Data e postimit: 2019-05-22 13:40:44
Lexime: 3624
Nje dit ne autobuz
Lloji: Tregim
Tema: Nje vajz e re
Autori: Ameli
Shkolla: Shkender libohova
Klasa: 9B
Qyteti: Lushnje
E-mail: ameli.hajdini@gmail.com


Ndërsa ndodhej në një autobus shkolle, një vajz e re e quajtur Vanesa, vuri re një nxënëse, Anën, e cila gjithmonë ulej vetëm. Ana dukej e trishtuar, kështu që Vanesa e ftoi të ulej pranë saj. S’ishte për t’u çuditur që Ana ishte e trishtuar! Nëna e saj kishte vdekur nga një krizë zemre dhe pak kohë më vonë i kishte vdekur babai nga kanceri. Ja pse Ana jetonte me të afërmit në tiran.
Për këtë jetime 17-vjeçare nuk u desh një kohë e gjatë të gjente shumë ‘baballarë’ dhe ‘nëna’, .Ç’rast i gëzueshëm ishte të shihje një Anë të lumtur dhe të qeshur, .

Vepra te ngjashme
Autori: Elisa Kastrioti · Lloji: Tregim · Tema: Braktisja
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia,atë e largoi babai nga shtëpia që ku ishte e vogël sepse nuk dëshironte që fëmijën ta ketë vajzë por djalë. Babai i Artës i kishte thënë nÃ...
Autori: Marilena Koxhaj · Lloji: Tregime per femije · Tema: Tregime për fëmijë
Na ishte një herë një mbret që i kishte shumë qejf bilbilat.Ai iu Tha shërbëtorëve të tij të merrnin një bilbil.Pas disa orësh erdhi Bilbili.Mbreti u gëzua që mori një bilbil ai ishte shum i lumtur. Ditën tjetër erdhi një kuti pë...
Autori: viona hasani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dita e trishtuar
Ishte dita me e trishtuar per mua ,dita kur babai u nis te shkonte ne nje shtet tjeter at dit me dukej se nuk do te me ndaleshin lotet perderisa te kthehet ai ishte keq te mendoja ashtu por dashuria me shtyente te beja kete kur u nis me ra nder mend se ai...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: Yllka Rama · Lloji: Tregim · Tema: Bibloteka
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur era ledhatonte floket e mia,rrezet e diellit shkelqenin dhe ngrohnin mendjen time.-Ah sa dite e bukur qe ishte. Vazhdova rrugen,dhe duke ecur rastisa ne ...
Autori: er · Lloji: Analize letrare · Tema: vecorite e stilit
Jeta sociale Perikliu ishte një burrë shteti, orator dhe gjeneral i rëndësishëm me ndikim në Athinë gjatë Epokës së Artë, periudha midis luftërave Persiane dhe Peloponeziane. Ai kishte prejardhje nga familja Alkmeonide. Perikliu u lind më ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: Iva · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Doruntina dhe Konstandini
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi koha që nëna të martonte vajzën e saj të vetma Doruntinën.Doruntina ishte aq e bukur saqë bukuria e saj kishte marr zemrën e shumë djemve që kis...
Autori: Klevis Koka · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
Ajo ditë që kalova në plazh, para 2 vitesh është e paharrueshme. Deti ishte i rrëmbyeshëm dhe kishte shumë pushues që laheshin në bregdetin e Durrësit. Të gjithë fëmijët bënin kala prej rëre gëzueshëm. Pasi u lyeva me krem mbrojtës nda...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: kejsi · Lloji: Tregime per femije · Tema: fshatari dhe djemte e tij
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i t...
Autori: Soena Sheshi · Lloji: Tregim · Tema: Nje sirene e vogel qe enderronte.. (tregim fantastiko-shkencor)
Na ishte njehere e nje kohe nje sirene e vogel. Kjo sirene na e kishte emrin Niksi. Ishte bjonde me disa guaska, te stolisura ne menyre te mrekullueshme , ne floket e saj dhe disa sy vezullues qe ndriconin kudo shkonte.Nje dite kjo sirene po notonte ne ...
Autori: Florjan Kolukaj · Lloji: Tregim · Tema: Fshatari i varfer
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i th...
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz 9 vejcare
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com