Data e postimit: 2016-11-11 10:19:39
Lexime: 4461
lulja e arte
Lloji: Tregim
Tema: enderra
Autori: enkeleana.ramaja
Shkolla: zekeria rexha
Klasa: 5.7
Qyteti: kosova
E-mail: enkeleana@hotmail.com


Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran ai ishte i dobet ai deshironte qe endra e tij ti behej realitet.
Princi nje dit duke shetitur neper pyll pa lulen e arte e mori dhe e mendoi deshirn dhe pastaj ju realizua dhe keshtu u me i fuqishem.

Vepra te ngjashme
Autori: Enkeleana dhe Lindrit Ramaja · Lloji: Tregime per femije · Tema: Lulja ne oqean
Nje here e nje kohe na kishte jetuar nje mbreteri.Aty sundonte nje princ i vogel.Njehere ai ishte duke shetitur ne pyll ai gjithmon kishte deshir te behej i fort.Ai pa lulen ne oqean dhe e mori dhe tha:-kam deshir te behem i fort dhe atij ju realizua en...
Autori: medina shijaku · Lloji: Analize letrare · Tema: princesha dhe shkopi i deshirave
Na ishe nje here j princeshe e bukur dhe e embel me emrin Emiliqe jetonte me mbreti dhe mbretereshen ne keshtjellen e endrave. Lar po shume larg jetonte ne shpellen e zeze shtrigae perbindeshave.Nje nate ne koder po ndriconte nje ylle i vogel. Princesha s...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Rrefenja · Tema: aventurat e tre qenusheve
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh dhe doli jashte,gjeti 3 qenushe te vegjel dhe i mori ne shtepine e saj.Emrat e qenusheve ishin Rajan Xhesi dhe Xheku. Kaluan 6 muaj dhe qenushet u rriten...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: Robinzon Kruzo · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Robinson Kruzo
Na ishte njeher nje njeri ai e kaloj jeten e tij te vetmuar sepse atij i vdis e ema,ai deshironte qe te behet nje detar dhe te lundronte ne dete te ndryshe.Pasi i vdiq e ëma ai ishte vetem dhe ishte i varfer,ai dilte qdo dit ne rrug per te shikuar a ka d...
Autori: Greta · Lloji: Rrefenja · Tema: Ëndrra e keqe
Një ditë isha duke shkuar në pyll me familjen.Papriturnjë pjesë e pyllit mori flakë.Më saktë kishte marrë flakë me parë.Mua më kapi paniku.Isha e tronditur në ato çaste nuk dija çfarë të bëja.Fatmiresisht kisha telefonin me vete në atë...
Autori: naxhije shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: endrat
endra ime endra ime eshte te behem mesuese e te nesoj nxenes
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: Era Kaja · Lloji: Poezi kolone · Tema: Nje lutje
Nje lutje qe ia bera zotit vetem per ty moj nena ime ishte:'Kthema mamin te lutem zot' mos me zhyt ne vajtime Ti ike qe prej asaj dite sa nje cilimi te vogel me le dhe mallin e ndezur ti ma rrite sikur nje rikthim te kishte per ne Se zoti ty t...
Autori: anna · Lloji: Thenie · Tema: terheqese
nje endacak rrugesh shkoi te freskohej ne nje burim aty afer. nderkohe qe po freskohej pa nje cante rrjepacake anash lumit dhe shkoi te shikonte se ckishte brenda saj. sapo e hapi canten u habit nga shuma e madhe e parave, pervecse u gezua shume. si nje...
Autori: Dorentina dhe Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Hansel dhe Gretel
Hansel dhe Gretel Keta te dy ishin burr dhe grua , nje dite ata kishin ftuar nje mik te rendesishem per drek .Gretel i tha gruas se tij duhet ti pjekesh dy pula per drek sepse kam nje mik te veqant ,pastaj Gretel u nis per ta marr tek shtepia e ti...
Autori: shpetim xhelili · Lloji: Tregim · Tema: nje djal ne nat te bukur
ishte nje djal i vetem i cili nuk kishte prinder. ai pas disa viteve shkoi ne nje qytet ,atje gjeti nje banes te madhe , dhe ta ni ai kur u rrit u martua me nje princez dhe tani ube edhe ai princ. kur tani ai kaloi shum dite te bukura me gruan e tij qe...
Autori: esmeralda toshi · Lloji: Poezi personale · Tema: flet per dashurine e gjyshes
Ishte sec na ishte ne nje kohe... Keshtu i niste perrallat gjyshja ime Dhe un me endje zhytesha ne to, E rendja bashke me ty neper rrefime Ti me tregoje e embla gjyshja ime, Plot historira trimash atdhetar Me magjepsje me kenge e shkrime, Pastaj p...
Autori: Lukë Rrahmani · Lloji: Tregim · Tema: Lushi hyn ne rrezik sepse then dritaren me top
Nje dite Lushi kishte dale te luante me shoqen e tij Margareten.Ata luanin me top ne kopshtin e zoterise Mark.Pa pritmas topi ra dhe theu dritaren e shtepise se zotit Mark . Zoti Mark ishte nje zoteri i mire por ai ishte i vetmuar dhe te gjithe femijet ...




Komentet e fundit!

Emri: encaaahaxhia
Email: encaaahaxhia@hotmail.com
Komenti:

Emri: Elida
Email: Elida.niti@hotmail.com
Komenti: Very good

Emri: sara
Email: sarahasani@hotmail.com
Komenti: shum e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com