Data e postimit: 2014-05-15 21:39:44
Lexime: 36277
Dite me shi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: natyra
Autori: Steisi
Shkolla: Naim Frashëri
Klasa: 3A
Qyteti: Elbasan
E-mail: steisi_ziu@live.com


Bie një shi i lehtë.Rrugët e qytetit janë të heshtura e të zymta.Dëgjohet vetëm melodia e ëmbël e shiut dhe hapat e ngadalta të ndonjë njeriu që kalon nëpër rrugët e qytetit.Në çdo gjethe rrëshqasin butësisht disa pikla të vogla shiu mbi sipërfaqen e lëmuar të gjethes.Shiu është një kor piklash muzikore të cilat këndojnë një melodi të këndshme,të butë,të qetë,të mrekullueshme.Oh,ç´mrekulli!

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: 4 poezi të shkurtra,kushtuar çdo stine
Vjeshta Pikëzat e shiut rrëshqasin, kërcejnë si balerina elegante, në rrugicat e vjetra të qytetit. Era e fuqishme merr ato, qka vera i la mbas. Ca gjethe të vërdhëlluara, i shkund nga pemët, Një melodi e ëmbël, si e një violine d...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Sot është një ditë e bukur vjeshte.Gjethet e thata të pemëve kanë shtruar nëpër rrugët e qytetit një tapet të artë.Vjeshta është stina e gjumit të ëmbël.Dielli rrezeartë i ka lënë vendit shiut dhe motit të freskët.Sa bukur është t...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Pse Pse na futën tmerrin Pse na verbuan Pse butësisht na tradhëtuan E as nuk na ngushëlluan Pse lotët bien si shiu E shiu bëhet det E në valët e detit vuajtjet na shoqërojnë Kujtimet na përqafoj...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stina ime e preferuar
Dimri është stina më e mrekullueshme që kam parë.Bora bie me flokët e saj të bardhë duke mbuluar rrugët,çatitë,pemët dhe të gjithë qytetin tim të bukur.Netët me borë,unë rri brenda shtëpisë time,pranë oxhakut të ngorhtë dhe duke ngr...
Autori: Floresa.G · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Sot është një ditë e bukur Vjeshte.Të gjitha rrugët janë mbushur me gjethe të thata.Dielli me rrezet e tij te arta ia ka lëshuar vendin shiut dhe motit të freskët.Zogjt shtegtare shkojnë ne vendet e nxehta sepse është ftohët.Gjithashtu stin...
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi personale · Tema: Personale
Rrugë melankolike Eci rrugës e mendimet më bien si pika shiu, Melankolia më prek në flokë, E më pas bie përtokë. E dua shiun e pabesë, Njëherë qan e njëherë qesh. Ah sa e dua, Kur mbi qiell lëshon rrufe, Qesh me gjithë njerzinë,...
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 1
Një ditë më pyeti dikush, nëse isha e kënaqur me jetën. Pa menduar fare i thashë po. Më pyeti pse duke qeshur,gjoja se për të isha personi i vetëm që nuk ankohesha për jetën. Atëherë më kapluan disa mendime rreth kësaj pyetjeje .Po qënd...
Autori: Gabriele d annunzio · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Shiu ne pishnaje
Shiu ne pishanje Degjon ? Shiu bie Mbi barishten Vetmitare Me nje furagullime qe rri e leviz ne ajer sipas degeve me te rralla pak te rralla Degjo i pergjigjet vajtimit me keng gjinkalla qe vaj i stuhise se frikaon as qelli i perhiret e pisha k...
Autori: Pakora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca, koha kur enderrat nisin rrugen.
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Emira Buçi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Raport · Tema: reportazh durresi
DURRESI Një vend ku kanë lindur perandorë, dhe personazhe të tjerë të botës antike. Legjenda, rrënoja antike , histori të vjetra, të përziera me ritme të jetës së sotme, plazhe të gjera dhe klimë të butë, një nga portet më të mëdh...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, toleranca
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së ci...
Autori: Ajshe Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Natyra
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesÃ...




Komentet e fundit!

Emri: mario
Email: mayaroxana32@gmail.com
Komenti: ta shpiff

Emri: mario
Email: mayaroxana32@gmail.com
Komenti: Shume e shpifur,pa vlere

Emri: kiti
Email: kiti1@live.com
Komenti: shum kot sepse eshte i shkurtetr dhe pa kuptim ky nxnens eshte autik

Emri: mondi
Email: lindormucaj@outlook.com
Komenti: sh•mirë

Emri: baddd
Email: bad@live.es
Komenti: Shumm Qekk

Emri: baddd
Email: bad@live.es
Komenti: Bad

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: shume e bukur, por shume e shkurter.

Emri: ana sweet
Email: ana.sweet@live.com
Komenti: perfect

Emri: sara sweet
Email: gentian@ziu.live.com
Komenti: megjithese e shkurter e mrekullueshme,e papare, e adhuroj kete ese.....eshte perdorur nje fjalor i pasur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com