Data e postimit: 2013-10-26 16:24:55
Lexime: 8175
"Njeriu"
Lloji: Fabul
Tema: Flasim per njeriun...
Autori: "Sindi Lsku"
Shkolla: Kushtrimi i Lirise,DURRES
Klasa: Klasa-V
Qyteti: Durres
E-mail: lasku.sindi@yahoo.com


~Njeriu~
Beso boten e ke ne dore,
Beso zemren tende,
Beso zemergjersine tende,
Beso shpirtin tend,
Beso drejtesine tende,
Beso mendimin tend,
Beso tek ajo qe ti din,
Beso tek vetja jote,
Dhe pasi ti kesh besuar te gjitha keto....
~Ti quhesh "NJ E R I"

Vepra te ngjashme
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Arritjet e tua"
......"Beso~Guxo"..... Sa her, po mendo, qe, po gabo... Fati po luan me, ty kshtu që mos, u dorëzo...Sfido edhe lufto për, çdo gjo, që të tako!.. Në rrugën e drejt, qëndro...E asnjëher nga ajo, mos u largo.. Me marr rrugën më,...
Autori: katerina iljazi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: ca bone mir ?
njerezit flasin nga inati por ti mos u merzit ktu e ke nje person qe kujdeset nate e dite e di qe shpesh djemte premtojne rrena beso zemren tende seriozisht kam ra mrena ka nje bote pa fund tek syte e tu emocinohem...emocionohem sdua ti japi...
Autori: silvana patarria · Lloji: Poezi kolone · Tema: besimi tek Zoti
Mos u mbeshtet tek muri se rrezohet e te ze mos u mbeshtet tek njeriu se vdes e te le por mbeshtetu tek Zoti se ai eshte nje
Autori: Patarrina · Lloji: Poezi lirike · Tema: Beso
Mos u mbeshtet tek muri se rrezohet e te ze mos u mbeshtet tek njeriu se vdes e te le por mbeshtetu tek Zoti se ai eshte nje
Autori: ferdjana balla · Lloji: Poezi dashurie · Tema: ledri vula
Te dua me beso Te prita mos harro, Te gjitha per ty i lashe Po ti ku je tash? Eh sa mire Kur e ke njeriun Qe te dashuron Edhe vetem Per ty po mendon.
Autori: enxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: babai
I dashur baba Ti je i pari qe me mbajte ne krah kur linda.Ti je i pari qe me mesoi bicikleten.Ti me ndihmon te ngrihem kur rrezohem dhe te ulem kur ngrihem.Ti je gjithnje aty per mua.ti je gjeja me e shtrenjte per mua.E di qe ndonjehere gaboj apo nuk sil...
Autori: Elvana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta qepo jetojm sot shum e veshtir per ta kupëtuar
Jeta nuk eshte e leht per tu jetuar po ti besoj qe ke disa qellime per te ardhmen tende, mbaj fort qellimet e tua asnjeher mos i lesho deri sa ato të ndodhin.Ne jet gjithon do ket nje fillim te mir per nje jet te bukur. Jeta te ul posht por ti perqendroh...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: !
Çka po fol bre a spo kupto Çka po sillesh keq kur kerkon Spo e degjo a asht mir me Kan kshtu o bro fjala osht Fjal e besa osht bes e shoku Shokut doren kurr sja Lsho Çka po t'ndodh qe spo m'beso A t'pelqejka vetja kur m'ofendo Jeta thon ...
Autori: agnesa · Lloji: Ese informuese · Tema: jeta
shumica prej njerzve e kuptojne jeten si nje enderr ku gjithcka dhe cdo gje sillet rreth tyre Ne fakt jeta eshte nje sprove dhe sprovat e jetes s'duhet ti marrim me siklet por duhet ti qartesojme me qetesi shpirtrore dhe emocionale Vete fjala jete do te...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...
Autori: Korina Duka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te qash...
Nuk je vetem. Je ne nje bote me gjurme te ndryshem njerzish, me shume fytyra, te cuditshme, te sukseshme, te shumtuara, te bukura dhe sume te tjera fytyra qe na rrethojne. Je e palumtur, te ofendojn te bullizojn, luajnr me ndjenjat e tua. Nuk je vetem pr...
Autori: symbyle qazimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E ardhmja ime eshte ne duart e mia
Jetojme duke ëndëruar,dhe vdesim pa e perfunduaf endren. Tentojme te lidhemi me nje realitet por ne fund ngelim te lidhur me nje imagjinate. Pra, kjo eshte qenia njeri jam un dhe te dhe te gjithe njerezit qe kam njohur qe kur kam hapur syte ne kete je...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Sfidoje jeten me jetu"
Po munohna me sfidu se injoranca ka perparu, a pi sheh, qato bij shqyptari spo dijn jeten me kuptu! Po munohna me guxu se arroganca s'esht masakru komt n'tok ment n'kok, qashtu jom m'su perveç zotit kerkuj smuj me i besu. Po munohna me ku...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: !!!!
Lapsi është më ,i m'preht se shpata fjala është më e fort se plumbi,çka ta bojka i ,joti sot s'ta bënka as i huji. Vepra t'dhembka më,shum se guri mendimet, pe i shpalosja n'letër ,se nëse mund të flisnim lirsha njerzt sot të,p...




Komentet e fundit!

Emri: goca jam
Email: goca@gmail.com
Komenti: ik pirdhu shurrse dhe brekmute

Emri: Ajo Goca
Email: ajo_goca12@hotmail.com
Komenti: ejjjj fabul t bukur do mgjeni nanjii

Emri: ana
Email: anxhelaademi@hotmail.com
Komenti: ku mund te gjej nje drame per femije me ndihmoni dot



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com