Data e postimit: 2012-07-10 05:43:46
Lexime: 8139
Permbledhje e tregimit “Ne fshat” e Gi de Mopasan
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Tregim
Tema: Ne fshat
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy familje fshatare Tuvaket dhe Valinet. Ata punonin egersisht me token jopjellore per te siguruar jetesen e tyre modeste. Te dyja familjet kishin secila nga kater femije me mosha shume te peraferta. Ndodhte shpesh qe prinderit te ngaterronin emrat e femijeve te tyre. Nje dite ndalon para dy shtepizave nje karroce e bukur nga e cila zbret nje grua. Nderkohe nje zoteri qe ishte ne karroce nuk zbret por pret gruan. Ajo shkon drejt femijeve qe po loznin me njeri-tjetrin, merr me te voglin hopa dhe nisi te luante me te dhe ta perkedhelte. Ajo u kthye perseri javen tjeter dhe u solli embelsira te gjithe femijeve. Kjo gje perseritet vazhdimisht dhe ne ditet qe pasojne. Nje dite gruaja zbret nga karroca por bashke me te vjen dhe zoteria. Ata quheshin Le Hybjer. Cifti u fut ne shtepizen e Tuvakeve dhe i kerkon atyre femijen e tyre te vogel, Sharlin ne kembim te nje rroge te majme mujore. Prinderit trishtohen nga kjo kerkese dhe s’pranojne asesi te japin djalin e tyre. Atehere Le Hybjer shkojne ne shtepine e Valineve dhe me me shume takt se heren e pare u kerkojne atyre te njejten gje, Zhanin e tyre te vogel. Me kembengulje dhe me shume argumente per nje te ardhme sa me te mire per djalin, Le Hybjeret arrijne te marrin ate c’ka duan. Keshtu djali i vogel shkon te jetoje me Le Hybjeret. Jetesa e Vanileve permiresohet shume. Ata perfliteshin shume nga mjedisi dhe sidomos nga Tuvaket te cilet ishin krenare per veprimin e tyre. Keshtu Sharli u rrit duke u ndier superior ne krahasim me femijet e tjere. Pas 20 vitesh nje karroce e bukur ndalon perpara dy shtepizave dhe prej saj zbresin zonja Le Hybjere dhe Zhani i cili ishte shnderruar ne nje zoteri te vertete te pashem e te veshur me mendafsh e ar. Ai takon prinderit e tij te cilet befasohen shume nga kjo vizite e papritur. Ne shtepine e Valineve fillon festa dhe i gjithe fshati e merr vesh kete ngjarje. Sharlin e gjithe kjo histori e ben te ndihet keq dhe inferior . Ai eshte xheloz per Zhanin dhe per faktin se mund te ishte ai ne vend te tij. Per kete arsye sharli i bertet prinderve per veprimin e bere kohe me pare. Ai i fyen ata rende dhe i terbuar vendos te larghe prej shtepise. Prinderit ndihen te zhgenjyer nga biri i tyre.

