Data e postimit: 2014-03-05 20:04:04
Lexime: 20978
mbi natyren e sendeve
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Materia
Autori: kloi
Shkolla: -
Klasa: 9
Qyteti: ----
E-mail: kloe_kleopatra@hotmail.com


Asgje qe sheh,nuk eshte ashtu sic duket.Cdo gje perbehet nga dicka.Ajo dicka perbehet nga disa njesi,deri ay ku syri i njeriut eshte i kufizuar e verbohet, deri tek atomi.Cdo gje vjeterohet,zvogelohet e hollohet,derisa vjen nje moment...qe asgje s`mund te shikohet.Po si valle,u formuan keto gjera misterioze qe cdo dite po jetojme me to?Nga natyra,sigurisht.Natyra eshte enigmatike,eshte hileqare dhe i ben njerezit te sillen rreth e rrotull per gjera qe duan ti dine e ti kuptojne.Natyra eshte e cuditshme,sa dhe e bukur.Nnatyra eshte bote me vete,ku ne te ka enigma dhe gjera per te zbuluar pafund.

Vepra te ngjashme
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Rrefenja · Tema: Natyra
Natyra na ka ofruar gjithcka ne,nga bimet,pemet e deri te ajri dhe oksigjeni.S`ka asgje ne natyre qe s`mund te preket.Ajo ka natyre lendore.Edhe teshat qe ne varim,njehere jane qull e me vone,kur fryn era,thahen paksa.Por,ne natyre,ka edhe lende qe s`mund...
Autori: Steisi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e paprek...
Autori: rugen · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NATYRA
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e papreku...
Autori: xheni · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
NATYRA Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,r...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese filozofike.
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nuk cicerojne,natyra nuk me therret...Ku jane njerezit? Pse me kane braktisur apo..i kam braktisur une ata?Mos valle kam shkuar ne nje bote tjeter ku nuk do ...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme gjerat me te bukura, gjera qe ne te ardhmen do na nevojiten shume, gjera qe nuk duhet ti harrojme kurre etj... Libri na meson edhe shume e shume gjera te t...
Autori: kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ceshte e bukura
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...
Autori: ana atka · Lloji: Analize letrare · Tema: Natyra
Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,rete nuk do...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e di...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Hapsira
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendesi do te shohesh qe eshte nje lidhje midis tyre. Por nuk dua te dal ketu,dua te them se disa mistere te pazgjidhura ne kete bote nuk mund te zgjidhen sepse ...
Autori: Ledia Linfaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjaftojne gjerat e vogla te bera me gjithe zemer,per te ndryshuar boten.
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment te jetes sime?A mund t’i zgjidh une problemet dhe konfliktet me te cilat perballem cdo dite? E nese mundem, si duhet te veproj? Mos valle duhet te rebelo...
Autori: Ajshe Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Natyra
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesÃ...
Autori: no.name · Lloji: Analize letrare · Tema: nje dite ne natyre
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesë ...




Komentet e fundit!

Emri: kakakaka
Email: jajajajaja@gmail.com
Komenti: nice ))

Emri: mondi
Email: monditarrasisasponi@gmail.com
Komenti: me duhet ne proze poetike

Emri: une
Email: anjezavezi@hotmail.com
Komenti:

Emri: ana
Email: ana@gmail.com
Komenti: po te isha une do te kisha bere disa ndryshime te vogla...gjithsesi pune e bukur...s'kam se c'te them tjeter:

Emri: ksksk
Email: jsjsj@hotmail.com
Komenti: Ja ke fut kot moj vajze.TI ske dit ca me bo dhe he hedh ket idjotesire pfffff:hahahaha

Emri: boona
Email: bonalai@hotmail.com
Komenti: shume bukur bravo.......te lumte :* :D

Emri: rfgawrgsg
Email: dervinhallaqi@hotmail.com
Komenti: K'jo eshte per bebe ta dish me

Emri: xoxoxoxoxo
Email: xoxoxoxox@hotmail.com
Komenti: Me plq shum kjo ese per shkak se me ndihmoi per te ber dt e mia te letersise.Nuk mund ta quaj ese sepse nuk ka elementet e duhura por mund te quhet nje proze poetike.Gjithsesi shum e bukur.

Emri: iii
Email: ii-jj@hotmail.com
Komenti:

Emri: ghdnt
Email: example@web2.0calc.com
Komenti: ghhhhhhhhhu


Emri: elisa
Email: oraauroramirdita@yahoo.com
Komenti: mos i ve rendesi ato qe kane shkrujt te tjeret . shif terezine tate ok

Emri: elisa
Email: oraauroramirdita@yahoo.com
Komenti: po te ishte ndonje gje tjeter pervec eses esh sh bkr

Emri: kloe
Email: kloe_kleopatra@hotmail.com
Komenti: @ une.ti!! Un nuk di si paske marre guximin per te komentuar ne punen time.Ti me fjalorin e komentet qe perdor.Po ta kuptoje me te ver8 esene time nuk do komentoje si injorant-e me qindra here ppo do kishe bere vete nje ese.POr uppppsss gjithmone si ligj i natyres qe esht te paaftet flasin dhe fatkeqesisht ndonjehere duhesh tu pergjigjesh por po e le me kaq.Mos me komento me se ma prishe krijmmin.Ose thjesht mund te shkruaje sme pelqen dhe kaq.

Emri: une.it
Email: mirtezan.mema@hotmail.co.uk
Komenti: KooooooooooooooooTTTTTTTTTTTT

Emri: une.ti
Email: mirtezan.mema@hotmail.co.uk
Komenti: sssaaa kkkkkoooooottttttt e dashur ti nk e kpt qe kjo nuk eshte ese hahahhahahahhahahhah sa idiote

Emri: kloi
Email: kloe_kleopatra@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com