ne do themi jo. Ateher pse e demtojme natyren . Ne radhe te pare ne duhet te mbrojme veten tone se nqs ne do ta shkateronim natyren ne kemi shkateruar veten tone duke mos patur me omsigjen do jetojme ne tym me 100 semundje kush me pak e kshu me shume. Me nj fjali te fundit 'Duaje dhe mbroje natyren ajo eshte 1 per ne'

Vepra te ngjashme
Autori: X · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte gjithcka qe na rrethon.Ne duhet te kujdesemi per te.Nqs se mjedisi ndotet tek ne shfaqen semundje te ndryshm.Duhet te jetojme ne harmoni me natyren dge te shfrytezojme te mira qe ajo na ofron.
Autori: Eliza Goga · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ''Mendo globalisht dhe vepro lokalisht''
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe te veshur ne zi??!Sigurisht qe jo,sepse ne qe zoti na dha jete duhet t'i jemi atij mirenjohes dhe natyres se tij qe na jep fryme.Por gjithandej ka njerez qe...
Autori: xheni · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
NATYRA Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,r...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Tema : Une pro mjedisor.
Mjedisi apo ambienti, është tërësia e rrethanave përreth një organizmi ose grup organizmash, veçanërisht ndërthurja e kushteve të jashtme fizikore, natyrore që veprojnë dhe ndikojnë në rritjen, zhvillimin, dhe mbijetesën e organizmave. Ne s...
Autori: ana atka · Lloji: Analize letrare · Tema: Natyra
Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,rete nuk do...
Autori: Barbie projects · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mjedisi ku ne jetojme
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gjitha keto ose shumica e tyre jane dhurate e natyresn.Ne i pranojme me kenaqesi, duke pohuar se natyra apo zoti e ka per detyre te na i fale, dhe ne nuk ke...
Autori: fatjon bytyqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: biologjia
pasioni im per biologjine prej qe isha femije , kam shetitur shume neper natyre.. gjate ecjes nuk njihja asnje gjallese qe shihja.. Me interesonte te dija shume per natyren .gjate shkuarjes se pare neper fshatra , me pelqente bukurine qe e kishte na...
Autori: Ela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Natyra
Natyra eshte nje vend i mrekullueshem.une e dua shume natyren
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Paqja ne bote
Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk eshte perfekte ,por ama ky eshte justifikimi jone qe gjithmone themi fajin e ka ky e ka ajoetj, por ne duhet te rregullojme ne fillim paqen ne vetvete se...
Autori: kloi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Materia
Asgje qe sheh,nuk eshte ashtu sic duket.Cdo gje perbehet nga dicka.Ajo dicka perbehet nga disa njesi,deri ay ku syri i njeriut eshte i kufizuar e verbohet, deri tek atomi.Cdo gje vjeterohet,zvogelohet e hollohet,derisa vjen nje moment...qe asgje s`mund te...
Autori: valentina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Misteri I vdekjes eshte ai qe na fut ne panik, padituria
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume, vdekjes tone, apo vdekjes te njerezve tane me te dashur? Cfare eshte me e dhimbshme te mendosh, qe diteve tona do I vije fundi, apo qe ne ditet tona nuk ...
Autori: Dorentina Zema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: COVID-19
Prej javesh na ka pushtuar erresira!! Erresire e dendur ne sheshe ,rruget dhe qytetet tona !Gjithcka eshte mbushur me nje heshtje shurdhuese dhe nje zbrazeti shqetesuese qe ndalon gjithcka .Ndersa ne e ndjejme kudo ,ne ajer ,ne gjestet e njerezve apo shi...
Autori: E.V · Lloji: Pershkrim · Tema: Kur perballe ke natyren
A e di se si eshte te ndihesh i pafuqishem, i pashprese, i pambrojtur, i zbuluar nga cdo mburoje e mundshme, a e di si eshte te jesh vetem, te jesh aq vetem sa te kesh siper kokes vec qiellin me yjet, apo me diellin? Ah sa ia kam friken atyre yjeve, ...
Autori: Danjela Muja · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Bullizmi
BULLIZMI Jeta eshte nje stazh i mrekullueshem me te mira dhe disavantazhe qe i japin botekuptim misionar egos tone universale. Ne nisjen e ketij stazhi gjendemi para nje porte te madhe qe hapet per ne dhe duket sikur nje vizion i gjate na pret Ne kete ...




Komentet e fundit!

Emri: anel
Email: anelola2006@gamail.com
Komenti: bravooooooo ese shume e mir/

Emri: hatixhe
Email: hatixhegjoni@gmail.com
Komenti: Bravo

Emri: hatixhe
Email: hatixhe@gmail.com
Komenti: Nje pije freskuse per natyren hahahahahaha

Emri: ⚽️🏐🏐⚽️
Email: Citi@gmail.com
Komenti: Brrravoooooo

Emri: enxhi
Email: enxhi.1.enxhi@outlook.vom
Komenti: bravoo

Emri: sildi
Email: sildiri@gmail.com
Komenti: super



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com