Data e postimit: 2012-10-01 08:36:32
Lexime: 6765
mami im
Foto
Lloji: Tregim
Tema: atdheu
Autori: Anjezzaa Balidemaj
Shkolla: xhafer nikocevic
Klasa: 4
Qyteti: Mali i Zi
E-mail: anjezzaa@hotmail.com


mamin time une shume e dua sepse a jo mua me rriti dhe me edukoiii dhe me rriti dhe me sjelli ne kete jeteee une mamin tim e dua me gjithe zemer dhe shpirte mamin tim e kam ne zemerrrrrrrr pra mamin time une shume e dua alloviuuu mamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii te dua deri ne fund te jetess sime te dua mamii shumeee alloviiiiiuuuu aloviuuuuuuuuu alloviuuuuuuuuuuuu

Vepra te ngjashme
Autori: Rinea · Lloji: Tregim · Tema: Termeti
U zgjova ne mengjes si nje dite normale,shiqova nga dritarja qe jashte ishte shum ftohte dhe binte shi.Pyeta mamin se çka ka ndodhur ajo e deshpruar mu pergjigj se ishte bere nje termet ne Turki-Siri , une shume e merzitur ,kur degjova mamin duke thene ...
Autori: Alma · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Me beso te lutem
Nje dite po bisedoja me mamin rreth shkolles.po i thoja asaj se jam me e mira ne klase.por keto fjale mamit tim nuk i dukeshinshume bindese. Une i kerkova asja qe te vinte te nesermen ne shkolle dhe ajo pranoi me shume kenaqesi.kur erdhi mami ne shkolle,k...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezi per tezen time
Tezja ime e dashur une te dua shume fjalet per ty po me rrjedhin lume Sa here qe te takoj kam nje mal me perqafime sa here qe s’te kam prane ti je thelle ne zemren time Ti je si ato thesaret qe kur i hap ...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per familjen
Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mba...
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...
Autori: ROSELA BAJRAKTARI · Lloji: Poezi personale · Tema: vellai im ezeli
Esht' i vogel Me syt' e zinj Shum' i qeshur Vellai im Qe te gjith' e duam shume Por vecmas per te Kujdesem une Bashke me motren Pasi mesojme vellain mbajme Mamin ndihmojme E duam te shkathet Dhe jo dembel Vellai yne i dashur Ka emrin...
Autori: Eljesa Sinani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena
shpeshhere njerezit flasin per tema te ndryshme s p.sh kur bie fjala se qka te ben te lumtur . Tani po flas per vete se mua te lumtur me ben nje njeri me i shenjeti ne bote qe me lindi me rriti e me rriti , me dha edukate dhe dituri ajo eshte NENA
Autori: leona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak sa su rrezova rruges duke vrapuar,kisha fat qe mberrita pothuajse 1 minute para se te fillonte mesimi.Me vone me veshtiresi pergatita mesimin per lenden tj...
Autori: Arlinda Beqo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 20...
Autori: Sindi Cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Kejdi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Era Kaja · Lloji: Poezi kolone · Tema: Nje lutje
Nje lutje qe ia bera zotit vetem per ty moj nena ime ishte:'Kthema mamin te lutem zot' mos me zhyt ne vajtime Ti ike qe prej asaj dite sa nje cilimi te vogel me le dhe mallin e ndezur ti ma rrite sikur nje rikthim te kishte per ne Se zoti ty t...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...




Komentet e fundit!

Emri: aannna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: me to love me mother

Emri: megi
Email: megilako@yahoo.com
Komenti: Oo zmr se bukur e ke bere . BRAVOO :*

Emri: anjezzaa
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: flmmm shume po ashtu edhe ty

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: shum shum shum bukur anjeza!!!! ^_^



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com