Data e postimit: 2019-03-13 15:51:39
Lexime: 2702
Gomari ne lekur te Luanit
Lloji: Fabul
Tema: gomari dhe dhelpra
Autori: Delvina Gashi
Shkolla: Asdreni
Klasa: 6
Qyteti: peja
E-mail: Delvina@gemail.com


Gomari veshi lekuren e luanit dhe filloi t'i trembe shtazet torollake.Kur pa dhelpren, u porpoq ta trembe edhe ate.Por, mbasi ajo pak me pare rastesisht e pati degjuar duke pellitur, i tha; Edhe une do te isha trembur, vetem sikur te mos kisha degjuar se si krenohesh .Llomotitja i zbulon keshtu edhe disa njerez te pakulturuar , te cilet, duke mbajtur kryelarte, shtiren se jane dicka

Vepra te ngjashme
Autori: kejsi · Lloji: Tregim · Tema: gomari dhe kali
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak prej barres time ,te lutem ,qe te mbetem gjalle.Kali nuk e digjoi.Keshtu gomari , nga lodhja e tepert , u rrezua dhe ngordhi.I zoti mandej ja ngarkoi tere...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Muzika eshte feja ime
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush tho...
Autori: Kristi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta ime
Kam falur gabime gati te pafalshme, kam provuar te zevendesoj persona te pazevendesueshem dhe harruar persona te paharrueshem. Kam reaguar per impuls, jam zhgenjyer nga persona qe nuk e prisja, por edhe une kam zhgenjyer. .. Kam qeshur kur nuk ka qene e n...
Autori: Ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Soqeria
Kjo esht bota me e Cuditshme me nje milion befasira me qindra kilometra deshira ku kafshaten e bukes e ndaj me ty e kam kerkuar kahmos celsin ta cel kte bot.Jam shendrruar ne trendafil e rritur ne ate kopsht magjik, jam shendrruar ne zog e fluturuar ne a...
Autori: dritero agolli · Lloji: Poezi lirike · Tema: femijet ne boten e tyre
kjo eshte bota me e cuditshme me nje milion befasira me pese kilometra deshira e ndaj kafshaten e bukes per ty e kam kerkuar kahmos celsin ta cel kete bote jam shendrruar ne trendafil e ritur jam ne ate kopesht magjik jam shendruar ne zog e flutu...
Autori: Klea · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jo duke degjuar te tjeret
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne.Por dhe pse njerez zemermire,ajo qe ka rendesi ka vetem pamja e jashtme.Jane te varfer ,s'kane familje kjo i ben ata te jene ndryshe nga te tjeret.Ndonjehe...
Autori: Adriana · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: dashuria
Dahuria e par! Pranvvera sapo kishte shpalosur batanijen e saj,plot ngjyra dhe aromra magjepsese,mengjesi nga dita ne dit behej edhe me i kendshem,rugve e falja buzeqeshjen time kudo dhe pa e kuptuar jeta ime kishte mar nje tjeter drejtim. Shkolla po be...
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: Orgita · Lloji: Thirrje · Tema: Shqetesim
Sedi si tia nis! Ka shume qe thone se jane shume mire e te lumtur ne jeten e tyre dhe per momentin me behet zemra mal' kur i degjoj keto komente. Por sedi sa te sinqert jane para syve te mij . A thua a jane vall aq sa thone? Mos fshehet dicka ne bre...
Autori: Anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Humbja e virgjerisë
Kjo histori me ka ndodhur vjet ne klasë te 9.Isha nej vajzë e qetë e cila mesonte dhe e ngrinte doren ne cdo pyetje per te cilen profesoret me drejoheshin,gjithmon mbas shkolle shkoja vetem ne shtepi dhe nuk para shoqerohesha me vajza sepse ato te gjit...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri keshillues i njeriut
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates. Dielli kishte shperndar rrezet edhe ne dhomen ku isha un. Ne mesin e kater mureve ndihesha shum e vetmuar ,sikur askush te mos egzistonte , te gjith ti merrte vetetima. Mundohesha...
Autori: .... **.... · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat jane pasqyre e jetes tone
Kur permendim perrallat te gjitheve na shfaqen imazhet e femijerise,ne ato netet e rralla kur degjonim keto histori te treguara nga prinderit tone ne menyre qe te na argetonin neve.Ne u rritem ne kete monotoni ose rutine qe nuk donim qe te na mungonte asn...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com