Data e postimit: 2013-04-03 22:30:40
Lexime: 10830
luani dhe miu
Lloji: Fabul
Tema: edhe kafsha me e vogel te ndihmon
Autori: sejhan shaban
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 5/4 e pesta kater
Qyteti: shkup
E-mail: sejhan_sh@hotmail.com


nje luan i mbyllur kishte nje gjilpere te ngulur ne kembe dhe nje mi shume i vogel i ndihmoi por luani sbesoi dhe i tha miut paskam bere gabim qe sbesova sepse me te vertete cdo kafshe e vogel te ndihmon

Vepra te ngjashme
Autori: Agnesa Jetullahu · Lloji: Tregime per femije · Tema: Sorkadhja
Nje sorkadhe e vogel ishte duke pire uje tek nje burim sepse ishte shume e etur.Aty ne uje e verejti fetyren e saj te bukur dhe u mahnit.Prane saj aty erdhi luani.Ajo u frikesua shume dhe ia mbathi kembeve.Ajo u largua mjafte nga luani por perpara saj u g...
Autori: Elonaa · Lloji: Fabul · Tema: Luani dhe Miu
Na ishte njeher ne Luan duke Fjetur nen hijen e nje lisi qe rrinte aty gjat gjith dites,Kur pa oritmas nje mij i kaloi neper goj Luani u zgjua dhe duke bertitur e pa Dhelpra pastaj ajo i tha ti je Luan dhe u frikesove nga nje mij i vogel: Luani tha un nuk...
Autori: kevi gjona · Lloji: Fabul · Tema: trute e gomarit
luani dhe dhelpra dolen se bashku per gjah . Sipas keshilles se dhelbres luani i coi fjale gomarit te vinte per te lidhur miqesi midis dy familjeve gomari erdhi shume i gezua pas pak luani e mbyti dhe i tha dhelpres ja ku e kemi dreken sot luani i tha rri...
Autori: frensis cela · Lloji: Tregim · Tema: shoqeria
Nje dinosaur i vogel kerkonte nje shok qe te luante. Dhe ate kafshet kishi frik. Nje dite ai shkoi ne qytet ai atje pa femij te veqel nje vajze e vogel nuk kishte as nje shok.Kur pa dinozaurn e vogel u tremb pak por dinnozauri i tha se nuk bente keq.Qe at...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Luan Haradinaj Si një luan,luftonte Luani Për liri kurr su ndali Heroizmin në luftë e tregoi Robërinë nga pushtuesi dot se duroi Ishte trim I pamposhtur Në fushë të zjarrit ,e t...
Autori: nexhmi haliti · Lloji: Tregime per femije · Tema: eloni
eloni i vogel Eloni kishte nje makin telkomand. Nj dit po luante me makinen e tij pa prit mas eloni i vogrl e theu makinen e tij te vogel kur erdhi nena dhe babai than. Elon pse po qan e kam thyer makinen babai tha elon mos qaj. Do ta blej tjete...
Autori: Rigels · Lloji: Analize letrare · Tema: kafshet
Nje dite luani dhe dhelpra po dilnin per ghah.Ata nuk po gjenin gje dhe luani i dergoi fjale gomarit te vinte gjoja, per te lidhur familjen e gomereve me familjen e dhelprave.Gomari shkon i lumtur, dhe sa shkon luani i hidhet ne fyt dhe e mbyt. luani i th...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit te maces eshte ne ngjyra te ndryshme.Macet zakonisht jane te vogla.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura.Macet kane dy veshe nje goje ...
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihmoi ata qe jane ne nevoje
nje sirene e vogel po rinte mbi nje shkemb dhe po shikonte pasqyrimin e perendimit mbi oqean.kur papritur i shkuan syte te nje peshk i vogel qe kishte goditur krahun te nje shkemb dhe nuk levizte dot .sirenes i erdhi keq per te dhe shkoi dhe ia lidhi krah...
Autori: adonit darsi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: me i rritur
SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOGEL PER PRINDERIT E MI...NUK DUA NESE UNE JAM NE KLASE TE 7 NUK DO TE THOTE QE JAM I VOGEL...DUHET TE MBAJ PERGJITHESITE E MIA ..DUHET TE JEM ME I PJEKUR......
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...
Autori: Kjara hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i Ema Bovari
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ne kohen e saj ishte nje nder vajzat theu tabu,dhe u perfol gjate ne menyren e te te jetuarit. Ema Bovari ishte nje vajze shume e bukur.Syte I kishte te...
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Shkolla
Dhelpra dhe dhia Nje luan i madh mbret kishte nje fron qe askus nuk e arrinte dot,por nje dite ky luan vdiq.Te gjithe banoret qe i sherbenin luanit provuan nese kurora i rrinte mire ndonje kafshe tjeter.Te gjithe e provuan,por askujt nuk i binte perve...
Autori: Arlinda Duraku · Lloji: Pershkrim · Tema: Lodrat .Rendesia e lodrave
Lodrat jane disa objekte qe e bejne jeten sa me argetuese . Nese ti luan nuk do te thote qe nuk ke bere asgje ,por ne te vertete eshte dicka me shume vlere . Argetimi ne jete eshte nje nder gjerat me kryesore, nese ti nuk luan ti do te jesh shume serioz p...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: sejhan! me sa mbaj mend ti kete e ke mare te leximi i kl se 4 a 5 dhe e ke shkruar me menyre fare te permbledhur. une kete fabul e pelqeja aq shume saqe e pata mesuar permendesh dhe ia di kuptimin prandaj edhe them se ti e ke shkruar shume shkurt e ia ke humbur gjithe kuptimin asaj.per mua fare mire

Emri: anjezzaa balidemaj
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: shume palidhje valla

Emri: hannah montana
Email: hannah_montana@web.de
Komenti: this is perfect i like and i am hannah montana the singer wooooooooow miley

Emri: sejhan shaban
Email: sejhan_sh@hotmail.com
Komenti: shpresoj qe te ma pelqeni fabulen



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com