Data e postimit: 2015-12-09 15:38:41
Lexime: 3489
I vetmuari
Lloji: Tregim
Tema: skamja
Autori: Lum Hamiti
Shkolla: Xhemail Mustafa
Klasa: 7/1
Qyteti: Prishtine
E-mail: lumhamiti@hotmail.com


I VETMUARI

Në rrugët historike të Prishtinës shtrihej i vetmuari. I leckosur dhe nën mendime ngrohte duartë e ngrira nga ftohtësija e dimrit, faqet iu kishin zbehur, dhe shpresat iu kishin shuar, këmbët e zbathura shkonin zhagas dhe linin pas shenja gjaku. Mezi merrte frymë për të vazhduar udhëtimin.
I vetmuari po ecte rrugëve të errëta të Prishtinës, në orë të vona dhe në rrezik për jetesë, por ai nuk brengosej sepse këtë rrugë e bënte çdo natë dhe ishte mësuar tashmë. Shpresa për jetesë i kishte humbur e ishte tretur në mjegullën e trashë të natës. Në kërkim për një kafshatë goje që t’i ipej nga ndonjë njeri bujarë. Punonte natë e ditë për të fituar gjysmë buke. Atë natë po ecte nën dritën e hënës dhe po mendohej. Ndëgjoi një klithmë gruaje. Nuk diti ç’të bënte dhe me atë shpejtësi që mundi iu afrua klithmës .Pa që një burrë i pa identifikuar po rrihte një grua me shkop.
I vetmuari mori një gurë dhe e qëlloi me sa fuqi që kishte burrin.Ai ra në tokë pa njdjenja. Gruaja ndihej shumë me fat që kaloi i vetmuari. I vetmuari e pyeti gruan se a ishte mirë. Ajo për t’a shpërblyer të vetmuarin i dha një shumë të majme parash, dhe me këtë gjest ia shpëtoi jetën të vetmuarit.

Punoi: Lum Hamiti

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Krishtlindjet!
Natë, 24 dhjetor 2016, Një natë e errët dhe e ftohtë dimri. Ashtu ishte edhe nata në të cilën lindi biri i zotit. Tani një numër i madh njerëzish po mbushin hapësirat e kishave kudo mbarë, për të rikujtuar dhe festuar lindjen e tij. Nuk k...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Qëndro në rrugën e drejtë mos bëj asnjëher asnjë mëkat që tët ngeli barr për jetë"
"Udhëzona Në Rrugën E Drejtë" Allah tlutna na jep forcë që ti bëjmë ball ,çdo problemi fatkeqesie lufte dhe sfide, në këtë jetë. Të jemi të zotë dhe t'ia dijmë vleren çdo gjëje që kemi , dhe të mundohemi të fitojmë e...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Udhëtim me klasën në Gjakovë (2016)
Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxënësit e klasës së 7A,sot 10 G,përfshirë dhe unë. Kur mësuesit na thanë që në maj do shkonim në ujvarën e Mirushës,u gëzuam jashtë mase shu...
Autori: Jasmina Neziraj · Lloji: Poezi personale · Tema: Vargu im i lagur me shi
Vargu im i lagur me shi Vjershën me ëndje e kam pëlqyer e pritur Po se fshihet në mua,nuk e kam ditur. Kalova mote e vite rrugëtim me shi Pa ditur për vargun tim të ngrirë në gji. Një natë gushti me shi,syzgjuar Bashkë me dritën e m...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vetmia
Jam i vetëm dhe i tretur Në këtë dhomë hir të heshtur Nga errësira e natës dhe e njerëzve i mbuluar jam Nga zhgënjimi përqeshësh dhe therës i rrethuar jam Do më përpijë kjo vorbull e errët dhe e turbullt Trishtimi e brengat kanÃ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Mbrëmja Si tufa mëndafshi t’artë në të kaltërten shami, n’mes dy duersh t’bardha, dy kodra në borë- flakron përëndimi...Retë mbi krye prorë ngasin nëpër qiell dhe zhduken n’hapsi. ...Dhe drita e mbrame shuhet mbi çdo su...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Fabul · Tema: Fabula për fëmijë
Gjahtari dhe arusha Një ditë një gjahtar po ecte dhe pa një arushë.Ai uli pushkën që të mos e frikësonte atë.Gjahtari shikon sytë e përlotur të arushës.Ai u mallëngjye dhe u trishtua shumë.Gjahtari vuri re një ashkël druri që ishte n...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Nëna" - ♥
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua.♣♣♣ Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe...
Autori: Lela lela · Lloji: Rrefenja · Tema: Nje ngjarje
Ishte mesnata e një ditë të acartë dimri por shpirti im pervlonte nga gëzimi,mezi po prisja qe te agonte.Gjithe naten enderrova,shumicen e kohes me sy hapur.Nga mëngjesi me zuri gjumi. Dita agoi,zogjtë po ciceronin e zilja e tel ra.Tentova të n...
Autori: Xhesika Merkuri · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje udhetim ne hapsire
Une kisha vendosur të bëja një udhëtim në hapësirë.Mora të gjitha sendet e nevojshme dhe sigurisht kostumin e austonautit. Hyra në anije dhe u nisa për udhëtimin drejt hapësires. Emoconet ishin të shumta. Une e ula gravitetin në anije ze...
Autori: Theodhor Golemi · Lloji: Hartim · Tema: perjetesi lumturuese
Dielli ndriconte cdo gje ,rruget me gure dhe pellgjet e krijuara nga shirat qe kishin rene.Rrezet e diellit binin ne natyre dhe gjethet e pemeve largonin pikat e shiut qe kishin mbetur aty . Disa ore me vone vihej re perendimi i diellit ne cepin e malit k...
Autori: Enny · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Jeta është motivi më primar i të gjithave thesareve që një qenie njerëzore ka.Teksa mendoj për rrugëtimin tim në këtë botë,më lind gjatë gjithë kohës në mendjen time të përgjithësoj dhe e thënë në mënyre të përgjithëshme,gjithÃ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: !
Në mundsh të shikosh natën, Dhe kur je i zhytyr ,në errësirë Vendi është pa dritë dhe nuk, Ka as qirirë, edhe hëna lartë Në qiellë nuk është se po bjen, Shumë shi ngado ,që do të shikosh Ti vetëm shikonë errësirë se po,...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mesova
Kam mësuar që dashuria lëndon atëherë kur ti nuk e pret. . .që gjërat e bukura nuk zgjasin. . .që të ëndërrosh është më mirë se të jetosh. . .që ka ëndrra të cilat nuk bëhen kurrë realitet. . .që një njeri sado i mirë që mund të ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com