Data e postimit: 2015-04-02 19:08:32
Lexime: 8678
gomari i zgjuar dhe ujku mendjelehte
Lloji: Fabul
Tema: gomari dhe ujku
Autori: ana
Shkolla: maliq
Klasa: 5 b
Qyteti: maliq
E-mail: anaisufi@gmail.com


na ishte nje here nje gomar.ai po hante bar per qejfin e tij kur pa se po i afrohej nje ujk.ai mendoi te thurte nje plan para se t eperfundonte pre e ujkut.ai beri gjoja sikur ne kembe i kishte hyre gjemb.ujku mendoi ta ndihmonte gomarin por sapo ju afrua gomari i dha nje shkelm dhe u largua i qete.gomari tha me vete mire ma beri un jam kasap e jo doktor.

Vepra te ngjashme
Autori: elena kullejsi · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
njehere ishin nje gomar dhe nje kale te cilet pronari i conte heret ne mengjes ne qytet per te blere apo per te shitur.njehere pronari i kishte vendosur me shume peshe gomarit dhe kalit me pak.gomari iu lut qe ta ndihmonte por kali mendjelehte nuk pranoi....
Autori: Rigels · Lloji: Analize letrare · Tema: kafshet
Nje dite luani dhe dhelpra po dilnin per ghah.Ata nuk po gjenin gje dhe luani i dergoi fjale gomarit te vinte gjoja, per te lidhur familjen e gomereve me familjen e dhelprave.Gomari shkon i lumtur, dhe sa shkon luani i hidhet ne fyt dhe e mbyt. luani i th...
Autori: kejsi · Lloji: Tregim · Tema: gomari dhe kali
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak prej barres time ,te lutem ,qe te mbetem gjalle.Kali nuk e digjoi.Keshtu gomari , nga lodhja e tepert , u rrezua dhe ngordhi.I zoti mandej ja ngarkoi tere...
Autori: Kaltrina · Lloji: Tregim · Tema: Bleresi dhe Gomari
Nje njeri deshi njeher te blente gomar, por se pari e mori per ta provuar e per ta njohur e per ta provuar se sa vlen . E afroi te grazhdi dhe e la me gomaret e tjer , mirpo ai gomar i la gomaret e tjer dhe ndenji afer gomarit me pertac dhe me grykes . ...
Autori: Delvina Gashi · Lloji: Fabul · Tema: gomari dhe dhelpra
Gomari veshi lekuren e luanit dhe filloi t'i trembe shtazet torollake.Kur pa dhelpren, u porpoq ta trembe edhe ate.Por, mbasi ajo pak me pare rastesisht e pati degjuar duke pellitur, i tha; Edhe une do te isha trembur, vetem sikur te mos kisha degjuar se ...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Analize letrare · Tema: DHELPRA DINAKE QE DONTE TA HANTE SORREN
DHELPRA DHE SORRA Një ditë një sorrë po kalonte rrugës për të gjetur ndonjë ushqim per të ngrëne por një dhelpër e pa me vështrim dhe i doli para rrugës dhe i tha.Moj sorrë ku po shkon sorra i tha po shkoj të gjejë ushqim?DHelpra iu p...
Autori: kevi gjona · Lloji: Fabul · Tema: trute e gomarit
luani dhe dhelpra dolen se bashku per gjah . Sipas keshilles se dhelbres luani i coi fjale gomarit te vinte per te lidhur miqesi midis dy familjeve gomari erdhi shume i gezua pas pak luani e mbyti dhe i tha dhelpres ja ku e kemi dreken sot luani i tha rri...
Autori: anxhela duka · Lloji: Poezi personale · Tema: nene tereza
nene tereza nje grua plake me shume rrudha ne fytyre goja saj nxirrte vec mjalte cdo rrudhe e saj kish nje kuptim .Nje shqipetare e thjeshte gjezdisi boten ane e mbane ne cdo rrezik e nevoje njerezve u gjendej prane per te varfrit shume mendoi e te semur...
Autori: Lukë Rrahmani · Lloji: Tregim · Tema: Lushi hyn ne rrezik sepse then dritaren me top
Nje dite Lushi kishte dale te luante me shoqen e tij Margareten.Ata luanin me top ne kopshtin e zoterise Mark.Pa pritmas topi ra dhe theu dritaren e shtepise se zotit Mark . Zoti Mark ishte nje zoteri i mire por ai ishte i vetmuar dhe te gjithe femijet ...
Autori: aleksandra · Lloji: Fabul · Tema: Ujku dhe Lejleku
Ujku thone ne vend tene nuke nginjet duke ngrene nje ujk vetem e pa miq hengri shume sa desh vdiq nje dite i mbeti nje ashte ne gryk e smund ta nxirr jashte therrit bertit ne nje brek ullerinte tundte vendte e degjoi nje lejlek per ujkun i erdh...
Autori: Gustav Flober · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Tema: Si e gjykoni zonjen Bovari : fajtore, te pafajshme, as fajtore e as te pafajshme? Per zgjedhjen tuaj parashtroni te pakten dy argumente.
Ema Bovari nje viktime e realitetit te hidhur dhe te pameshirshem, nje femer enderrimtare dhe plot deshire per jeten ndoshta realiteti aq i hidhur do ta karakterizonte si nje femer imorale ,dhe te padenje per familjen gje shume e padrejte. Pse valle nje f...
Autori: Dilan · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe lejleku
Nje dite nje dhelper pa nje lejlek.Ajo filloi dhe thuri plane per te mashtruar lejlekun.Dhelpra mori nje pjatance dhe i hodhi brenda disa kokrra grure me ilac per gjume.Ajo e vendosi pjatancen ne pyll dhe priti derisa lejleku te vinte dhe te hante grurin....
Autori: Era Kaja · Lloji: Poezi kolone · Tema: Nje lutje
Nje lutje qe ia bera zotit vetem per ty moj nena ime ishte:'Kthema mamin te lutem zot' mos me zhyt ne vajtime Ti ike qe prej asaj dite sa nje cilimi te vogel me le dhe mallin e ndezur ti ma rrite sikur nje rikthim te kishte per ne Se zoti ty t...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...




Komentet e fundit!

Emri: babybaby
Email: bidushilinaj13@gmail.com
Komenti: kjo fabul eshte e paperfunduar

Emri: babybaby
Email: bidushilinaj13@gmail.com
Komenti: kjo fabul eshte e paperfunduar

Emri: franceska
Email: kjjuiikkjkjiii@yahoo.com
Komenti:

Emri: sssss
Email: di.afrea@gfl.com
Komenti:

Emri: irini
Email: irini@yahoo.com
Komenti: bkr. por ujku thote une jam kasap dhe jo doktor

Emri: ana
Email: anaisufi@gmail.com
Komenti: hahaha

Emri: ana
Email: anaisufi@gmail.com
Komenti: e ke gabim goce

Emri: medina shijaku
Email: medina.titi@yahoo.com
Komenti: eshte e kopjuar



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com