Data e postimit: 2013-05-23 17:17:02
Lexime: 9137
libri
Lloji: Tregim
Tema: liberi
Autori: ERTA MYRTAJ
Shkolla: Shaban shabani lloposhnik
Klasa: 72
Qyteti: prizren
E-mail: cyne_cyna@hotmail.com


libri eshet fjal shum e vogel por ka kuptim te gjere. Libri eshet shoki ma i ngush i tegjithve qe mesojne.Nga libri marrim shum dituri edukat etj.
Rrëmbej një libër që më godet nga titulli dhe nis të ecë nëpër rreshtat e tij. Nis të ecë njëlloj siç nis të ecë një fëmijë që s’ka hedhur kurrë më parë hapa në jetën e tij. Unë eci ngadalë, ndaloj, kthehem pas, pushoj, eci sërish me hapa më të shpejtë e papritur e ndjej se po fluturoj. Po, po, po fluturoj, por jo me trup, por me shpirt. Teksa lexoj shpirti im fluturon . Imagjinata ime kalonçdo kufi. Mendja ime përshkon hapësira pa fund dhe unë përshkroj oqeane, depërtoj në qiej pa fund, bëj gara me erën, sfidoj kohën…

Mësova ta dua librin, sepse libri më thotë shumë gjëra që në fakt unë i di, por kam nevojë të m’i thotë dikush, pa më qortuar, pa më bërë të ndihem fajtor, pa më gjykuar, pa më thënë se jam gatuar mirë apo keq. Kur unë lexoj më duket sikur flas me dikë dhe ky dikush ka një zë aq të ngrohtë e aq të dashur sa s’di ta them me fjalë. Libri eshte nje jete tjeter, eshte nje udhetim i mrekullueshem qe te con ne bote te ndryshme, te panjohura , te njeh me gjera e ndodhi qe ti nuk i ke imagjinuar kurre. Eshte nje mesim, dituri dhe nje menyre e bukur per tu larguar nga monotonia e merzitshme e diteve.
Mendoj se po te lexonim te gjithe me shume, me shume sesa dalim rrugeve ne kete dimer te ftohte neper kafenete e zymta dhe me smog....do ishim me pak te merzitur dhe sdo merzisnim te tjeret gjithashtu, sepse libri eshte nje mik qe na buzeqesh
tuaja online...

PER LIBRIN NUK ME MJAFTON TE SHKRUAJ ESHE NI ROMAN TE TERE

Vepra te ngjashme
Autori: Erta Myrtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: “Libri, shoku im me i mire”
Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja. Unë librin mësova ta dua tani ne keto rrethana . Ndoshta kur njeriu eshte i merzitur , i lodhur , i ngarkuar menderisht , ka kohë të mendojë më shumë...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Libri shoku im më I mirë Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja. Unë librin mësova ta dua tani ne keto rrethana . Ndoshta kur njeriu eshte i merzitur , i lodhur , i ngarkuar menderisht , ka ...
Autori: Ina.Cr7 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte me bukur rendesine e librit. Libri esht nje jete tjeter , nje udhetim i mrekullueshem qe te con ne bote te ndryshme , te panjohura , te njeh me shume gjera ...
Autori: emi · Lloji: Hartim · Tema: libri
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri im
Libri im eshte miku im me i dashur.Dhe miqte e mi jane:Lapsi, Letra, Goma, etjj.., jane te dashurit e mi qe sa here e shpreh mendimet e mia te thella. Ndersa mbi letren e bardhe Pikturoj me laps te zi.Libri im eshte gjera me e rendesishme e jetes sime.Dh...
Autori: Elma Ibishi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Libri
Te flasesh per libri te nevojiten shum fjal te bukura . UN sot vendosa ta marr temen e librit . Ne sot e japim maksimumin ton vetem per jeten e metutshme . Libri eshte shoki i jetes ,pa nje liber smund te jetojm sepse libri eshte shum i vleshem per jetat ...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
nje dhom pa liber eshte si nje trup pa shpirt te lexosh liber do te thot te pasurosh trurin libri eshte pasqyra e realitetit libri eshte kultur dije libri eshte mesuesi me i mir dhe miku me i dashur ai as nuk te qorton po vetem te pasuron ne liber mesuam...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri keshillues i njeriut
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates. Dielli kishte shperndar rrezet edhe ne dhomen ku isha un. Ne mesin e kater mureve ndihesha shum e vetmuar ,sikur askush te mos egzistonte , te gjith ti merrte vetetima. Mundohesha...
Autori: Fjolla Buzhala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Libri
Sikurse ne kopshte qe qelin lule te bukura ashtu dhe ne mendjen time libri ka leshuar dituri mbi koken time lulet zbukuruan kopshtin kurse libri mendjen time duke leshuar dituri libri eshte celes i cdo dritareje te dituris sone ai eshte ushqim i trurit t...
Autori: greta sedefi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj librit
libri im me meson ai shume tregime me tregon me tregon vjersha dhe poezi andaj te gjitha sjellin kenaqesi Prandaj une nga libri kerkoj qe shume gjera te na mesoje dhe qe kur te mos i harroje kete une ia kushtoj gjithe atyre qe mesojne dhe...
Autori: greta sedefi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj librit
libri im me meson ai shume tregime me tregon me tregon vjersha,e poezi ...
Autori: Besiana Shehu · Lloji: Hartim · Tema: E dua librin
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen na e ndriqon jeten.Libri per mua do te mbetet shoku me i mire.Me kete kuptohet nje krenari qe gjithehere do ta kemi.Nje shtepi pa libra eshte si nje lume ...
Autori: natyra brovina · Lloji: Pershkrim · Tema: Per librin
libri Librin tim shumë e dua Sepse ai me më mëson Ate qe une dua E kam mik e kam shok RRim dit pa merzi Libri im me meson Dhe prandaj une e dua
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...




Komentet e fundit!

Emri: arbnor
Email: hajdiniarbnor6@gmail.com
Komenti: 17

Emri: arta
Email: arta_arta@hotmail.com
Komenti: Mesa e shoh une aty shkruan "vepra te ngjashme". Erta shume e bukur,bravo...

Emri: dsfs
Email: aleksandra.nazaj@yahoo.com
Komenti:

Emri: Sara
Email: sara_ajna@hotmail.com
Komenti: sh e mire

Emri: Sabire
Email: maite_peroniii@hotmail.com
Komenti: sh e bukur edhe une kam bere dicka te ngjashme me tenden

Emri: Sara
Email: saradine@yahoo.com
Komenti: Ti mi goc shkruaj esete e tua ketu dhe jo kopjo. Vetem dy rreshtat e para dhe i fundit jane te shkruara nga ty te tjerat i ke te kopjuara.Pffff



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com