Data e postimit: 2012-06-27 00:30:06
Lexime: 10139 |
NJe dhelper dhe nje majmun po kalonin ne te njejten rruge dhe flisnin per bujarine e fisit te tyre. Thane sa deshen derisa mberiten ne nje vareze. Duke hedhur syte andej, majmuni psheretiu. Kur dhelpra e pyeti perse, majmuni, duke i treguar varret, i tha:...
|
|
njehere ishin nje gomar dhe nje kale te cilet pronari i conte heret ne mengjes ne qytet per te blere apo per te shitur.njehere pronari i kishte vendosur me shume peshe gomarit dhe kalit me pak.gomari iu lut qe ta ndihmonte por kali mendjelehte nuk pranoi....
|
Nje dit luani ndihet shum i trishtuar.Ai i thirri te gjith kafshet e gjungles qe ta pershendesnin.Separi hyri dhia ne guve ,pastaj kafshet e tjera,por vetem dhelpra nuk hyri,paspak luani e ndjeu veten me mire dhe shkoi jasht qe ti thoshte diqka dhelpres....
|
~Njeriu~
Beso boten e ke ne dore,
Beso zemren tende,
Beso zemergjersine tende,
...
|
E dashur nene...Je gjysma e jetes sime.Te dua me shum se gjith cka ne bote..Per mua je nena me e mir e botes je nje nene e mrekullueshme..Te dua shumm
|
Cparadoks e cdjall o pune,
Ne salle te parlamentit
Vendet te gjitha i zune
Mendjellinjte e qytetit.
Brenda saj trima te ndjere,
Te ndershem e me kulture
Burra fshati e te tjere
Kemba , nuk u shkemi kurre!
|
Ujku thone ne vend tene
nuke nginjet duke ngrene
nje ujk vetem e pa miq
hengri shume sa desh vdiq
nje dite i mbeti nje ashte
ne gryk e smund ta nxirr jashte
therrit bertit ne nje brek
ullerinte tundte vendte
e degjoi nje lejlek
per ujkun i erdh...
|
NE PRANVERE DIELLI SHKELQEN
LULET SHUMNGJYRESHE KU NUK I GJEN
RENDIM ME VRAP
TU MARRIM AROME
ME PERKEDHELI
MOS NA KEPUTNI
NA THONE
|
Një dite luani u ndje shumë keq.Ai I lajmeroi të gjitha kafshet she po vdistedhe donte t'u thoshte dëshirat dhe porositë e tij të fundit. Erdhi dhia he guvën e luanitdhe ndenji të degjonte porositë e tij.Pastaj u fut delja. Lara se të ikte ajo,m...
|
Ne pulle shum shum larg jetonte ne strofullen e saj dhe te ngrote.NJdite nje tiger i prishi qetesine. DHelpra u nevrikos shume dhe filloj t'iu mburrte tigrit. si guxon ti tiger te me prishesh qetesine kur une kreh bishtin tim te bukur une nuk jam si ju qe...
|
Nje korb vodhi nje cope te madhe djathi ne parvazin e nje dritareje dhe fluturoi ne maje te nje peme,gati per ta shijuar.Nje dhelper shqoi kafshaten e shijshme ne sqepin e zogut dhe po mendonte si t`ia rrembente.
-Oh,korb,-i tha,-sa te bukura i ke pendet...
|
-KAM KOKE TE MADHE, KAM SHUME TRU ,MBURREJ DERR KOKE DERRI, FLISTE KUTURU.
-TETË KAZAN PAÇE MBUSH AI TRURIN TËND, PYETA A KA NË TË NDONJË GRAM MËND?!
-TY TË RUAJTT MENDJA UNË JAM PJELLË E QYLIT, PËR MBUROJË KAM TË MAHIN E PYLLIT. ANDEJ MATA...
|
nje luan i mbyllur kishte nje gjilpere te ngulur ne kembe dhe nje mi shume i vogel i ndihmoi por luani sbesoi dhe i tha miut paskam bere gabim qe sbesova sepse me te vertete cdo kafshe e vogel te ndihmon
|