Data e postimit: 2018-04-10 15:36:08
Lexime: 3499
dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Naze
Autori: Ani bukuroshi
Shkolla: Ajet Xhindole
Klasa: VII
Qyteti: Berat
E-mail: KIU_MARJO@HOTMAIL.COM


O MOJ NAZE . Nazja ime zemren ma ke bere me dhimbje .Une te dua dhe ti me do atehere pse sme kerkon.Je e embel je si mjalti dhe pse je pak lozonjare une do te te dua gjithmone.As ne kete shkrim s mund ta shpreh dashurine per ty .Te lutem me fal nese te kam lenduar por ti per mua je bota!!!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Hekurani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Naze
O MOJ NAZE . Nazja ime zemren ma ke bere me dhimbje .Une te dua dhe ti me do atehere pse sme kerkon.Je e embel je si mjalti dhe pse je pak lozonjare une do te te dua gjithmone.As ne kete shkrim s mund ta shpreh dashurine per ty .Te lutem me fal nese te ka...
Autori: Fabiana Nika · Lloji: Poezi kolone · Tema: DHIMBJA
Se di pse,por ndihem e paplotesuar, Sikur dicka po ma gerryen shpirtin nga brenda. C'eshte valle?! Pse kaq e humbur ndihem? Pse nuk e di me se kush jam? Mos valle dikush me ka lenduar,e, ma ka bere zemren te digjet ne zjarr? Pse me duket sikur ne ...
Autori: Florinda · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta
Pse me veshtron me ata sy mos valle te kane lenduar pse qan gjithnje a ndoshta te kan poshteruar pse gjithnje merzitesh te kane vrare zemren pse je e frikesuar ke friek se do lendohesh perseri epo nese vazhdon keshtu ti do mposhtesh lehte...
Autori: Emili Capi · Lloji: Rrefenja · Tema: Rreth fjales "Une"
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njerezve nuk i pelqen prandaj me thone "Ndrysho". E cuditshme! Ne fillim me thane ji vetvetja, pastaj me indiferencen me te madhe me thane "ndrysho". Nese nuk ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Rrefenja · Tema: Rreth fjales "Une"
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njerezve nuk i pelqen prandaj me thone "Ndrysho". E cuditshme! Ne fillim me thane ji vetvetja, pastaj me indiferencen me te madhe me thane "ndrysho". Nese nuk ...
Autori: Anarisa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DY PIKA LOTI
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane Thelle me tronditen, ne shpirte Shpejte, nga letra u thane. Mbi fjalen, ku qe shkruar "Te dua" Pikat e lotit tim, rane U treten me bojen e shkruar ...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Poezi dashurie · Tema: TI
ti je engjell qe shfaqesh papritur ti me vjen kur jam i merzitur me bukurine tende me ve ne gjum pas 1000vjetesh cohem perseri une ti godite thelle ne shpirtin tim me habite me ate perqendrim kur me syte e tu ti me shikon fillojne mendimet koka m...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasim
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...
Autori: laura skenderas · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Peng Me vinin nga larg ca kujtime, ca rreshta, ca vargje, poezi. Po trazonin perseri zemren time, njesoj si atehere ne rini. Me vinin ne mendje dy sy nje buzeqeshje e embel e harruar. Gjithcka qe te perkiste ty Gjithcka qe dikur kishte lenduar. ...
Autori: Paola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vlera e Nenes
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne ket...
Autori: xheni lama · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Babi Im
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai qe e urren te me shikoj te merzitur dhe qe ben gjithcka te me bej te buzeqesh..Eshte ai qe me kupton qe ne sy..E kupton jo vetem nese jam merzitur por kupt...
Autori: Edvin Prendi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: ♾
Nese pa ty Nese pa ty do me duhet te vuaj Atehere le te mbetem nje i huaj Nese pa ty te jetoj eshte e shkruar Atehere lerme te vdes duke u munduar E nese pa ty eshte e thene te vdes Do vdes zemra po shpirti do mbes E nese pa ty lulet smbaj...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nene
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...
Autori: Mario Mane · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuri,pajtim,prekje.
Ne buzet e tua Une ndjejdashurin Te them:Sa te dua Te them:O shpirti im Sjemi aq larg ne te dy Edhe pse u ndame te zemeruar Po kur me pe me ata sy Shpirtin tim te pastruar Se di cfare te kam thene Apo zemren ta kam lenduar Sot te vetmuar me...




Komentet e fundit!

Emri: kiara
Email: kiara@gmail.com
Komenti: hahahhahahha

Emri: AI
Email: AI@live.com
Komenti: ju lumte me keni ndihmuar shume flm

Emri: aklla
Email: aklla@live.com
Komenti: mahnitese keshtu vazhdoni ju lumte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com