Data e postimit: 2013-08-02 13:50:58
Lexime: 6446
libri i fluturave
Lloji: Tregim
Tema: magjia
Autori: sejhan shaban
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 6/4
Qyteti: shkup
E-mail: sejhan_sh@hotmail.com


Libri i fluturave
Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te aferta njera me tjetren.
Nje dite Sara prej shkolle shkoi te Zana dhe e pa ate duke lexuar nje liber qe titulloheshte “Libri I fluturave”. Zana meqe e kishte shoqe te ngushte Saren deshironte qe edhe ajo ta lexonte ate liber qe ishte shume interesant dhe ajo pranoi.
Pasi u kthye Sara ne shtepi, ajo menjehre filloi ta lexoje librin. U shtri mbi shtratin e saj dhe e hapi librin. Pjesa e pare i dukeshte shume interesante dhe as qe e shikonte oren qe kishte kaluar mesnata. Por, duke e lexuar librin asaj I shfaqet nje drite e bardhe ku asgje nuk shikon. Mirepo, kur fillon te humbet drita ajo sheh nje pyll aq te bukur me ngjyra plot sa qe mbeti me goje hapur, kishte lule shume te bukura, drunj me gjelberim te madh, me nje fjale ishte bukuri mahnitese. Duke ecur ajo takoi disa vajza qe ne kurrizin e tyre kishin krahe te fluturave dhe ishin shume vezulluese. Sara u prezentua me vajzat dhe u be shoqe me to. Njera quheshte Flora, e dyta quheshte Rina dhe e treta quheshte Xhina. Ata kaluan sebashku nje kohe shume te mire, mirepo zanat ishin te merzitura sepse mbreteresha e tyre ishte e semure dhe ishte ne prag te vdekjes. Sara ndiheshte shume keq dhe donte t’u ndihmonte.
Meqe Sara kishte pak njohuri ne mjeksi ajo me bimet e atij vendi beri nje ilac qe kishte mundesi mbreteresha te jetonte. Qe te katerta shkuan me shpejtesi tek mbreteresha dhe ia dhane ilacin.
Tani prisnin qe mbreteresha te zgjoheshte, por kjo nuk zgjati shume dhe u zgjua. Mbreteresha Sares ia fali nje qafore qe edhe ajo te mund te jete nje zane si shoqet e saja. Kjo dhurate per Saren ishte dhurata me e mire qe kishte marre ndonjehere. Ne mbremje ajo shkoi te shtepia e shoqeve te saja te flinte. Kur u zgjua ne mengjes, ajo e pa veten te shtrire ne shtratin e saj te dhoma e saj me librin mbi te dhe ajo mendoi se ishte nje enderr, por kur pa qaforen ne doren e saj qe ia kishte dhene mbreteresha, ajo kuptoi se kjo enderr kishte disa pika takimi me realitetin.
FUND

Vepra te ngjashme
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Tregim · Tema: Letersia
Ne kete tregim behet fjale per nje vajze e cila ishte e pasionuar pas poezive , tegimeve ,enderave dhe aventurave.Ajo lexonte shume ngaqe mund te imagjinoje, por nje dite i ndodhi diqka qe me te verte qe ajo donte , nje Aventure. Pyessni: Cfare Aventure ...
Autori: sara · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: nje vajze e cila vuante per nje asgje
sara,nje vajze 14-vjecare kishte ren ne dahuri me nje maturant.ajo e donte shume dhe perpiqej te bente gjithcka qe dhe ai ta pelqente sadopak por ai nuk e pelqente.ai sillej si i mire me te dhe nga mbrapa kraheve e tallte.si ishte nje cun shume mosmirenjo...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: Kanarina Tulla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Miqesia
Ne fragmentin e meparshem une ju tregova thjesht cfare eshte miqesia dhe cfare e quaj une . Tani une do tju rrefej nje ngjarje e cila lidhet me miqesine. (Emrat e dy personave real do te shfaqen e emra te tjere per te ruajtur privatesine e tyre )Vite me p...
Autori: Diellza · Lloji: Tregim · Tema: NDIHMOJU PRINDERVE MOS U BE PERTAC
Ishte nje vajz qe quheshte Diana ajo ishte 9 vjeqe.Prinderit e saj nje dite u kthyen nga puna shum te lodhur.Ata e pan Dianen te habitur sepse ajo kishte gatuar dreken i kishte lar enet etj.Prinderit u gezuan aq shum dhe e falemderuan me nje loder qe e d...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...
Autori: Rie · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkolla
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ngrihet dhe ndihmon Nerin te pergatitet per diten e saj te pare te shkolles.Ajo per vete nuk shkonte ne shkolle.qendronte ne shtepi dhe bente punet e shumta....
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOHa !!
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe dhe me fut friken, Nuk shikoja dot asgje. Mendja ime ishte e bllokuar. Ishte vetem erresire e pa...
Autori: Madita Syla 🦋 · Lloji: Analize letrare · Tema: Dhuratat e ditelimdjes
DHURATAT E DITELINDJES Na ishte nje mbret dhe nje mbretereshë ata kishin nje vajz te quajtur Dajana.Nje dite dajana kishte ditelindjen dhe prinderit vendosen qe ti ftonin te gjithe femijet e fshatit.Kur dajana hyri në dhomen e ndejes ata duartrokite...
Autori: Madit Syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Dhuratat e ditëlindjes
DHURATAT E DITELINDJES Na ishte nje mbret dhe nje mbretereshë ata kishin nje vajz te quajtur Dajana.Nje dite dajana kishte ditelindjen dhe prinderit vendosen qe ti ftonin te gjithe femijet e fshatit.Kur dajana hyri në dhomen e ndejes ata duartrokiten...




Komentet e fundit!

Emri: hahahahahahahahah
Email: hahahahaha_hahahahahah@hhahaha.haha
Komenti: hmmmm bukur porrr e shkelqyeshmeee eshte jo vetem bukurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: te lumte. me pelqe shume

Emri: ANDI
Email: ANDI_MAMUTI@LIVE.COM
Komenti: SKA MA MIR SE JU BRAVOOOO NJE JE , NJE JE MOS TISHE KON TI TEKSTI NUK DO U ZBUKUROHESHTE KAQ BUKUR BRAVOOOOOOOOOOOOOOOOO ME KUPTO

Emri: mallakastra
Email: malli.im@live.com
Komenti: bravoooooooooooooooooooooooooooooo je 1



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com