Vepra te ngjashme
Autori: Diellza · Lloji: Tregim · Tema: NDIHMOJU PRINDERVE MOS U BE PERTAC
Ishte nje vajz qe quheshte Diana ajo ishte 9 vjeqe.Prinderit e saj nje dite u kthyen nga puna shum te lodhur.Ata e pan Dianen te habitur sepse ajo kishte gatuar dreken i kishte lar enet etj.Prinderit u gezuan aq shum dhe e falemderuan me nje loder qe e d...
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: lazdrani
Gjyshi ishte shtrire ne kanape dhe shlodhej duke shikuar televizorin.Laurati, si qapken i gjyshit ,iu afrua dhe zuri ta ledhatoje gjyshin duke i thene -A u lodhe, gjysh?Si e kalove diten?Por ti je i fort dhe slodhesh.Edi un kete! Gjyshi e kuptoi se Laur...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: Natë e frikshme
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëzova shumë.Mund ta kaloja kohën duke luajtur bashkë me të,pa u shqetesuar për asgjë.Por vetëm një orë më vonë vellain e thërrasin shokët.Ai d...
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz 9 vejcare
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: shoku
ne mengjes u zgjova dhe u vesha per te shkuar ne shkolle kur shkova mberrita ne shkolle me autobus hyra ne klase dhe u u la ne nje banke dhe ne e kishim nje shok shume te mire ai me tregoi se neser do te shkoje ne australi dhe une u merzita shume dhe ai m...
Autori: frensis cela · Lloji: Tregim · Tema: shoqeria
Nje dinosaur i vogel kerkonte nje shok qe te luante. Dhe ate kafshet kishi frik. Nje dite ai shkoi ne qytet ai atje pa femij te veqel nje vajze e vogel nuk kishte as nje shok.Kur pa dinozaurn e vogel u tremb pak por dinnozauri i tha se nuk bente keq.Qe at...
Autori: Kaltrina · Lloji: Tregim · Tema: Bleresi dhe Gomari
Nje njeri deshi njeher te blente gomar, por se pari e mori per ta provuar e per ta njohur e per ta provuar se sa vlen . E afroi te grazhdi dhe e la me gomaret e tjer , mirpo ai gomar i la gomaret e tjer dhe ndenji afer gomarit me pertac dhe me grykes . ...
Autori: Fisnik.Mulaj · Lloji: Tregim · Tema: jeta ndit te sotit
Jeta e sotit vertet o shum e veshtir por cdo kush duhet te gjej forcen qe te qohesh pram ne kembe sepse nese rrxohesh kurr sduhet ndaluar se jeta ka plot prova e plot sprova qe duhet ti kalosh ski nevoj te shikosh askend se secili nket ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Tregim · Tema: Jeta e vdekur
27 Nentor 1999. Nate. Pak minuta para se akrepi te shenoje 00:00. FIllimi I nje dite te re. Ose… Djaloshi kishte rene gjume disa ore perpara, ndersa prinderit po behen gati per te fjetur. Deri tani po flisnin per te ardhmen e djalit, se si mund te luft...
Autori: kristina perri · Lloji: Tregim · Tema: Gjaku i arbrit sshuhet kurre
nje vajz qe quhet rina i ka ardhur koha te martohet por nenes se vet i vjen shum keq sepse vjehrra e rine eshte shume ziliqare dhe shume e keqe burri i rines e do rinen po nena e tij vjehrra e rines i thot ta vrasin ne ate moment kur ky mer shpaten vllaji...
Autori: Selena · Lloji: Tregim · Tema: 8 Marsi
8 Marsi eshte njera nder ditet me te bukura per nenat tona.Per 8 Mars nenes secili femij i dhuron lule apo ndonje dhurat tjeter. Nenes duhet tja themi fjalet me te embla.Ajo gjithmon do te jet nena jonn.Te dua nen ta uroj nga zemra tet Marsin Urimee per ...
Autori: Ameli · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz e re
Ndërsa ndodhej në një autobus shkolle, një vajz e re e quajtur Vanesa, vuri re një nxënëse, Anën, e cila gjithmonë ulej vetëm. Ana dukej e trishtuar, kështu që Vanesa e ftoi të ulej pranë saj. S’ishte për t’u çuditur që Ana ishte e tr...
Autori: Anjezzaa Balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: atdheu
mamin time une shume e dua sepse a jo mua me rriti dhe me edukoiii dhe me rriti dhe me sjelli ne kete jeteee une mamin tim e dua me gjithe zemer dhe shpirte mamin tim e kam ne zemerrrrrrrr pra mamin time une shume e dua alloviuuu mamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Për pushime te gjyshërit
Për pushime te gjyshërit Është mëngjes, por bën shumë nxehtë. Era që trazon detin është erë shiroku, vjen nga Afrika. Pas një dushi të freskues, jemi ulur nën portik dhe po hamë mëngjes. Mbi tryezë ka gjizë të freskët, qumësht me...




Komentet e fundit!

Emri: gera
Email: Gera_Xhani@yahoo.com
Komenti: Kete pjesen e kam per neser ne letersi.Kam per te bere nje ese krahasuese ndermjet Zhanit dhe Sharlit pas 20 vjetesh.Kush me ndihmon me kete detyre? ju lutem



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com